Thumbnail
Ελλιπής φύλαξη των σχολείων

Πριν δύο εβδομάδες περίπου ένας νέος, εξαρτημένος από τα ναρκωτικά, μπήκε στο χώρο του σχολείου και ενώ στο σχολείο και όταν ο Διευθυντής του 1ου Γυμνασίου Αχαρνών τον αντελήφθη και του ζήτησε να φύγει από το σχολείο αυτός του επιτέθηκε. Η επίθεση προς τον Διευθυντή ήταν αρκετά σοβαρή αφού του προξένησε τραύματα στο πρόσωπο. Στη συνέχεια ο νεαρός πήγε στο διπλανό σχολείο, στο 7ο Λύκειο και προσπάθησε να κλέψει υπολογιστές όμως δεν τα κατάφερε και το μόνο που έμεινε ήταν ζημιές στις πόρτες.

Η Δ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής με κείμενό της προς το alfavita.gr καταγγέλλει και το γεγονός αλλά και στιγματίζει την ελλιπή φύλαξη των σχολείων που προκαλεί η υποχρηματοδότησή τους.

Διαβάστε την ανακοίνωση των καθηγητών της περιοχής που έγινε το συμβάν:

Στο 1ο Γυμνάσιο Αχαρνών στις 23/2/2017 και κατά την ώρα λειτουργίας της Ενισχυτικής Διδασκαλίας μπήκε στο χώρο του σχολείου ναρκομανής και επιτέθηκε στον Διευθυντή του σχολείου, όταν του ζήτησε να φύγει από τον χώρο, και του προκάλεσε σοβαρά τραύματα στο πρόσωπο. Στη συνέχεα  μετέβη στο διπλανό 7Ο Λύκειο, όπου προσπάθησε να κλέψει υπολογιστές, προξενώντας ζημιές σε πόρτες. Με αφορμή το συμβάν αυτό κάνουμε τις εξής παρατηρήσεις.

Ζούμε και δουλεύουμε σε σχολεία που η υποχρηματοδότηση προκαλεί αλυσιδωτές συνέπειες στη μόρφωση των μαθητών αλλά και στην ασφάλεια των παιδιών, των συναδέλφων και της υλικοτεχνικής υποδομής.

Οι περικοπές στο βοηθητικό προσωπικό έχουν τις δικές τους συνέπειες. Σχολεία που λυμαίνονται διαρρήκτες τις νυχτερινές ώρες, σχολεία που ή είναι κλειδωμένα και δυσκολεύονται γονείς και εκπαιδευτικοί να εισέλθουν ή είναι εκ των πραγμάτων ανοιχτά σε όποιον θέλει να μπει άσχετα από τις προθέσεις του.

Την ευθύνη της φύλαξης την έχουν διευθυντές, εκπαιδευτικοί, καθαρίστριες, (αν υπάρχουν σε συνεχή βάση) πάντως όχι σχολικοί φύλακες που εδώ και μερικά χρόνια θεωρήθηκαν περιττοί και οι περισσότεροι απομακρύνθηκαν από τα σχολεία ή απολύθηκαν.

Είναι σοβαρότατες οι διαχρονικές ευθύνες του Υπουργείου Παιδείας, και της κεντρικής κυβερνητικής πολιτικής που συνεχίζει την υποχρηματοδότηση στους ήδη υπερχρεωμένους Δήμους.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση διέθεσε - δέσμευσε τα αποθεματικά της  καλείται όμως τώρα να συντηρήσει τα σχολεία αυξάνοντας τη φορολόγηση των δημοτών τους, αυτών που τρέφονται από τα συσσίτια …

Ο Δήμος Αχαρνών έχει σοβαρότατη ευθύνη και για την ανοχή που δείχνει διαχρονικά στην κατάληψη του χώρου του σχολικού γυμναστηρίου του 1ου Γυμνασίου από εξωσχολικό σύλλογο.  Συνέπειες αυτής της κατάστασης είναι η απαγόρευση της χρήσης του γυμναστηρίου από το σχολείο και βεβαίως επικίνδυνες για τη φύλαξη απροσεξίες, όπως στην περίπτωση του επεισοδίου, που ήταν ανοιχτές χωρίς παρακολούθηση και η είσοδος και έξοδος αυτού του χώρου,  από όπου  πέρασε ο επιτεθείς στον Διευθυντή του σχολείου.

Ο Διευθυντής Β/βάθμιας Εκπαίδευσης και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης, πρέπει να αναλογιστούν σε τι σχολεία προΐστανται και να προβούν και αυτοί στις απαιτούμενες ενέργειες για τη φύλαξη των σχολείων, πέρα από τη λογική «άλλος είναι αρμόδιος για την πρόσληψη προσωπικού φύλαξης».

Αν η επίθεση και ο τραυματισμός είχε γίνει σε βάρος μαθητή, ήδη κάποιος ανακριτής θα αναζητούσε τον υπεύθυνο, τον εφημερεύοντα, τον διευθυντή και όποιον άλλον αποδιοπομπαίο τράγο, πάντως πέραν της κυβερνητικής πολιτικής. Η ασφάλεια όμως και η υγεία του εργαζόμενου δεν μπορεί να μπαίνει σε κατώτερη μοίρα.

Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στον συνάδελφο, θύμα της υποχρηματοδότησης της εκπαίδευσης, η οποία υπαγορεύεται από τις πολιτικές λιτότητας της Ε.Ε. και δυστυχώς εφαρμόζεται πιστά από τις μνημονιακές κυβερνήσεις.

Απαιτούμε από την Κυβέρνηση και τον Δήμο την άμεση κάλυψη όλων των σχολείων με φύλακες και κάθε ειδικότητα βοηθητικού προσωπικού που χρειάζεται. Ο Δήμος να απομακρύνει άμεσα τον καταληψία του σχολικού γυμναστηρίου.

Προτείνουμε  στους συναδέλφους, με αφορμή το περιστατικό στο 1ο Γυμνάσιο, να οργανώσουν συζήτηση με ειδικούς που θα μιλήσουν στους μαθητές για το πρόβλημα των ναρκωτικών που μετά βεβαιότητας οδηγούν στην ναρκοκουλτούρα, την περιθωριοποίηση  και την εγκληματικότητα.

Ζητούμε από το Υπουργείο Παιδείας, την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής και την Διεύθυνση Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Αν. Αττικής να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να προστατεύσουν τα δικαιώματα του τραυματισμένου, από παραλείψεις της υπηρεσίας και σε ώρα υπηρεσίας, υπαλλήλου τους.

Για το θέμα αυτό θα έχουμε συναντήσεις με Διευθυντή Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακό Διευθυντή , Δήμο και Αστυνομία καθώς και με την Ένωση Γονέων.

Οργανώνουμε συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την ελλιπή φύλαξη στα σχολεία, την Πέμπτη 9/3/2017, στις 12:00 στο Δημαρχείο Αχαρνών.

Για τη συμμετοχή των συναδέλφων κηρύσσουμε τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας 11:00 – 14:00.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά