Thumbnail
ΠΕΦ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ

ΕΚ Λ Ο Γ Ε Σ

14 ης Δεκεμβρίου 2016

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟ ΙΚΗ ΤΙΚ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ Αναστασία του Αβραάμ

ΑΝΤΥΠΑΣ Κωνσταντίνος του Διονυσίου

ΔΑΛΚΟΣ Χρίστος του Ιωάννου

ΖΕΤΤΑ Βασιλική (Σύλια) του Χρυσάφη

ΚΑΛΟΒΟΥΛΟΣ Αντώνιος του Αγγέλου

ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Αναστασία του Σταύρου

ΚΑΡΤΣΑΚΑ Χρυσούλα του Στεφάνου

ΜΑΣΤΡΑΠΑΣ Αντώνιος του Νικολάου

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Χαράλαμπος (Μπάμπης) του Βασιλείου

ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Μεταξία του Πέτρου

ΠΕΣΚΕΤΖΗ Μαρία του Κωνσταντίνου

ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΗΣ Εμμανουήλ του Ματθαίου

ΣΤΕΦΟΣ Αναστάσιος του Αγγέλου ΤΟΥΛΙΑΤΟΣ Σπύρος του Ηλία

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠ ΟΠ ΤΙΚ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΔΗΜΑΡΑΣ Αλέξανδρος του Δημοσθένη

ΚΑΡΑΚΩΝΗΣ Γεώργιος του Αθανασίου

ΜΠΙΜΠΙΡΗ Ελένη του Ιωάννη

ΤΣΙΑΝΤΗ Μαρία του Παναγιώτη

ΤΣΙΟΤΙΝΟΥ Αθανασία του Σωκράτη

ΧΑΡΙΤΙΔΟΥ Γεωργία του Ηλία

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολείο
Εκπαιδευτικοί: Αγωνιστική απάντηση στις απειλές Μητσοτάκη για απολύσεις και Ιδιωτικοποίηση
Η εκπαιδευτική κοινότητα αντιδρά στις απειλές απολύσεων και στην ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης από την κυβέρνηση Μητσοτάκη- Οι αγωνιστικές δράσεις...
Εκπαιδευτικοί: Αγωνιστική απάντηση στις απειλές Μητσοτάκη για απολύσεις και Ιδιωτικοποίηση
daskaloi
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Ένα επιστημονικά εσφαλμένο και παιδαγωγικά αναποτελεσματικό μέτρο
Η αξιολόγηση συνιστά ένα καθόλα λαϊκιστικό σύνθημα που μεταθέτει τις πολιτικές ευθύνες για την αποτυχία του κράτους να θεσμοθετήσει ένα σύγχρονο εκπαι
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Ένα επιστημονικά εσφαλμένο και παιδαγωγικά αναποτελεσματικό μέτρο