Thumbnail
Ανακοίνωση της Α ΕΛΜΕ Κορινθίας

Την Παρασκευή 11 Γενάρη, την ημέρα κατά την οποία πραγματοποιήθηκαν μεγαλειώδεις απεργιακές συγκεντρώσεις και διαδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα που ζητούσαν την απόσυρση του προσοντολογίου – εκτρώματος,  διάλεξε η κυβέρνηση να δημοσιεύσει  την υπουργική απόφαση για τον «προγραμματισμό και την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου».

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ  - ΑΝΕΛ,  έδειξε  ότι είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στην υλοποίηση του ν. 4547/2018. Επιλέγει την ολική επίθεση απέναντι στο δημόσιο σχολείο , τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Επιχειρεί να αντιμετωπίσει το πάγωμα κάθε νόμου που έχει ψηφιστεί μέχρι τώρα για την αξιολόγηση, κάτω από την πίεση του εκπαιδευτικού κινήματος, με την περίφημη τακτική της διαμόρφωσης της ,κατά ΟΟΣΑ, «κουλτούρας αξιολόγησης». Σε αυτήν την τακτική εντάσσονται η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης, η αξιολόγηση σε ετήσια βάση του διευθυντή από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας, η  ενίσχυση του επιτελικού ρόλου της Ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) για την εξωτερική αξιολόγηση του συνόλου του εκπαιδευτικού συστήματος, η γνωμοδότηση του ΙΕΠ μετά από  ερώτημα  του υπουργείου για τη διαμόρφωση του προγραμματισμού και της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών  μονάδων, η λογική των προσόντων που αποτελεί την κεντρική ιδέα του νσχ για το σύστημα διορισμών – προσλήψεων.

Η υπουργική απόφαση, η οποία υλοποιεί τους στόχους του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε. , επαναφέρει την αυτοαξιολόγηση που επιχείρησαν να προωθήσουν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και φέρνει ξανά , από την πίσω πόρτα,  το Π.Δ. 152 , το οποίο η κυβέρνηση αυτή , κάτω από την πίεση του κινήματος, κατάργησε.

Με πρόσχημα τον προγραμματισμό και την αποτίμηση του σχολικού έργου , ο ν.4547/2018 προωθεί στην πραγματικότητα τον ασφυκτικό έλεγχο και την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, συγκροτώντας  τους όρους μιας διαδικασίας που καμία σχέση δεν έχει με εσωτερικές και ανατροφοδοτικές συλλογικές παιδαγωγικές λειτουργίες. Αντίθετα, διαμορφώνει  μια δυναμική κωδικοποίησης, συγκρισιμότητας, διαφοροποίησης, κατάταξης και ανταγωνισμού των σχολικών μονάδων. Δηλαδή, μιας διαδικασίας αυτοαξιολόγησης που καθορίζεται και παίρνει  σαφέστατα χαρακτηριστικά με τις φόρμες και τους δείκτες των σχετικών εκθέσεων οι οποίες περιγράφονται στην υπουργική απόφαση.

Επιπρόσθετα, οι σύλλογοι διδασκόντων καλούνται να συνεδριάσουν, να συμπληρώσουν τις φόρμες , να συγκροτήσουν τις ομάδες εργασίας και γενικότερα να υλοποιήσουν  όλες τις γραφειοκρατικές διαδικασίες της αυτοξιολόγησης μέσα στο «υποχρεωτικό» 30ωρο.

Εμείς, το Δ.Σ της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ,  έχουμε επανειλημμένα πάρει  ομόφωνα αποφάσεις για 

  •    Άμεση απόσυρση όλου του υφιστάμενου Νομικού Πλαισίου για την αξιολόγηση  των Δημοσίων Υπαλλήλων.  ΝΑΙ στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση και για τους εκπαιδευτικούς.
  • Επίσης,  σε δύο ΓΣ Προέδρων, έχουμε υπερψηφίσει σχετική πρόταση για απεργία -αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία. (Είμαστε μια από τις 34 Ε.Λ.Μ.Ε. της χώρας που την έχουμε προσυπογράψει ).                 

Οφείλουμε να δράσουμε άμεσα για  να μην   δώσουμε για άλλη μια φορά, όπως  στο προσοντολόγιο, χρόνο και έδαφος στην κυβέρνηση να προχωρήσει τους σχεδιασμούς της. Η δημοσιοποίηση σε ΦΕΚ της Υ.Α. δεν αφήνει περιθώρια αναμονής και ψευδαισθήσεων.

Να μην εφαρμοστεί ο νόμος 4547/18. Να καταργηθεί όλο το θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης. Όχι στην αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο. Αποφασίζουμε απεργία – αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία.

            Καλούμε  το Δ.Σ της  Ο.Λ.Μ.Ε. να συνεδριάσει  άμεσα και να πάρει απόφαση για απεργία – αποχή ακούγοντας το αγωνιστικό κάλεσμα  των  δεκάδων   Ε.Λ.Μ.Ε. από όλη την Ελλάδα και υλοποιώντας την απόφαση για απεργία-αποχή της Γ.Σ Προέδρων στις 28-4-18.

            Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να ακυρώσουν το σχέδιο διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης και να συνεχίσουν το έργο τους όπως τα προηγούμενα χρόνια, ως μια εσωτερική, δημοκρατική, συλλογική διαδικασία οργάνωσης της σχολικής ζωής, χωρίς καμιά αποδοχή δεικτών, Εκθέσεων και αποστολή τους σε ΠΕ.ΚΕ.Σ, ΙΕΠ και υπουργείο, χωρίς καμιά αποδοχή δημιουργίας σχετικών ομάδων .

            Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να ακολουθήσουν την απόφαση απεργίας – αποχής,  ώστε να δώσουμε νικηφόρα και αυτή τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση.

4 μόρια στους διορισμούς με ECDL - Πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού Η/Υ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ: Τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για τους αιρετούς - Πόσες ψήφους έλαβε ο καθένας
Δείτε τη λίστα των υποψηφίων με τους σταυρούς που συγκέντρωσαν
ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ: Τα τελικά αποτελέσματα των εκλογών για τους αιρετούς - Πόσες ψήφους έλαβε ο καθένας
kant
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Διεθνές συνέδριο «300 Χρόνια Immanuel Kant: Επιστήμη, Δίκαιο, Ηθική, Τέχνη ΙΙ»
Το διεθνές συνέδριο φιλοδοξεί να εκθέσει και να συζητήσει όλες τις πτυχές του έργου του φιλοσόφου (γνωσιοθεωρία, μεταφυσική, ηθική, δίκαιο, ιστορία,...
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Διεθνές συνέδριο «300 Χρόνια Immanuel Kant: Επιστήμη, Δίκαιο, Ηθική, Τέχνη ΙΙ»
ekpaideutikoi_diokseis_dide_peirai
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών
Η απόλυτη στάση της κυβέρνησης, που αρνείται τον ουσιαστικό διάλογο και λειτουργεί με εντελώς απαξιωτικό τρόπο τόσο απέναντι στους εκπαιδευτικούς...
Κείμενο δύναμης νεοδιόριστων για την αξιολόγηση: Δεν υποχωρούμε γιατί δεν θέλουμε να ανοίξουν τον δρόμο για το σχολείο του φόβου και των απειλών
tablets-vs-sxolika-vivlia
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Δώρισε tablets στους μαθητές του Δήμου Αργιθέας
Η παράδοση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης του Δήμου Αργιθέας με θέμα: Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Τοπική Ανάπτυξη, που...
Περιφέρεια Θεσσαλίας: Δώρισε tablets στους μαθητές του Δήμου Αργιθέας