Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Αν. Αττικής "Ο Σωκράτης"

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Καλή σχολική χρονιά! Με δύναμη, δημιουργικότητα, υγεία και δυναμικούς αγώνες!

Η νέα σχολική χρονιά φέρνει μαζί της την ελπίδα και την αισιοδοξία, αλλά και την ανάγκη να παλέψουμε για τη ζωή που αξίζει σε εμάς, στις οικογένειές μας, στους μαθητές μας.

Το Υπουργείο Παιδείας, με έγγραφο προς τις  Διευθύνσεις  Π.Ε και Δ.Ε στις 11/8 για  «Προγραμματισμό ενεργειών με σκοπό την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς», καλεί τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ  σε συνεχείς συνεδριάσεις (από 31/8-8/9) ώστε να ορίσουν υπεραριθμίες και πλεονάζον προσωπικό.

Μονιμοποιώντας με το ΠΔ 79/2017 όλες τις  αντιεκπαιδευτικές  ρυθμίσεις των τελευταίων χρονών σε Γενική-Ειδική και Προσχολική Αγωγή, η κυβέρνηση  ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ βαδίζει σταθερά στις ράγες της πολιτικής της Ε.Ε -ΟΟΣΑ και  των κελευσμάτων του ΣΕΒ  για την παιδεία που απαιτούν εκπαιδευτικούς χωρίς συγκροτημένα δικαιώματα.

Καλεί τους Συλλόγους  Διδασκόντων σε συνεδριάσεις  την 1/9 με σκοπό την κατανομή τάξεων και τη διαπίστωση κενών και πλασματικών ( σε σχέση με τις πραγματικές  ανάγκες) πλεονασμάτων, καθώς διατηρεί το αντιπαιδαγωγικό όριο των μέγιστου αριθμού  των 25 μαθητών ανά τμήμα και νομιμοποιεί την ανάθεση μαθημάτων ειδικοτήτων σε δασκάλους.

Πάγια θέση του Συλλόγου μας είναι ότι τα μαθήματα ειδικοτήτων πρέπει να διδάσκονται από εκπαιδευτικούς που έχουν τους ανάλογους πανεπιστημιακούς τίτλους σπουδών.  Τονίζουμε για άλλη μια φορά ότι ούτε παιδαγωγικά σωστό ούτε συναδελφικά ηθικό είναι ένας συνάδελφος να διδάσκει μαθήματα άλλης ειδικότητας.

Καμιά μετακίνηση εκπαιδευτικών ΠΕ70 με την αιτιολογία ότι υπάρχουν πλεονάζουσες ώρες στη σχολική μονάδα. Οι πλεονάζουσες διδακτικές ώρες μπορούν ν’αξιοποιηθούν για ενισχυτική διδασκαλία, φροντιστηριακά τμήματα και τμήματα υποδοχής στη σχολική μονάδα. Η οργάνωση και λειτουργία τέτοιων τμημάτων είναι επιτακτική ανάγκη στην περιοχή μας, αν λάβουμε υπόψη το ευαίσθητο κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον του μαθητικού πληθυσμού των σχολείων (τσιγγανόπαιδες, μετανάστες, οικονομικά αδύναμες λαϊκές οικογένειες...). Στα πολυπληθή πλέον τμήματα όλοι μας έχουμε μαθητές οι οποίοι θα μπορούσαν να αποδόσουν και να ακολουθήσουν το επίπεδο της τάξης τους πολύ καλύτερα, αν τους δινόταν η ευκαιρία για εξατομικευμένη διδασκαλία...

Όλοι οι εκπαιδευτικοί, (υπεύθυνοι τάξεων ή ειδικοτήτων, μόνιμοι ή με ελαστική σχέση εργασίας) δεν έχουμε απέναντί μας οι μεν τους δε αλλά την κυβερνητική αντιεκπαιδευτική πολιτική του «κόφτη» αναφορικά με τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και κυρίως, και πάνω απ΄όλα, με το περιεχόμενο της παρεχόμενης εκπαίδευσης και την ικανοποίηση των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας. Το Υπουργείο Παιδείας ρίχνει το μπαλάκι της διαχείρισης και κάλυψης των κενών στους συλλόγους διδασκόντων,  στη λογική του «διαίρει και βασίλευε». Ας τους πετάξουμε το μπαλάκι πίσω με το να πάρουμε ενωμένοι όλοι οι εκπαιδευτικοί, με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, συλλογικές αποφάσεις στους συλλόγους διδασκόντων σύμφωνα με τις παραπάνω επισημάνσεις.

    Ζητάμε την  κατάργηση όλου του αντιεκπαιδευτικού  πλαισίου σε  Γενική και Ειδική Αγωγή.

  • Οι Σύλλογοι Διδασκόντων να μην προχωρήσουν σε κατανομή τμημάτων εφόσον λείπουν δάσκαλοι σε τμήματα.

  • Καμία ανάθεση ωρών μαθημάτων ειδικοτήτων σε δασκάλους. Όλα τα μαθήματα των ειδικοτήτων στο Δημοτικό (Φυσική Αγωγή, Μουσική, Πληροφορική, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Ξένες Γλώσσες)  να διδάσκονται αποκλειστικά από τις αντίστοιχες ειδικότητες.

  • Καλούμε όλους τους Συλλόγους Διδασκόντων να ζητήσουν συμπλήρωση ωραρίου με ενισχυτική διδασκαλία.

  • Κανένα παιδί έξω από το ολοήμερο, υπεύθυνος δάσκαλος ανά 50 μαθητές στο ολοήμερο.

  • Κανένα τμήμα Νηπιαγωγείου, Α΄και Β΄ Δημοτικού με πάνω από 15 μαθητές, και 20 στις υπόλοιπες. Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή για όλα τα παιδιά χωρίς αποκλεισμούς. Ο Σύλλογος Διδασκόντων του κάθε Νηπιαγωγείου να έχει το δικαίωμα να αποφασίζει για την κατανομή τμημάτων και για τη βάρδια των νηπιαγωγών.

  • Καμία υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικών και μαθητών.

  • Να λειτουργήσουν χωρίς καμία περικοπή όλα τα αναγκαία Τμήματα Ένταξης. Στην παράλληλη στήριξη να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός ανά μαθητή που έχει ανάγκη ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης.

  • Καμία συμπλήρωση ωραρίου στην Ειδική Αγωγή από μόνιμους εκπαιδευτικούς της Γενικής Αγωγής.

 

Μαζί με τους Συλλόγους Γονέων των μαθητών απαιτούμε με την έναρξη της χρονιάς ΑΜΕΣΑ μέτρα στήριξη της λειτουργίας των σχολείων, έκτακτη χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών για την κάλυψη των άμεσων αναγκών καθώς και των απαραίτητων επισκευών, δωρεάν μετακίνηση των μαθητών, ένα δωρεάν γεύμα για όλους τους μαθητές με ευθύνη του Υπουργείου. Άμεση χρηματοδότηση των Νηπιαγωγείων από τις Σχολικές Επιτροπές για όλα τα αναλώσιμα. Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών.

Με βάση τα παραπάνω καλούμε

Η Παρασκευή 29 Σεπτέμβρη να γίνει Μέρα Πανελλαδικής Κινητοποίησης, με αίτημα την κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία με ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ και ταυτόχρονα την ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.

 

Χρειάζεται άμεση αγωνιστική απάντηση καθώς προβλέπεται ότι σε περίπτωση αδυναμίας συνεδριάσεων των Υπηρεσιακών Συμβουλίων η διαδικασία τοποθετήσεων μπορεί  να γίνει μόνο  με απόφαση των Διευθυντών Εκπαίδευσης.
 

Μόνιμη σταθερή δουλειά για όλους – κανείς δεν περισσεύει.

Για το Δ.Σ

Ο   ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                    H  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ  ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ                              ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΟΥΤΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidi-tileorasi.jpg
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων
Αυτός ο όρος λοιπόν, που μεταφράζεται ως “τραβιέμαι προς τα μέσα” ή “είμαι περιορισμένος”, φαίνεται πλέον να είναι κάτι περισσότερο από μια απλή τάση
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων