Thumbnail
Κινητοποίηση

ΚΑΛΕΣΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 14:00, ΥΠΠΕΘ

Συνάδελφοι, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας εξακολουθεί να μας εμπαίζει. Με το επικοινωνιακό πρόσχημα μιας προοδευτικής αναμόρφωσης, επέβαλε έναν «νέο» τύπο σχολείου παλιάς κοπής και νοοτροπίας. Η αρχή έγινε φέτος. Η υπουργική απόφαση ήταν σαφής. Θέλουν ένα δημόσιο σχολείο που να κοστίζει ακόμα λιγότερο, με πολύ λιγότερους δασκάλους και καθόλου ειδικότητες. Δηλαδή, καταργούν στην ουσία από το δημόσιο σχολείο τη μουσική, τα εικαστικά, το θέατρο, την πληροφορική, τη φιλαναγνωσία, τις ξένες γλώσσες, τη φυσική αγωγή. Θέλουν συντηρητισμό, θέλουν σχολεία μιας κλειστής αντίληψης, με μαθητές και εκπαιδευτικούς χωρίς δικαιώματα και κριτική ικανότητα.

Θέλουν μαθητές χωρίς παιχνίδι, χωρίς δημιουργικότητα, θέλουν ένα δυσάρεστο/μίζερο σχολείο. Θέλουν πολίτες αριθμούς, κοινωνία γκρίζα, άψυχη. Όμως γνωρίζουν τη δύναμη της καλλιτεχνικής παιδείας, της πληροφορικής, της φυσικής αγωγής, των ξένων γλωσσών. Το σχέδιό τους δεν θα πετύχει. Εμείς οι εκπαιδευτικοί μπορούμε! Θ’ αγωνιστούμε! Αμφισβητούμε το «νέο» αυτό σχολείο τους! Το σχολείο που επιχειρούν να επιβάλουν είναι το σχολείο στο οποίο πολλοί από τους δασκάλους συμπληρώνουν το ωράριό τους πια, διδάσκοντας τα μαθήματά μας, χωρίς να έχουν την αυτονόητη ανάλογη κατάρτιση. Είναι το σχολείο στο οποίο οι διδακτικές ώρες καλύπτονται βάσει λογιστικών κριτηρίων, η μάθηση προσλαμβάνει χαρακτηριστικά απασχόλησης, με τον ίδιο τρόπο που οι ελαστικές σχέσεις εργασίας των εκπαιδευτικών παγιώνουν στο δημόσιο σχολείο την απασχόληση αντί της μόνιμης και σταθερής εργασίας. Με τον τρόπο αυτό δημιουργούν όρους συναδελφικού κανιβαλισμού στους συλλόγους διδασκόντων, μας εκτοπίζουν, εκτοπίζοντας έτσι και τη δυναμική επίδραση των αντικειμένων μας. Βρισκόμαστε, λοιπόν, στη δυσμενή θέση, είτε της ανεργίας, είτε της ελαστικοποίησης της εργασίας μας, δουλεύοντας σε τρία, τέσσερα ή και περισσότερα σχολεία, με ό,τι αυτό να συνεπάγεται για το εκπαιδευτικό μας έργο.

Σωματεία και ομοσπονδία κωφεύουν καιρό τώρα στις επίμονες εκκλήσεις και τα καλέσματά μας, να πάρουν επιτέλους θέση, να υπερασπιστούν αγωνιστικά όλους τους συναδέλφους, μακριά από συντεχνιακές αντιλήψεις και επικοινωνιακές εξαγγελίες. Έχουμε δηλώσει σε όλους τους τόνους ότι η επίθεση εναντίον του δημόσιου σχολείου μάς αφορά όλους και όλοι μαζί θα έπρεπε να την αντιμετωπίσουμε μαχητικά. Χωρίς μισόλογα, με πραγματικούς συλλογικούς αγώνες, όπως στο παρελθόν τα έχουμε καταφέρει, και στον πρόσφατο αγώνα εναντίον της αξιολόγησης. Όπως παλεύουμε και θα συνεχίσουμε να παλεύουμε εναντίον όλων των αντιδραστικών μεταρρυθμίσεων του υπουργείου στην ειδική αγωγή, τα νηπιαγωγεία, τα ΕΠΑΛ, τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η διάσπαση που τόσο βολεύει την πολιτική ηγεσία, ενισχύεται δυστυχώς όταν τα σωματεία δεν εκπροσωπούν το σύνολο των εργαζομένων, όταν δεν μπορούν να δημιουργήσουν τους όρους που θα ενώσουν σε ένα κοινό αγωνιστικό μέτωπο εναντίον της πολιτικής που διαλύει το δημόσιο σχολείο, απολύει χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, καταργεί τα εργασιακά κεκτημένα των μόνιμων συναδέλφων.

Μετά από μια περίοδο συμμετοχής μας στις κινητοποιήσεις εναντίον της υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου και της Υ.Α. Φίλη, εμείς οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων, μόνιμοι, αναπληρωτές και άνεργοι, πραγματοποιήσαμε στο ελεύθερο αυτοδιαχειριζόμενο θέατρο ΕΜΠΡΟΣ δύο συνελεύσεις, στις 7 και στις 13 Οκτωβρίου. Πολλοί συνάδελφοι τοποθετήθηκαν σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση και ελήφθησαν οι εξής αποφάσεις:

Δημιουργία κειμένου ενημέρωσης προς τους γονείς, προκειμένου να συμπορευθούν στον αγώνα μας. Διανομή στα σχολεία, σε παιδικά θέατρα και άλλους χώρους. Αποχή από τις εκλογές αιρετών στις 2 Νοεμβρίου και διακίνηση κειμένου που εξηγεί τους λόγους της αποχής μας. Κινητοποίηση-συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου και ώρα 2:00 μ.μ. Καλούμε και πάλι τα σωματεία να είναι εκεί μαζί μας και να προκηρύξουν διευκολυντική στάση εργασίας για τη συμμετοχή όλων των συναδέλφων.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ 1. Να αποσυρθεί άμεσα η υπουργική απόφαση για τον «Ενιαίο» Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου. 2. Ο υπολογισμός και η κάλυψη των κενών για τα μαθήματα ειδικοτήτων να πραγματοποιείται πάντα και αποκλειστικά βάσει της α’ ανάθεσης σε εκπαιδευτικό ειδικότητας. 3. Να μας γνωστοποιηθούν τα πραγματικά κενά ανά Διεύθυνση και περιφέρεια. Διευθυντές εκπαίδευσης και περιφερειακοί διευθυντές να σταματήσουν τις αυθαιρεσίες ως προς την καταγραφή των κενών και την κάλυψη των ωρών των μαθημάτων ειδικοτήτων. 4. Να πραγματοποιηθεί άμεσα φάση προσλήψεων, ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά. Οι προσλήψεις αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου να μετατραπούν άμεσα σε πλήρους ωραρίου. 5. Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα. 6. Μείωση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών σε Π.Ε. και Δ.Ε. 7. Σύσταση οργανικών θέσεων και μόνιμους μαζικούς διορισμούς για όλους τους εκπαιδευτικούς σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. 8. Ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά. Αν φέτος παρακολουθήσουμε παθητικά την πρώτη πράξη και δεν αντισταθούμε, την επόμενη χρονιά θα δούμε ολόκληρο το έργο. ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2:00 μ.μ. Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο/τη δουλειά μας/τη ζωή μας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πηγαίνετε διακοπές; Βγάλτε αυτές τις 5 συσκευές από την πρίζα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 5/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleia
Δικαίωση για χιλιάδες νεοδιόριστες/ους - Τα βήματα που πρέπει να πραγματοποιηθούν
«Ηχηρό «χαστούκι» για Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ οι πρώτες αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών»
Δικαίωση για χιλιάδες νεοδιόριστες/ους - Τα βήματα που πρέπει να πραγματοποιηθούν
kaldis.jpg
Κρίση στο ΠΑΔΑ: «Ο Π.Καλδής διέκοπτε συνεδριάσεις του Συμβουλίου Διοίκησης αν δεν επιθυμούσε τη διεξαγωγή τους»
''Οταν η πλειοψηφία του Συμβουλίου κατέθεσε πρόταση δυσπιστίας σε βάρος του, ο κ.Καλδής διέκοψε τη συνεδρίαση, «διατάσσοντας» τη Γραμματέα του...
Κρίση στο ΠΑΔΑ: «Ο Π.Καλδής διέκοπτε συνεδριάσεις του Συμβουλίου Διοίκησης αν δεν επιθυμούσε τη διεξαγωγή τους»