Κανονικότητα στο «Ανοιγμα των αγορών» # κανονικότητα στο άνοιγμα των σχολείων : πολυπληθή τμήματα, «εξορθολογισμός προσωπικού»…Αρκετά πια με την κανονικότητά τους!! Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μας δεν είμαστε αριθμοί! Μονιμοποίηση των 25.000 συμβασιούχων στην Εκπαίδευση για την κάλυψη των κενών
Ο εμπαιγμός της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ συνεχίζεται κανονικά! Στη «μεταμνημονιακή εποχή» και στην επιστροφή στην «κανονικότητα» συνεχίζεται το διαρκές μνημόνιο για την Παιδεία, με όλους τους αντιλαϊκούς και αντεργατικούς νόμους σε ισχύ. Ενώ το Υπουργείο Παιδείας, στην προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων, ευαγγελίζεται ότι τα σχολεία ανοίγουν με όλους τους απαιτούμενους εκπαιδευτικούς στη θέση τους, ωστόσο ξεκινά και φέτος η χρονιά με πολυπληθή τμήματα, και στο όνομα του «εξορθολογισμού» του προσωπικού, χρησιμοποιούνται διάφορα διαχειριστικά κόλπα στη προσπάθεια κάλυψης των κενών, ενώ τμήματα μένουν χωρίς δάσκαλο…
Συγκεκριμένα στη Β’ Αν. Αττική
α) 3τρία τμήματα μένουν χωρίς Δάσκαλο τάξης (6ο Δ.Σχ. Αχαρνών, 3οΔ.Σχ. Διονύσου και το Δ. Σχ. στο Πολυδένδρι), ενώ στο 1ο Δ.Σχ. Διονύσου λειτουργεί τμήμα υπεράριθμο που θα έπρεπε να έχει διχοτομηθεί.
β) στη συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων λειτουργούν πάνω από 2 τμήματα ολοήμερου και δεν έχει τοποθετηθεί κανένας Δάσκαλος Υπεύθυνος του Ολοήμερου. Θα συνεχιστεί επομένως και φέτος το Ολοήμερο πρόγραμμα να λειτουργεί με τα περισσεύματα των διδακτικών ωρών των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε πολύ καλά τι σημαίνει αυτό για το πρόγραμμα και των πρωινών τμημάτων. Ενδεικτικά αναφέρουμε πάλι τις περιπτώσεις του 14ου Δ. Σχ. Αχαρνών και του 2ου Δ. Σχ. Διονύσου όπου λειτουργούν 4 τμήματα Ολοήμερου, ενώ στο 24ο Ν/γειο Αχαρνών, όχι μόνο δε λειτουργεί Ολοήμερο τμήμα αλλά και 50 νήπια στοιβάζονται σε μια αίθουσα.
γ) πολλά είναι τα κενά στις δομές της Ειδικής Αγωγής. Αξίζει να υπογραμμιστεί ότι, ενώ στην Αν. Αττική υπάρχουν πάνω από 250 γνωματεύσεις για παράλληλη στήριξη, έγιναν μόνο 66 προσλήψεις…
Ο Σύλλογός μας καταγγέλλει το γεγονός ότι η Διεύθυνση ζήτησε από τους αναπληρωτές της παράλληλης στήριξης να δηλώσουν Δήμους αντί για τα κενά ανά σχολείο, στη λογική των «ομάδων μαθητών» προς ανάθεση. Πρόκειται για ένα ακόμα διαχειριστικό τρικ της διοίκησης, ώστε να φαίνεται ότι καλύπτονται με παράλληλη στήριξη περισσότεροι μαθητές, υπονομεύοντας στην ουσία την εκπαιδευτικές ανάγκες τους και τα μορφωτικά τους δικαιώματα.
Αν λάβουμε υπόψη τα πολυπληθή τμήματα στα οποία υπάρχουν και 2 και 3 περιπτώσεις μαθητών με ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες και τα οποία δε «σπάνε» γιατί δεν υπάρχουν διαγνώσεις, λόγω διαφόρων λόγων, τα κενά σε εκπαιδευτικούς είναι πολύ περισσότερα…Στο όνομα του «φαίνεσθαι» σφαγιάζονται τα μορφωτικά δικαιώματα… Η κυβερνητική πολιτική «καίγεται» να σιγουρέψει το «άνοιγμα των αγορών» και ένα ελκυστικό «επενδυτικό περιβάλλον» και όχι να «σιγουρέψει», επί της ουσίας, τις συνθήκες που διασφαλίζουν και διευκολύνουν την καθημερινή παιδαγωγική διαδικασία, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες όλων των μαθητών.
Κανένας εφησυχασμός. Απαιτούμε την άμεση κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικούς με μόνιμους διορισμούς.
Για το Δ.Σ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη