Thumbnail
ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Παρά τις επανειλημμένες παραστάσεις διαμαρτυρίες και υπομνήματα των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ και τις τεκμηριωμένες και αιτιολογημένες προτάσεις των σχολείων, εξακολουθούν να μην εγκρίνονται από το υπουργείο δεκάδες ολιγομελή τμήματα στο νομό Θεσσαλονίκης στα ΕΠΑΛ, τα ΓΕΛ και τα γυμνάσια.

Η πλήρης εφαρμογή της Υ.Α Φίλη του 2016 για τον ασφυκτικό και αντιπαιδαγωγικό  ελάχιστο αριθμό μαθητών, προκειμένου να συγκροτηθούν τμήματα σε τομείς και ειδικότητες των ΕΠΑΛ και κατευθύνσεων και Ο.Π. στα ΓΕΛ, έχει ως αποτέλεσμα την εξαφάνιση από τον χάρτη εκατοντάδων τμημάτων στα ΕΠΑΛ σε όλη τη χώρα  και τώρα επεκτείνεται και στα ΓΕΛ. 

  Οι μαθητές εξαναγκάζονται να εγκαταλείψουν την ειδικότητα, την Ο.Π. ή την ξένη γλώσσα που επιθυμούν και έχουν ήδη ξεκινήσει ή να μετακινηθούν σε άλλο σχολείο ή στην χειρότερη εκδοχή για τους εργαζόμενους μαθητές των εσπερινών να εγκαταλείψουν τελείως το σχολείο. Το υπουργείο περιφρονεί τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τους ζητά την πιο κρίσιμη στιγμή να αλλάξουν εκβιαστικά  επιλογές ή σχολείο και ότι αυτό συνεπάγεται στην επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών τους.

Είναι φανερό πως η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για την  μη έγκριση των τμημάτων αν δεν αποτραπεί, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στη συρρίκνωση των μικρότερων ΕΠΑΛ και ΓΕΛ και θα οδηγήσει σε λιγότερα και μεγαλύτερα σχολεία, που θα μπορούν να καλύπτουν τον ελάχιστο αριθμό μαθητών. Η μετακίνηση των μαθητών σε άλλα σχολεία θα συμπαρασύρει και θα μειώσει τα τμήματα γενικής παιδείας.

Βάλλει επίσης εναντίον των  εργασιακών  δικαιωμάτων  των εκπαιδευτικών, αφού η μη έγκριση των ολιγομελών στα ΕΠΑΛ και στα ΓΕΛ σημαίνει νέα πλεονάσματα εκπαιδευτικών, περικοπή θέσεων αναπληρωτών, καθυστερεί και περιπλέκει τις υπηρεσιακές μεταβολές.

 Η απαρέγκλιτη τήρηση των δημοσιονομικών κοφτών και των αιματηρών πλεονασμάτων από το Υπουργείο Παιδείας, η ψήφιση της συγχώνευσης σχολείων στα μέτρα της γ΄ αξιολόγησης  τον Γενάρη του 2018 βάλλει ευθέως εναντίον της δημόσιας παιδείας ως κοινωνικού αγαθού.

Καμιά αναμονή, τα περιθώρια στενεύουν!

Η  καθολική αντίδραση   εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων είναι η μοναδική διέξοδος, για να ανατραπεί αυτή η πολιτική.  

Τώρα χρειάζεται νέα  μαζική αποφασιστική κινητοποίηση για :

 

  • α εγκριθούν όλα τα τμήματα σε  ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και να μπορούν όλα τα παιδιά να σπουδάζουν στο σχολείο τους.

  • Να αναπτυχθούν όλα τα τμήματαγενικής παιδείας, ξενόγλωσσα, με μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

  • Ανώτερος αριθμός 20 μαθητές στο τμήμα-15 στις κατευθύνσεις.

 

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς καιτους μαθητές

στην συγκέντρωση στο υπουργείο Μακεδονίας -Θράκης την Τρίτη 25/9,στις 2μμ.

 

 Τα  Δ.Σ. των ΕΛΜΕ-Θ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 3/01

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

periklis
Τι σημαίνει "Φιλοκαλούμεν γαρ μετ’ ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας";
Ποιος είπε και τι σημαίνει η φράση του Περικλή που “αγαπούν” οι μαθητές στο μάθημα των αρχαίων και έχουν παρεξηγήσει οι Νεοέλληνες...
Τι σημαίνει "Φιλοκαλούμεν γαρ μετ’ ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας";
TAXMATZIDIS
Ένας Διευθυντής με υψηλό φρόνημα και ένα σχολείο κόσμημα που αντιμετωπίζουν ΕΔΕ
Επιστολή του Δημήτρη Ταχματζίδη στο alfavita.gr: Όσο διάστημα ήμουν διευθυντής έρχονταν οι γονείς στο σχολείο και μου λέγανε ότι τα παιδιά τους...
Ένας Διευθυντής με υψηλό φρόνημα και ένα σχολείο κόσμημα που αντιμετωπίζουν ΕΔΕ