Thumbnail

Σύλλογος ΠΕ Κερατσινίου - Περάματος "Νίκος Πλουμπίδης"

Καλούμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, όλο τον Περαμαϊκό λαό σε κινητοποίηση

την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, στις 11πμ, στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΡΩΩΝ,  ενάντια στην επαναλειτουργία των καζανιών. ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΗΡΥΣΣΕΙ 3ωρη ΣΤΆΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΙΣ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.

Τα καζάνια του θανάτου είναι εδώ και απειλούν εμάς και τα παιδιά μας!

Η δράση των επιχειρηματικών ομίλων, που έχουν κριτήριο μόνο τα κέρδη τους βάζει σε κίνδυνο την περιοχή μας. Καμία εμπιστοσύνη στα δήθεν μέτρα ελέγχου που παίρνουν, καμία εμπιστοσύνη στους κρατικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς, καμία εμπιστοσύνη στην περιφέρεια και τη δημοτική αρχή. Η πείρα μας δείχνει ότι όλα τα μετράνε με κριτήριο «κόστους- οφέλους», δηλαδή τι εμείς χρειαζόμαστε, δεν τους λέει τίποτα!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Είμαστε ψυλλιασμένοι για τις επικίνδυνες εξελίξεις που επηρεάζουν άμεσα τη ζωή μας. Η αντιπαράθεση συμφερόντων μονοπωλιακών ομίλων από ΗΠΑ, Κίνα και Ρωσία, εκφράζεται και στην περιοχή μας.

Η κυβέρνηση δίνει τα ρέστα της για τη γεωστρατηγική αναβάθμιση της χώρας για τα κέρδη του κεφαλαίου, γι’ αυτό ολοκλήρωσε την σύμβαση παραχώρησης στην Cosco. Ταυτόχρονα έχει αναλάβει το ρόλο του σημαιοφόρου του ΝΑΤΟ στην περιοχή, με αποτέλεσμα στο Πέραμα να ξετυλίγεται ένα κουβάρι επικίνδυνων εξελίξεων για την πόλη μας.

Για παράδειγμα: ποια θα είναι η εξέλιξη στη Ναυπηγοεπισκευαστική Βιομηχανία σε Πέραμα, Σκαραμαγκά και Ελευσίνα, πόσα και ποια καζάνια θα ενεργοποιηθούν και με τι όρους. Ο λαός πρέπει να προσέξει τα επικίνδυνα επιχειρηματικά «παιχνίδια» που παίζονται με ΗΠΑ, ΕΕ, Κίνα, Ρωσία. Αυτές οι εξελίξεις, αυτές οι αντιπαραθέσεις, εγκυμονούν πολλούς μεγάλους κινδύνους για τους λαούς συνολικά, αλλά και για την περιοχή μας.

Ανάπτυξη σε βάρος των δικαιωμάτων και της ζωής μας!

Η ανάπτυξη του μονοπωλίου της COSCO στο λιμάνι δημιούργησε ένα «γκέτο» εργασίας στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ, όπου οι λιμενεργάτες μέσα από την εντατικοποίηση της εργασίας και το ξεζούμισμα τους, εκτόξευσαν το εμπορευματικό κομμάτι του λιμανιού σε τρίτο λιμάνι της Μεσογείου. Τα κέρδη της Cosco εκτοξεύτηκαν στα ύψη, αλλά στους εργάτες δεν έδωσαν ούτε ψίχουλο. Σε αγαστή συνεργασία με την κυβέρνηση και τον κρατικό μηχανισμό, έστησαν βιομηχανία δικαστικών αποφάσεων, βγάζοντας κάθε απεργία των λιμενεργατών που διεκδικούσαν υπογραφή ΣΣΕ, παράνομη. Οι εργαζόμενοι της COSCO, συνεχίζουν να δουλεύουν χωρίς Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, χωρίς μέσα υγιεινής και ασφάλειας.

Όμως οι εργαζόμενοι στην Cosco μαζί με το ταξικό σωματείο τους, με τον αγώνα και τις κινητοποιήσεις τους που έγιναν τους προηγούμενους μήνες, κέρδισαν να ενταχθούν στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα. Επιβεβαιώνεται λοιπόν ότι ο μόνος αγώνας που δεν έχει αποτέλεσμα, είναι αυτός που δε γίνεται, ότι με οργάνωση και κατεύθυνση της πάλης που αμφισβητεί την ανταγωνιστικότητα του κεφαλαίου υπάρχει δυνατότητα για νικηφόρες μάχες!

Απευθύνουμε κάλεσμα σε όλους τους εργαζόμενους να σηκώσουμε ασπίδα και να υπερασπιστούμε όποιον αγωνίζεται, να κατεβούμε όλοι στην απεργία και στη συγκέντρωση που θα γίνει στις 14 Νοέμβρη, στις 10.30πμ, στην πύλη της Cosco, στο Ικόνιο.

Οι δάσκαλοι του Περάματος θα πουν ΟΧΙ στα καζάνια του θανάτου!

Πως όμως μεταφράζεται η «δίκαιη ανάπτυξη» που διαφημίζουν η κυβέρνηση, Περιφέρεια και Δημοτική αρχή για το λαό του Περάματος;

  • Κυβέρνηση και Περιφέρεια έδωσαν από το 2016 μέχρι σήμερα 6 άδειες εμπορίας και αποθήκευσης στις εταιρείες πετρελαιοειδών. Χαρακτηριστική είναι η άδεια για μεταφορά δραστηριοτήτων εμπορίας της CORAL AE από τους Αγίους Θεοδώρους Κορίνθου στο Πέραμα.
  • Με την ψήφιση του άρθρου 70 του τελευταίου πολυνομοσχεδίου, μονιμοποιεί τα καζάνια του θανάτου δίνοντας τους επιπλέον 20 χρόνια ζωής, ακόμα και αν σήμερα άλλαζε η χρήση γης από χαρακτηρισμένη ως βιομηχανική.
  • Όλοι μαζί, κυβέρνηση, περιφέρεια και δημοτική αρχή χειροκροτούσαν για την «ανάπτυξη» που θα προκαλούσε η επένδυση στο λιμάνι του Πειραιά.  Με αφορμή τις εξαιρέσεις εκτάσεων από την σύμβαση παραχώρησης, όπως ο Αρμός, μιλούσαν για «νίκη», ενώ στην πραγματικότητα κορόιδευαν το λαό. Χαρακτηριστικά, η δημοτική αρχή ΣΥΡΙΖΑ μέχρι το καλοκαίρι παζάρευε την παράδοση του Αρμού στην Cosco με την μορφή της επινοικίασης όπως έλεγε, αλλά η γρήγορη αντίδραση των φορέων του μαζικού κινήματος την ανάγκασαν προσωρινά να κάνει «γαργάρα» αυτούς τους σχεδιασμούς.
  • Για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων μας επιβάλουν να ζούμε σε μια πόλη που έχει ένα και μοναδικό δρόμο εισόδου και εξόδου, τη Λ. Δημοκρατίας, όπου εκεί κινούνται καθημερινά προς τις εγκαταστάσεις πετρελαιοειδών 150 -200 βυτιοφόρα.
  • Μας επιβάλλουν να εισπνέουμε βαρέα μέταλλα και πτητικά αέρια που μολύνουν καθημερινά την ατμόσφαιρα, όταν διαχέονται στον αέρα.
  • Μας επιβάλλουν να ζούμε με το άγχος και την αγωνία για τη ζωή τη δική μας και των παιδιών μας, όταν οι επιστήμονες έχουν αναφέρει ότι στα 250 μέτρα οι περίοικοι γύρω από τις δεξαμενές πετρελαίου διατρέχουν 8πλασιο κίνδυνο καρκίνου. Γύρω από αυτές τις εταιρείες υπάρχουν χιλιάδες κάτοικοι του Περάματος, υπάρχει το ΕΠΑΛ, το 2ο ΓΕΛ, το 3ο Γυμνάσιο, Δημοτικά και Νηπιαγωγεία.
Οι δάσκαλοι του Περάματος θα πουν ΟΧΙ στα καζάνια του θανάτου!

Διεκδικούμε:

  • Έξω τα καζάνια του θανάτου από το Πέραμα. Άμεση Μετεγκατάσταση όλων των δεξαμενών πετρελαιοειδών (ενεργών και ανενεργών) εκτός οικιστικού ιστού με όλα τα απαραίτητα μέτρα για το περιβάλλον.
  • Ούτε σπιθαμή παραχώρησης του Αρμού στα επιχειρηματικά σχέδια. Ο χώρος του Αρμού να αναπλαστεί με ευθύνη του κράτους και της δημοτικής αρχής, εδώ και τώρα, εκσυγχρονίζοντας τις υποδομές των αλιέων και του δημοτικού καταστήματος που χρησιμοποιούν. Να αναπλαστεί ο υπόλοιπος χώρος ώστε να αξιοποιείται από το λαό του Περάματος για την αναψυχή του, χωρίς καμία επιχειρηματική δραστηριότητα.
  • Πάλη για Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας. Κανένας κάτω από τα 751 ευρώ. Μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους εργασίας. Αλληλεγγύη στον αγώνα των λιμενεργατών στις προβλήτες ΙΙ & ΙΙΙ του ΟΛΠ. Ούτε σκέψη για δημιουργία πύλης απεργοσπασίας στην Cosco από την πλευρά του Αρμού.
  •  Ο χώρος των δεξαμενών να αποδοθεί στο λαό του Περάματος, με απαλλοτρίωση, χωρίς αποζημιώσεις. Να μετατραπεί σε χώρο πρασίνου και ανάσας για το λαό του Περάματος, χωρίς επιχειρηματική δραστηριότητα, με ευθύνη του κρατικού προϋπολογισμού.

ΕΞΩ ΤΑ ΚΑΖΑΝΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ!

ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;