Thumbnail
Ανακοίνωση

Μπαίνοντας στον τελευταίο χρόνο της η συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ. έχει ως μοναδική πολιτική ατζέντα τις εκκρεμότητες του μνημονίου της και τις επικείμενες αξιολογήσεις της από την τρόικα και από τους δανειστές. 

Εφάρμοσε και εφαρμόζει ένα σύνολο σκληρών αντεργατικών και αντικοινωνικών μέτρων και μια πολιτική αποδόμησης της δημόσιας εκπαίδευσης συρρικνώνοντας βασικές σχολικές και μορφωτικές λειτουργίες του σχολείου και υποβαθμίζοντας το περιεχόμενο της ίδιας της γενικής παιδείας και της επαγγελματικής εκπαίδευσης. 

Δημαγώγησε και εξαπάτησε συνειδητά επί όλων των ζητημάτων της εκπαίδευσης: κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων, ελεύθερη πρόσβαση, διορισμοί εκπαιδευτικών, αναδιάρθρωση υποστηρικτικών δομών, αξιοκρατία και διαφανείς διαδικασίες στην επιλογή στελεχών, σχολικές βιβλιοθήκες κλπ 

Ο απολογισμός του Υπουργείου Παιδείας έχει ήδη αποτυπωθεί: είναι απολογισμός αντιεκπαιδευτικός. 

Στους δύσκολους καιρούς μας, είναι αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε η δράση του εκπαιδευτικού κινήματος. Και ως πρώτη προϋπόθεση γι’ αυτό είναι η διαμόρφωση θέσεων και προτάσεων αφενός και ο συνεχής και μαζικός αγώνας αφετέρου. 

Εμείς καταθέσαμε ένα ελάχιστο πλαίσιο βασικών θέσεων και αιτημάτων, επί του οποίου υπάρχει αντικειμενικά και αποδεδειγμένα ευρεία σύγκλιση και πλειοψηφία των παρατάξεων αφήνοντας απέξω τις επιμέρους πολιτικές και ιδεολογικές μας προσεγγίσεις.  

Αυτός  είναι ο ρόλος των παρατάξεών μας, να  ενεργοποιούν τα συλλογικά μας όργανα με συγκεκριμένες προτάσεις.

Γιατί διαφορετικά τίθεται το ερώτημα, για ποιο λόγο καλούμε τους συναδέλφους σε συλλογική δράση, αν οι παρατάξεις μας αντιτίθενται στην ουσία της συλλογικότητας; 

Η ΠΕΚ θα επιμείνει σ’ αυτή τη δημιουργική και τη μόνη αποτελεσματική δράση του συνδικαλισμού: στη διαμόρφωση θέσεων και προτάσεων και στη διαμόρφωση αποφάσεων των συλλογικών μας οργάνων.        

Αγωνιζόμαστε για:

  • Δημόσια Δωρεάν Παιδεία
  • Την κατάργηση όλων των Μνημονίων και των εφαρμοστικών μέτρων τους
  • Να μην ψηφιστεί ο αντιαπεργιακός Νόμος της συγκυβέρνησης
  • Την απαραίτητη χρηματοδότηση της Δημόσιας εκπαίδευσης
  • Ισχυρή Γενική εκπαίδευση και ισότιμη Επαγγελματική εκπαίδευση
  • Ολόπλευρη στήριξη του εκπαιδευτικού στο σύνθετο και σημαντικό έργο του  

Διεκδικούμε:

  • Αύξηση στους βασικούς μισθούς και στις συντάξεις μας, για να ζούμε με αξιοπρέπεια.
  • Μόνιμους διορισμούς για να καλυφθούν όλα τα κενά στα σχολεία. Στήριξη των δίκαιων αιτημάτων των αναπληρωτών.
  • Κατάργηση του Νόμου Κατρούγκαλου (Ν. 4387/16) για το ασφαλιστικό, που μειώνει τις συντάξεις μέχρι 40%.
  • Να μην ψηφιστούν τα προαπαιτούμενα της 3ης αξιολόγησης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»