Κι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει…
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ συνεχίζει τη σκληρή αντιλαϊκή πολιτική σε πλήρη συμφωνία με την ΕΕ, το ΔΝΤ και το κεφάλαιο: Μειώσεις συντάξεων και μισθών των πιο χαμηλόμισθων, φορολεηλασία, ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, χτύπημα των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων, ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου, περικοπές στα επιδόματα, νέα αξιολόγηση και κινητικότητα στο Δημόσιο. Ta μέτρα των σκληρών περικοπών εντείνονται στα πλαίσια της εφαρμογής του 3ου Μνημονίου, του νέου προϋπολογισμού, στον οποίο η Παιδεία αντιστοιχεί στο 2,88% των προτεραιοτήτων της κυβέρνησης, αλλά και των 113 λεγόμενων προαπαιτούμενων της 3ης αξιολόγησης. Ταυτόχρονα οι κυβερνητικοί παράγοντες επιδίδονται σε μια επικοινωνιακή εκστρατεία πλήρους αντιστροφής της πραγματικότητας, με τα περίφημα «πλεονάσματα και το κοινωνικό μέρισμα», τη «δίκαιη ανάπτυξη», τη «σταθερότητα» και τις βαρύγδουπες δηλώσεις ότι «βγαίνουμε από τα μνημόνια» την ώρα που συνεχίζονται η επιτροπεία και τα δημοσιονομικά πλεονάσματα μέχρι το 2060! Την ίδια στιγμή η Ν.Δ. μέσω των δηλώσεων του αρχηγού της βεβαιώνει, ότι αποτελεί την “άλλη” όψη της ίδιας πολιτικής με απροκάλυπτα κυνικό και νεοφιλελεύθερο πρόσημο.
Η «κανονικότητα» που επικρατεί στην Παιδεία φέρνει το Δημόσιο Σχολείο στο επίκεντρο των νεοφιλελεύθερων αναδιαρθρώσεων
Η ελαστική εργασία έχει παγιωθεί στην εκπαίδευση, ο κόσμος της αδιοριστίας πληθαίνει, η ανεργία χτυπά την πόρτα των συναδέλφων μας και οι μαθητές μας χάνουν χιλιάδες διδακτικές ώρες λόγω των πολυάριθμων κενών. Όλα αυτά συνθέτουν την «κανονικότητα» που επικρατεί στην εκπαίδευση κατά τον κ. Γαβρόγλου! Παράλληλα η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δηλώνει πως όλες οι αλλαγές και οι “παρεμβάσεις” στην εκπαίδευση θα γίνουν “μέσα στο πλαίσιο που επιβάλλουν οι μνημονιακές δεσμεύσεις της κυβέρνησης απέναντι στους δανειστές”. Η Κυβέρνηση δίνοντας τα χέρια με τα επιτελεία του ΟΟΣΑ της ΕΕ και του ΣΕΒ στοχεύει στην αλλοίωση του χαρακτήρα της δημόσιας εκπαίδευσης, πλήττοντας τόσο τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών όσο και τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και επιχειρώντας την επιπλέον συρρίκνωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, του μαθητικού δυναμικού, της παρεχόμενης γνώσης. Άμεσα το εκπαιδευτικό κίνημα θα έρθει αντιμέτωπο με τις πιο αντιδραστικές «μεταρρυθμίσεις» στο χώρο της Παιδείας που έρχονται να προστεθούν στην ήδη επιβαρυμένη κατάσταση:
- Νέο Λύκειο
Περιορισμός των γνωστικών αντικειμένων και «χυλοποίησή» τους, πλήρης φροντιστηριοποίηση του Λυκείου και μετατροπή του σε εξεταστική αρένα, νέες στρατιές πλεοναζόντων συναδέλφων, επιπλέον ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων είναι μόνο μερικά από αυτά που συνεπάγονται οι μέχρι τώρα «διαρροές» και ανακοινώσεις από την εισήγηση του ΙΕΠ.
- Αυτονομία σχολικής μονάδας-Αξιολόγηση
Με τις «Νέες Δομές υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου» στο όνομα της παιδαγωγικής αυτονομίας των σχολείων, επιχειρούν στην πράξη να επαναφέρουν την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση/διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων. Το «αυτόνομο σχολείο» (κατά ΟΟΣΑ-ΣΕΒ), με «ελευθερία» στη διαχείριση πόρων (και στην εξεύρεσή τους), στην οργάνωση, ακόμη και στην επιλογή του διδακτικού προσωπικού (κατά ΝΔ), είναι η νέα στρατηγική που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση του δημόσιου σχολείου με βασικό κριτήριο τις επιδόσεις των μαθητών μέσω «αντικειμενικών εθνικών εξετάσεων» (κατά ΟΟΣΑ) και εν τέλει στην ιδιωτικοποίηση του.
- Πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας
Το ΙΕΠ εισηγείται τη θεσμοθέτηση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας (ν. Αρσένη 2525/1997 διάταξη που δεν εφαρμόστηκε μετά τις μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και των φοιτητικών συλλόγων) ως απαραίτητης προϋπόθεσης εργασίας για τους εκπαιδευτικούς, που θα αφορά όχι μόνο τους αποφοίτους των παιδαγωγικών τμημάτων και των καθηγητικών σχολών, αλλά και τους ήδη εργαζομένους στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση, μόνιμους και αναπληρωτές. Χάνοντας τα επαγγελματικά δικαιώματα του πτυχίου του, ο εκπαιδευτικός-«πολυεργαλείο», θα υποχρεούται όχι μόνο να διαθέτει βάσει των σπουδών και του πτυχίου του την επιστημονική γνώση του πανεπιστημιακού τμήματος, αλλά και "εφάμιλλη ικανότητα διδασκαλίας" όλων των συναφών επιστημονικών πεδίων. Σε αυτόν τον μηχανισμό δεν θα έχουν φυσικά όλοι πρόσβαση, ενώ προτείνεται και η επιβολή διδάκτρων.
Η συσπείρωση στα σωματεία μας πιο αναγκαία από ποτέ!
Συναδέλφισσα/Συνάδελφε:
Η κατάσταση στα σχολεία μοιάζει να είναι αφόρητη, όμως:
Πρέπει να σπάσουμε τη σιωπή, την αδράνεια, τη μοιρολατρία, την απουσία από τις μάχες του παρόντος και του μέλλοντος! Να αρνηθούμε το συμβιβασμό και την υποταγή που εκφράζουν ο παλιός και νέος κυβερνητικός συνδικαλισμός σε ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ, δυναμώνοντας τα πρωτοβάθμια σωματεία μας! Να αρνηθούμε τη λογική του «τίποτα δε γίνεται».
Ξέρουμε πως ό,τι σταμάτησε όλα αυτά τα χρόνια σταμάτησε μόνο όταν υπήρχε αντίσταση και μαζικός αγώνας των εργαζόμενων: Η εφαρμογή της αξιολόγησης, οι απολύσεις που σχεδίαζε η προηγούμενη κυβέρνηση, οι απόπειρες των Φίλη–Γαβρόγλου να αιφνιδιάσουν με αλλαγή του τρόπου πρόσληψης αναπληρωτών εφαρμόζοντας το προσοντολόγιο του ΟΟΣΑ.
Ας πιάσουμε το νήμα των αγώνων από την αρχή. Σας καλούμε να μας στηρίξετε για ακόμη μία φορά στις εκλογές για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ. της Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου με μία και μόνο δέσμευση: Συνεχίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις να υπερασπιζόμαστε τη μόνιμη και σταθερή δουλειά, τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων, τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας, τη λειτουργία του δημόσιου δωρεάν σχολείου ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ με βάση τις θέσεις κλάδου και τις αποφάσεις των συλλογικών διεργασιών!
…όμως εγώ δεν παραδέχτηκα την ήττα!!! (Μ. Αναγνωστάκης)
Η συμμετοχή σου είναι δύναμη!
συνεχίζουμε Ενωτικά-Συλλογικά-Αγωνιστικά
Ψηφίζουμε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ
Α/Α | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΣΧΟΛΕΙΟ |
1 | Γεωργουσίδου Μαρία | ΠΕ04.04 | 2ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ |
2 | Γιαννάτου Κική | ΠΕ03 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ | Γ/ΣΙΟ ΡΙΖΙΩΝ |
3 | Γκαρνετίδης Γιώργος | ΠΕ09 | 1ο ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ |
4 | Γκογκίδης Κων/νος | ΠΕ04.02 | Γ/ΣΙΟ Ν.ΒΥΣΣΑΣ – ΓΕΛ Ν.ΒΥΣΣΑΣ |
5 | Κασάπης Θανάσης | ΠΕ04.02 | 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ |
6 | Κεραμιτσής Δημήτρης | ΠΕ20 | 2ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ |
7 | Κουσινίδης Χαρίλαος (Χάρης) | ΠΕ04.01 | 3ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ |
8 | Μαρκόπουλος Σωτήρης | ΠΕ02 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ | ΕΣΠ. Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ - ΕΣΠ. ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ |
9 | Μαρολίδου Χρυσή | ΠΕ18.10 | 1ο ΕΠΑΛ ΟΡ/ΔΑΣ |
10 | Οικονόμου Αθανασία | ΠΕ03 | 3ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ |
11 | Ρουμπιδάκη Ελισσάβετ | ΠΕ02.50 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ | Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΟΡ/ΔΑΣ |
12 | Τσαπακίδης Λευτέρης | ΠΕ19 | 2ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΟΡ/ΔΑΣ |
13 | Φωτειάδου Χρυσούλα | ΠΕ02 | ΕΣΠΕΡΙΝΟ Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ |
ΓΙΑ ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ | |||
1 | Βούλκος Χρήστος | ΠΕ04.01 | ΕΣΠ. Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ - 2ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΟΡ/ΔΑΣ |
2 | Δεμερδεσλής Γιώργος | ΠΕ03 | 1ο ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ |
ΤΡΙΤΗ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΗ στο 2ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ: Έναρξη εκλογοαπολογιστικής συνέλευσης στις 10.00 π.μ. Ψηφοφορία: 13.00-18.00
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη