ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ν ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ.
ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε ΚΑΙ ΤΗΣ Ο.Λ.Μ.Ε ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΠΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ
ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΩΝ Ε.Π.Α.Λ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙ ΛΟΓΩ ΑΝΕΠΑΡΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ.
ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΑΛΥΜΜΕΝΟΥ ΒΑΡΒΑΡΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΠΟΜΠΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ Ε.Π.Α.Λ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
Συνάδελφοι, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, με την έναρξη του νέου χρόνου, επιβεβαιώνει τη βούλησή της για επίταση της αντιλαϊκής πολιτικής, καλώντας τους συλλόγους διδασκόντων να ετοιμάσουν ..το δρόμο για τη λειτουργία του «Νέου Λυκείου» της Αγοράς, σύμφωνα με τις επιταγές του Ο.Ο.Σ.Α και των αντιλαϊκών συνθηκών της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ.
Συγκεκριμένα, με μια εγκύκλιο «για την εκπόνηση δημιουργικών εργασιών στο Λύκειο»(αρ 8 Π.Δ 46/2016) , το ΥΠΕΠΘ ετοιμάζει το «νέο δρόμο» της μορφωτικής οπισθοδρόμησης, καλώντας τους συλλόγους διδασκόντων να συνεδριάσουν στην αρχή του Β’ τετραμήνου με θέμα τις «Δημιουργικές Εργασίες», που θα καλλιεργούν δήθεν «το ερευνητικό πνεύμα, με τη συλλογή στοιχείων από διαφορετικές πηγές και πόρους» και δε ..θα εξαντλούνται(!) στη διερεύνηση του θέματος. Ετσι, υποκαθιστά τη μάθηση με ..συλλογή πληροφοριών από «διαφορετικές πηγές και πόρους», ανοίγοντας την πόρτα στα ιδιωτικό-οικονομικά κριτήρια λειτουργίας του σχολείου, εισάγοντας τη λογική της εμπειρικής γνώσης και της περίφημης διαθεματικής προσέγγισης που επιτάσσουν οι κατευθύνσεις του Ο.Ο.Σ.Α και οι αντιλαϊκές συνθήκες της ΕΕ(συνθήκη της Μπολόνια, Βερολίνου, Πράγας,, Λισσαβώνας κλπ),με στόχο την αποδόμηση των θεμελιωδών μορφωτικών κατακτήσεων του λαϊκού κινήματος στο χώρο της εκπαίδευσης. Με τον τρόπο αυτό, το σχολείο από θεσμός μάθησης μετατρέπεται γενικώς σε χώρο δραστηριοτήτων, που όχι μόνο δεν αναπτύσσουν το ερευνητικό πνεύμα, αλλά απεναντίας συγκαλύπτουν τη μεθοδική αποδόμηση και των θεμελιωδών κατακτήσεων που επιτρέπουν στα παιδιά από τα λαϊκά στρώματα να ερμηνεύουν τα φυσικά και κοινωνικά φαινόμενα , να κατανοούν την πολυπλοκότητα του φυσικού και κοινωνικού κόσμου και να αποκτούν μια πραγματική εικόνα της αντικειμενικής πραγματικότητας, με βάση τις επιστημονικές και τεχνικές κατακτήσεις.
Η «αριστερή» συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πρωτοστατεί στη βάρβαρη πολιτική της αμορφωσιάς, εμπαίζοντας μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς για δήθεν καλλιέργεια της έρευνας, την ίδια στιγμή που το κονδύλι του κρατικού προϋπολογισμού είναι το χαμηλότερο μεταπολεμικά(κάτω του 2%), οι διορισμοί μονίμων σχεδόν καταργήθηκαν και τα κενά στα σχολεία στο μέσον της χρονιάς παραμένουν πολλά, ενώ ο εκπαιδευτικός –λάστιχο απασχολείται σε 2-5 σχολεία και η εκπαιδευτική πράξη υποβαθμίζεται καθημερινά.
Σε αυτές τις συνθήκες της δραματικής υποχρηματοδότησης, της ασιτίας των παιδιών και της αδιοριστίας, η κυβέρνηση καλεί τους συλλόγους να αποφασίσουν την τελμάτωση της μαθησιακής διαδικασίας στο όνομα της «έρευνας», ενώ απαιτεί να επιφορτιστεί κάθε συνάδελφος με την «εποπτεία» (10!) εργασιών, στην κατεύθυνση της εδραίωσης του «νέου μοντέλου» της εντατικοποιημένης απασχολισιμότητας στο «νέο Λύκειο» των πολλών δραστηριοτήτων για του πολλούς και φτωχούς και των λίγων απολυτηρίων για τους εκλεκτούς.
Στο ίδιο πλαίσιο της αποδόμησης της γνωστικής λειτουργίας του σχολείου εντάσσεται και η θεματική εβδομάδα δράσεων στο Γυμνάσιο, που εξωραϊζεται με ..συγκινησιακούς τίτλους, αποκρύπτοντας το βαθύτερο στόχο, που είναι η αποδοχή των βάρβαρων μέτρων της φτώχειας(π.χ διατροφή και οικονομική κρίση)
Παράλληλα, η «αριστερή» συγκυβέρνηση επισπεύδει τις διαδικασίες ΑΠΟΠΟΜΠΗΣ των μαθητών από τα Ε.Π.Α.Λ, καλώντας τους συλλόγους-(με συμπλήρωση της υπουργικής απόφασης141641/Γ2/8-9-2014 ), ουσιαστικά, να απορρίψουν τους μαθητές που έχουν ανεπαρκή φοίτηση, χαρακτηρίζοντάς τους -με ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΑΞΗ -ως «μη παρακολουθούντες»(!).Πρόκειται για βάρβαρο μέτρο που- με φραστική ευελιξία («μη παρακολουθών μαθητής»)- συγκαλύπτει στο τυπικό επίπεδο ακόμη και την παρανομία, αφού μόνο η τελική πράξη εξαγωγής των αποτελεσμάτων προάγει και απορρίπτει και πάντως δεν αποτρέπει από το συνυπολογισμό των απορριφθέντων στη δυναμική του σχολείου.
Η «αριστερή» πολιτική της… εκκαθάρισης των τάξεων των Ε.Π.Α.Λ από τους «ανεπαρκώς φοιτώντες» στοχεύει αποκλειστικά και μόνο στην ΠΕΡΙΚΟΠΗ των ΔΑΠΑΝΩΝ, με τις συγχωνεύσεις τμημάτων, στην εξοικονόμηση πόρων και διδακτικού προσωπικού και στη μαζική αποστολή μαθητών στη «ΜΑΘΗΤΕΙΑ» και γενικώς στην εδραίωση των νόμων της ιδιωτικοποίησης της δημόσιας εκπαίδευσης.
ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΠΟΜΠΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ Ε.Π.Α.Λ
ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΜΕ «ΑΡΙΣΤΕΡΟ» ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ
ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-Δ.Ν.Τ.
Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ ΘΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη