Thumbnail
Ανακοίνωση

Είναι απαράδεκτη η ενέργεια λασπολογίας του Περιφερειακού Διευθυντή κ. Παν. Κεραμάρη κατά του Προέδρου της ΕΛΜΕ Ροδόπης (συναδέλφου Μιχ. Βασιλειάδη), κατά της ΕΛΜΕ και κατά του εκπαιδευτικού κινήματος. 

Πρόκειται για μια αντιεκπαιδευτική και αντισυνδικαλιστική πράξη, που χαρακτηρίζει την αντιδημοκρατική λειτουργία του κ. Παν. Κεραμάρη. Γιατί εκδηλώνει μια βαθιά αντιδημοκρατική θεώρηση περί «καταδίκης των ιδεών» και περί «ιδεολογικής συλλογικής ευθύνης», που είναι δηλωτικά στοιχεία πολιτικής βαρβαρότητας και σκοταδιστικής υποκουλτούρας. Οκ. Κεραμάρης και κανένας κ. Κεραμάρης αυτής της απαράδεκτης νοοτροπίας από πουθενά δεν έχει το δικαίωμα να απαξιώνει τη συνδικαλιστική λειτουργία. Η θέση, που του αποδόθηκε είναι θέση ευθύνης και όχι βήμα λασπολογίας. Οφείλει να σέβεται τις συλλογικές αποφάσεις του εκπαιδευτικού κινήματος και να τοποθετείται στα προβλήματα, που η κυβέρνηση και ο ίδιος δημιουργούν. 

Ο κ. Παν. Κεραμάρης αυτοαναγορεύεται ως αντιμνημονιακός παράγοντας (!) εφαρμόζοντας όμως με συνέπεια όλα τα μνημονιακά μέτρα της συγκυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ. Αναγορεύεται και ως τιμητής της ιστορίας, αφού αυτός γνωρίζει για το τι θα θέτει η ιστορία στο χρονοντούλαπό της! Τόση μετριοπάθεια και ταπεινοφροσύνη!! Αν δεν είναι αφελής, είναι επικίνδυνος. 

Ο ανορθολογισμός του και το παραλήρημά του δεν τον εμποδίζουν να μιλάει για κανονική έναρξη των μαθημάτων στα σχολεία, όταν ακόμα και στα μέσα του Νοέμβρη γίνονται διορισμοί αναπληρωτών εκπαιδευτικών – εκτός αν δεν διορίζονται σε κενά των σχολείων… Προφανώς ο κ. Παν. Κεραμάρης ζει σε άλλη χώρα και περί άλλων τυρβάζει. Φτάνει δε στο σημείο να «διδάσκει» το πώς πρέπει να γίνεται ο συνδικαλισμός! Αντί να απολογείται για τις ελλείψεις των σχολείων, επιδεικνύει πυγμή και αυταρχισμό. Αλλά προφανώς δεν έχει κατανοήσει ότι όλη αυτή η προσπάθειά του είναι ομολογία αδυναμίας, είναι χαρακτηριστικό δείγμα  έλλειψης ευθύνης, που  τον εκθέτουν στην εκπαιδευτική κοινότητα και πέραν αυτής.     

Το συνδικαλιστικό κίνημα και οι εκπρόσωποί του δεν πτοούνται από τέτοιες ενέργειες λασπολογίας. Είναι ενέργειες που επιχειρούν μάταια να αποσπάσουν την προσοχή από τις διοικητικές ευθύνες του και μαρτυρούν το έλλειμμα ποιότητας για τη θέση που κατέχει. 

Η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών καταδικάζει με τον πιο έντονο τρόπο την αντιεκπαιδευτική και αντιδημοκρατική λειτουργία του κ. Παν. Κεραμάρη και καλούμε τους αρμόδιους να του υπενθυμίσουν το ρόλο του και τις ευθύνες του. 

Ο αυταρχισμός και η αντισυνδικαλιστική και αντιεκπαιδευτική νοοτροπία του κ. Παν. Κεραμάρη δεν πρόκειται να περάσουν! 

Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ) 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»