Thumbnail
  Τα σχολεία έχουν ξεκινήσει εδώ και περίπου 2 μήνες όμως η «κανονικότητα» φαίνεται ότι αργεί πολύ ακόμα!!

 Έτσι και ενώ η τέταρτη φάση πρόσληψης δεν φαίνεται στον ορίζοντα , υπάρχουν ακόμα κενά στα σχολεία και φυσικά, δεν σημαίνει ότι στην επόμενη φάση  θα προσληφθούν όσοι εκπαιδευτικοί χρειάζονται για να καλυφθούν πλήρως τα κενά στα σχολεία.

Πιο συγκεκριμένα  καταγγέλλουμε ότι δύο μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους οι μαθητές των σχολείων των Μεσοβουνίων και του Εσπερινού δεν παρακολουθούν και δεν  φαίνεται η προοπτική να παρακολουθήσουν για περίπου 2 μήνες  ακόμη, τα μαθήματα που θα δίδασκαν συναδέλφισσες αναπληρώτριες - ΠΕ(02)(φιλόλογος) στα Μεσοβούνια καθώς και μία ΠΕ(04-02)(χημικός) στα Μεσοβούνια και το Εσπερινό-  εφόσον, τώρα, βρίσκονται σε άδεια λοχείας. Να σημειώσουμε ότι οι συναδέλφισσες προσελήφθησαν αργά, κατά την 3η φάση, στις  9/10/18. Η πρότασή μας για το θέμα που προέκυψε ήταν να προσληφθούν δύο ακόμη αναπληρωτές προκειμένου να καλύψουν το κενό που δημιουργείται. Αυτή η πρόταση απορρίφθηκε από τη Διεύθυνση. 

Το παραπάνω γεγονός φανερώνει πως ακριβώς το Υπουργείο Παιδείας αντιλαμβάνεται την  ανάγκη να καλυφτούν οι διδακτικές ώρες 4 μηνών στα παραπάνω μαθήματα με αποκλειστικά δική του ευθύνη και μάλιστα σε δύο σχολεία όπου, στα μεν Μεσοβούνια πρόσφατα αποχαρακτηρίστηκαν από δυσπρόσιτα, στο δε Εσπερινό  που οι εγγραφές και το δικαίωμα συμμετοχής σε πανελλαδικές εξετάσεις των μετεγγραφόμενων μαθητών βάλλονται με τους νέους νόμους. Φανερώνει επίσης όσα εδώ και καιρό τώρα η ΕΛΜΕΚΙ και τα ταξικά σωματεία καταγγέλλουν σχετικά με τα  ανύπαρκτα «δικαιώματα» των συναδέλφων αναπληρωτών, που  αναπληρούν τον εαυτό τους και που για να βγάλουν ένα μεροκάματο πρέπει να αποφασίσουν ότι δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν και να στήσουν στα 30- 40 χρόνια τους ένα μόνιμο σπιτικό αφού περιπλανώνται αρκετά χρόνια τώρα χωρίς κανένα δικαίωμα.

Εξίσου απαράδεκτη είναι επίσης και η προσπάθεια των υπευθύνων να καλυφθούν αυτές οι ώρες με αναγκαστική υπερωριακή απασχόληση των ήδη συμπληρωμένων στα ωράριά τους συναδέλφων εκπαιδευτικών, τινάζοντας στον αέρα τα προγράμματα των σχολείων και εντατικοποιώντας βάναυσα τους ίδιους.

Θεωρώντας επιεικώς απαράδεκτη  αυτήν την κατάσταση απαιτούμε:

  • Εδώ και τώρα να προσληφθούν επιπλέον αναπληρωτές για τις θέσεις αυτές και για όσες άλλες είναι ακάλυπτες.
  • Εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών συναδέλφων και κυρίως του δικαιώματος  της μητρότητας.
  • Επαναχαρακτηρισμός ως δυσπρόσιτων των σχολείων των Μεσοβουνίων σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αργοστόλι 27/10/2018

Μεμελετζόγλου Ελένη

Πεντογάλου Διονυσία

αιρετές με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

(που στηρίζει το ΠΑΜΕ)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»