Thumbnail
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ
Ποιος στηρίζει τελικά την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ;


«Η “θεματική βδομάδα” είναι μία πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας να παρέμβει με πολύμορφο τρόπο γύρω από ζητήματα που απασχολούν, προβληματίζουν και “αγγίζουν” τους μαθητές. Το ερώτημα, όμως, είναι πώς θα ανοίξουν αυτά τα ζητήματα στους μαθητές; Θα φωτιστούν ουσιαστικές πλευρές; Σε τι συμπεράσματα θα καταλήξουν;
Για μία ολόκληρη βδομάδα, λοιπόν, στη διάρκεια του Β’ τετραμήνου (είναι στην ευχέρεια του σχολείου πότε ακριβώς θα γίνει), οι 300.000 περίπου μαθητές όλων των Γυμνασίων της χώρας είτε στα πλαίσια των μαθημάτων είτε με άλλες πολύμορφες δραστηριότητες (βιωματικές δράσεις, προβολή ταινιών, παιχνίδια κ.λπ.), θα ασχοληθούν με ζητήματα, όπως η διατροφή και η οικονομική κρίση, ο εθισμός και οι εξαρτήσεις, οι σχέσεις ανάμεσα στα δύο φύλα, τα δικαιώματα των γυναικών κ.ά.»
Αν κάποιος πιστέψει πως το συγκεκριμένο απόσπασμα είναι απόσπασμα Δ.Τ. του Υπουργείου Παιδείας κάνει μεγάλο λάθος. Είναι από την ιστοσελίδα της ΚΝΕ που μας πληροφορεί πως "με πολύμορφο τρόπο" επιχειρεί το Υπουργείο Παιδείας να παρέμβει σε ζητήματα που "αγγίζουν" τους μαθητές. Και συνεχίζει πως για μία εβδομάδα θα ασχοληθούν με τη θεματική εβδομάδα με "πολύμορφες δραστηριότητες".Μετά την ΟΓΕ (Ομοσπονδία Γυναικών Ελλάδας) και το Δήμο Πατρών, οι οποίοι είναι μέλη της «Λαϊκής Συμμαχίας» του ΚΚΕ, μαζί με ΠΑΜΕ-ΠΑΣΥ-ΜΑΣ κλπ, που ενημέρωναν τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και τους συλλόγους διδασκόντων για την πρόθεση τους να συμβάλλουν στη διεξαγωγή της «Θεματικής εβδομάδας», τώρα κάνουν ένα βήμα παραπέρα και πλέον τη διαφημίζουν κιόλας. Βάζουν πλάτη και στηρίζουν το Υπουργείο Παιδείας όταν επαίρεται πως οι εκπαιδευτικοί υλοποίησαν τη θεματική εβδομάδα παρά τη δυσαρέσκειά τους.
Οι Παρεμβάσεις με εμπιστοσύνη στις αστείρευτες δυνάμεις του εκπαιδευτικού κινήματος συνέβαλαν αποφασιστικά ώστε να εκφραστεί η αντίδραση των εκπαιδευτικών μέσα από αποφάσεις Γ.Σ., Δ.Σ. ΕΛΜΕ και την απόφαση της Γ.Σ. Προέδρων στις 18/3 να καλύψει συνδικαλιστικά τους συλλόγους και εκπαιδευτικούς που δε θα υλοποιήσουν την εγκύκλιο. Αυτά έγιναν παρά τις τρικλοποδιές και την άρνηση της πλειοψηφίας του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να πάρει πάνω του και να οργανώσει την αντίδραση των εκπαιδευτικών. Επιπλέον, το ΠΑΜΕ κατά την προσφιλή και γνωστή του πλέον τυχοδιωκτική τακτική –επειδή δήθεν ο κόσμος «δεν τραβάει» και «δεν υπάρχουν όροι και προϋποθέσεις»- από τη μια καταγγέλλει τη θεματική εβδομάδα και από την άλλη  διαγκωνίζεται με τις ΜΚΟ «που προωθεί» το ΙΕΠ για την εφαρμογή της, όταν ξέρει καλά πως  η θεματική εβδομάδα είναι μέρος του πάζλ για:
•    την  υλοποίηση της δημοσιονομικής προσαρμογής  και της εξοικονόμησης προσωπικού,
•    την εισβολή στο πρόγραμμα του σχολείου των ΜΚΟ και άλλων «ευαγών ιδρύματων», στοχεύοντας σε νέα οικονομικά, αλλά και ιδεολογικοπολιτικά κέρδη σε βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.
•     νέα εργασιακά και γραφειοκρατικά βάρη στους εξουθενωμένους εκπαιδευτικούς και τους συλλόγους διδασκόντων.
•    να βάλει θεμέλια για την υλοποίηση των κυβερνητικών σχεδιασμών για την αξιολόγηση και την «αυτονομία» των σχολείων.

Η επιλογή αυτή της «Λαϊκής Συμμαχίας» του ΚΚΕ (ΠΑΜΕ, ΟΓΕ, κλπ) έχει ως καταφυγή, για να καλύψει τη στάση του, τη λάσπη και τη σπίλωση των Παρεμβάσεων συνολικά, αλλά και των αγωνιστών που συμμετέχουν  σε αυτές, ότι τάχα στηρίζουν την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Στήριξη στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και στην επιβολή της πολιτικής τους δίνουν όσοι κάνουν πως αγνοούν ότι, όταν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί σκύψουν το κεφάλι, υποταχτούν και εφαρμόσουν τις εντολές της διοίκησης και της εξουσίας, χωρίς να οργανωθεί η μάχη για την αξιοπρέπεια, την αντίσταση, την ανυπακοή και τελικά την ανατροπή, κανένα «ταξικό μάθημα» αφ' υψηλού δε διαμορφώνει ταξική συνείδηση και πολιτικούς συσχετισμούς. Αντίθετα προκαλεί σύγχυση και εμπεδώνει την αντίληψη της αναποτελεσματικότητας των αγώνων στον κόσμο της εργασίας. Ιδιαίτερα στο αγωνιστικό και μαχόμενο κομμάτι, που προσπαθεί να σηκώσει κεφάλι και αυτήν την περίοδο της απογοήτευσης από την κατάρρευση των ελπίδων και των αυταπατών από την πολιτική ΣΥΡΙΖΑ. Και μάλιστα ενώ ξέρει καλά πως όποιος δε δώσει τη μάχη για το «μικρό», δε θα δώσει τη μάχη για το "μεγάλο". Με τη στάση του αυτή δίνει τα διαπιστευτήρια του και παίρνει τα εύσημα ως η σοβαρή αντιπολίτευση εντός των ορίων του συστήματος, που δε θα βάλει πλάτη για την ανατροπή της πολιτικής τους.
Οι Παρεμβάσεις στη λάσπη που εκτοξεύει το  ΠΑΜΕ δηλώνουμε ότι εμείς δίνουμε τη μάχη, βάζουμε πλάτη για να σηκώσει το ανάστημά του και να ανακτήσει ο κόσμος της εργασίας και το κίνημα την αυτοπεποίθησή του. Να συγκρουστεί στα ίσα με αυτή την πολιτική που οδηγεί στην κοινωνική βαρβαρότητα, στην κατεύθυνση της ανατροπής της. Εμείς θα σηκώσουμε το γάντι της αντιπαράθεσης με κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ - ΟΟΣΑ – κεφάλαιο, όπως κάναμε πάντα σε όλες τις κρίσιμες περιόδους του εκπαιδευτικού κινήματος. Δεν είναι συνθηματολογία το «η ιστορία γράφεται με ανυπακοή», αλλά μια πολύτιμη αλήθεια που βγαίνει από τους αγώνες των εκπαιδευτικών, τις μικρές και μεγάλες νίκες που έδωσαν αξία και υπόσταση στο κοινωνικό αγαθό της δημόσιας δωρεάν παιδείας που υπονομεύει η κυρίαρχη πολιτική.

Μάης 2017
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις
Συσπειρώσεις Κινήσεις

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.