Thumbnail
ΕΛΜΕ Ιωαννίνων

ΕΛΜΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ              

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ -ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

To Δ.Σ της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων με έκπληξη και αγανάκτηση παρακολουθεί τις τελευταίες ενέργειες της Περιφερειακής  Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ηπείρου.

Αρχικά, 10/01/2017, αποστέλλονται στα σχολεία  ερωτηματολόγια για τους εκπαιδευτικούς  με τα οποία,  με την πρόφαση της ανίχνευσης «των πραγματικών εκπαιδευτικών  αναγκών και του σχεδιασμού επιμορφωτικών προγραμμάτων», καλούνται οι εκπαιδευτικοί να απαντήσουν επώνυμα για ποιο λόγο θέλουν να επιμορφωθούν, αν θεωρούν αναγκαία την υποχρεωτική/ προαιρετική επιμόρφωση, σε ποια θέματα χρειάζονται επιμόρφωση -από τα προτεινόμενα θέματα βέβαια απουσιάζουν θέματα  επιστημονικών και παιδαγωγικών εξελίξεων- αλλά και ποια ημέρα και ώρα –πάντα εκτός εργασιακού ωραρίου- θέλουν να επιμορφωθούν.

Αναρωτιόμαστε για ποιον πραγματικό λόγο αποστέλλονται αυτά τα ερωτηματολόγια; Δε γνωρίζει η Περιφερειακή Διευθύντρια  τις εκφρασμένες θέσεις του κλάδου -τόσο μέσα από τα συνέδριά του όσο και μέσα από τα συνδικαλιστικά του όργανα- στο θέμα της επιμόρφωσης;  Δε γνωρίζει ότι η πλειονότητα των Συλλόγων Διδασκόντων– το ρόλο των οποίων τάχα θα αναβαθμίσει η  κυβέρνηση- είχε εκφράσει μια και μόνο θέση, όταν είχαν, πάλι με περισσή υποκρισία, ερωτηθεί την περίοδο 2007-08· ετήσια ή εξαμηνιαία επιμόρφωση τόσο στο γνωστικό αντικείμενο όσο και στις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα.

Παράλληλα την ίδια ημέρα, 10/1/2017, η Περιφερειακή Διεύθυνση   Εκπαίδευσης δημοσιοποιεί πρόσκληση προς τα στελέχη της εκπαίδευσης (Διευθυντές  Εκπαίδευσης, Σχολικούς Συμβούλους, Διευθυντές σχολείων) σε εκδήλωση με θέμα “Εφαρμογές του Διοικητικού και Πειθαρχικού Δικαίου στο χώρο της Εκπαίδευσης”.  

Τι ακριβώς επιχειρεί να κάνει η Διοίκηση; Προσπαθεί να επιμορφώσει τα στελέχη της προκειμένου να τιμωρήσουν τους «κακούς» ή «τεμπέληδες», όπως  κάποιοι πρόσφατα ισχυρίστηκαν, εκπαιδευτικούς; Να «διδάξει» τον τρόπο επιβολής της αυτοαξιολόγησης και της αξιολόγησης, που σχεδιάζονται ή μήπως ακόμη-ακόμη και να απολύσει τους «απείθαρχους»;  Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι αυτές είναι και οι απαιτήσεις του ΟΟΣΑ· πρώτα αξιολόγηση και απόλυση των  «κακών» και ύστερα προσλήψεις.

Μας στεναχωρεί το γεγονός ότι άνθρωποι που πάλευαν δίπλα μας για την κατάργηση του καθηκοντολογίου και την παιδαγωγική ελευθερία των  εκπαιδευτικών  βρίσκονται τώρα απέναντί μας και προωθούν τις πιο σκληρές απαιτήσεις της κυβέρνησης και του ΟΟΣΑ.
 Λαμβάνοντας υπόψη μας όλα τα παραπάνω καλούμε:
•    ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ –ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
•    ΤΟΥΣ  ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Έρευνα: Τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση έχουν καλύτερη ψυχική υγεία
Η πρωτοποριακή μελέτη διαπίστωσε ότι τα οφέλη ήταν ισχυρότερα για τα παιδιά από νοικοκυριά χαμηλότερου εισοδήματος
Έρευνα: Τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση έχουν καλύτερη ψυχική υγεία