Thumbnail
Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών ν. Ηρακλείου

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ τονίζει ότι η συγκρότηση του Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε σε σώμα αποτελεί μια βαρύνουσας σημασίας πολιτική λειτουργία του συνδικαλισμού. Γιατί από τη μια αποτυπώνει τις υπάρχουσες αντιθέσεις στη συλλογική λειτουργία του σωματείου και από την άλλη πραγματοποιείται στο δοσμένο τοπίο των εκλογικών συσχετισμώντο οποίο αναδεικνύει την υπερίσχυση των παρατάξεων του νυν και πρώην κυβερνητικού συνδικαλισμού, των δυνάμεων της συναίνεσης στην αντιλαϊκή πολιτική που ισοπεδώνει ακόμη και τα υπολείμματα των λαϊκών κατακτήσεων.

Στη βάση αυτή, θεωρούμε πρώτο στόχο της πάλης μας τη ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος όχι μόνο κατεδάφισε θεμελιώδεις εργατο-λαϊκές κατακτήσεις, συνεργαζόμενος με τους ακροδεξιούς ΑΝΕΛ, για τέσσερα χρόνια, αλλά επιπλέον συνεχίζει και επιτείνει την αντιλαϊκή πολιτική της λαϊκής αφαίμαξης και ιμπεριαλιστικής υποτέλειας. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πια διασφαλίσει την εδραίωσή του στο αστικό πολιτικό σύστημα -ιδιαιτέρα μετά την ψήφιση της υπαγορευμένης από το ΝΑΤΟ και την ΕΕ συνθήκη των Πρεσπών- ως δεύτερος πόλος πολιτικής εκπροσώπησης της εγχώριας ολιγαρχίας και στήριξης των ιμπεριαλιστών επικυρίαρχων (ΕΕ-ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΔΝΤ), με τη ΝΔ σε ρόλο συμπολιτευόμενης αντιπολίτευσης και με καταποντισμένα τα υπόλοιπα μικρά αστικά κόμματα (ΑΝΕΛ, Ποτάμι, ΚΙΝΑΛ κ.λπ.).

Η ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ

Ειδικότερα, η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ενώ διακήρυσσε το «τέλος των μνημονίων»,ΕΠΕΤΕΙΝΕ την αντιλαϊκή πολιτική της λαϊκής αφαίμαξης και ιμπεριαλιστικής υποτέλειας, πολιτική που συνεχίζει ο ΣΥΡΙΖΑ σήμερα και χωρίς την κυβερνητική συμμαχία των ΑΝΕΛ, αποσπώντας προθύμους συνοδοιπόρους από τα συγγενή του μικρότερα αστικά κόμματα, με στόχο την υπηρέτηση των συμφερόντων της μεγαλοαστικής τάξης και των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων της, κόντρα στο λαό και ενάντια στις κατακτήσεις και τα δικαιώματά του.

Ειδικότερα, η κυβέρνηση συνεχίζει και επιτείνει την πολιτική της ισοπέδωσης των λαϊκών δικαιωμάτων στο χώρο της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, όπως επιβεβαιώνει ο πρόσφατα ψηφισμένος ΝΟΜΟΣ-ΛΑΙΜΗΤΟΜΟΣ για «ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ», ο οποίος ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΕΙ θεμελιώδεις εργασιακές κατακτήσεις, γιατί: α) εξωθεί στο περιθώριο χιλιάδες συμβασιούχους, με πολύχρονη προϋπηρεσία (10-20 χρόνια) β) αποσυνδέει το πτυχίο από την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων γ)εισάγει τα ΠΡΟΣΟΝΤΑ, δηλ τη δια βίου επαιτεία τίτλων και βεβαιώσεων κατάρτισης δ) «αξιολογεί» και απορρίπτει εργασιακά τους συμβασιούχους ε) εφαρμόζει το αντιδραστικό περιεχόμενο των συνθηκών της ΕΕ (Μπολόνια, Πράγα, Βερολίνο κ.λπ.),των αξιώσεων του Ο.Ο.Σ.Α και του ΣΕΒ.

Η επίθεση αυτή στους συμβασιούχους και αδιόριστους, βρίσκει τη σύνδεσή της με πολλά άλλα θεσμικά μέτρα, μεταξύ των οποίων κεντρική θέση έχουν τώρα τα πρόσφατα: η Υ.Α. που ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ θεμελιώδη δικαιώματα των παιδιών με ειδικές ανάγκες, επιτάσσοντας τη συγκρότηση από τους συλλόγους των λεγόμενων «ΟΜΑΔΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ» των παιδιών με ειδικά προβλήματα. Το μέτρο αυτό αποτελεί βάναυση προσβολή τόσο των αναγκών των παιδιών της ειδικής αγωγής, όσο και των εκπαιδευτικών που, ούτε λίγο, ούτε πολύ, καλούνται να… ΠΑΡΑΣΤΗΣΟΥΝ τους ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ (!), να ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ δηλ τον κυβερνητικό εμπαιγμό και την απαξίωση των παιδιών με ειδικά προβλήματα, αλλά και τη συνακόλουθη ΠΕΡΙΚΟΠΗ των ΔΑΠΑΝΩΝ για την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Γιατί, με το μέτρο αυτό, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο διαψεύδει μόνη της τις… εξαγγελίες για διορισμούς μονίμων στην Ειδική Αγωγή, αλλά επιπλέον επιβεβαιώνει την πολιτική βούλησή της για ακόμη μεγαλύτερο χτύπημα του χώρου της ειδικής αγωγής. Στόχος της είναι με… αντιεπιστημονικές μεθοδεύσεις να εντάσσει τα παιδιά με ειδικές ανάγκες στη Γενική Αγωγή, περικόπτοντας δαπάνες για διορισμούς ειδικού επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού και εξαναγκάζοντας τους γονείς να ακολουθήσουν τον ακριβοπληρωμένο δρόμο της Ιδιωτική Φροντίδας, μετά μάλιστα την υποστελέχωση του ΚΕΣΥ.

Παρ/λα, με ταχύτατες διαδικασίες η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, με νέα Υ.Α. επιδιώκει να ενεργοποιήσει άλλο άρθρο του αντιλαϊκού νόμου 4547/18 για τις «Νέες Δομές» της Αποκεντρωμένης Ιδιωτικό-Οικονομικής Λειτουργίας της Εκπαίδευσης, που αφορά στην «ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ» ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ. Πρόκειται για την «Αξιολόγηση»-Διαβάθμιση-Απόλυση που καθιερώνει τη «Νέα Αποκεντρωμένη-Ιδιωτικοποιημένη» Δομή της Εκπαίδευσης, που εδραιώνεται στην άρση της μονιμότητας και της οργανικής θέσης, στην επιβολή και γενίκευση της ελαστικής απασχόλησης και της Απόλυσης, στη διαβάθμιση των σχολείων, ανάλογα με την ταξική ζώνη της λειτουργίας τους, όπως επιτάσσει οι αντιλαϊκέ ς συνθήκες της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ και συνολικά της εγχώριας ολιγαρχίας και των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων της.Στόχος της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, σε γενικές γραμμές, είναι η θέσπιση του σχολείου της αγοράς, η ιδιωτικό-οικονομική του λειτουργία, η σύνδεσή του με τις επιχειρηματικές ανάγκες και η επίταση των ταξικών φραγμών. Αυτό το σκοπό επιβεβαιώνει τοπ βάρβαρο μέτρο της μαθητείας στα ΕΠΑ και η ένταξη της εταιρίας NOESIS στη λειτουργία του, μέσω του ΕΣΠΑ και της υψηλής εποπτείας του ΥΠΕΠΘ (!).

Την ίδια αντιλαϊκή σκοπιμότητα επιβεβαιώνει το μισθολόγιο της πείνας, η φοροληστεία, τα ματωμένα πλεονάσματα, η ιδιωτικοποίηση της κοινωνικής ασφάλισης, οι συντάξεις-επιδόματα, ηκατάργηση και των βασικών κοινωνικών επιδομάτων, οι πλειστηριασμούς της πρώτης κατοικίας, η διόγκωση της ανεργίας, το ξεκλήρισμα των μικρομεσαίων και της αγροτιάς κ.λπ.

Την ίδια στιγμή, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, εν όψει της ψήφισης στη βουλή της καίριας σημασίας για τα ιμπεριαλιστικά συμφέροντα ΣΥΝΘΗΚΗΣ των ΠΡΕΣΠΩΝ, διέσωσε την κυβερνητική εξουσία του, με γνωστή διαδικασία της συναλλαγής και των υπόγειων διαδρομών που τηρούν οι πολύμορφοι εκφραστές του σάπιου καπιταλιστικού συστήματος. Ο ΣΥΡΙΖΑ -ανεμίζοντας τη σημαία της πολεμικής μηχανής του ΝΑΤΟ και της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ και παίζοντας το ρόλο του πιο πρόθυμου και πιο αποτελεσματικού στυλοβάτη των ιμπεριαλιστικών συμφερόντων στη χώρα και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων- υποστηρίχτηκε και υποστηρίζεται από τους εκπροσώπους του Αμερικάνικου και Ευρωπαϊκού ιμπεριαλισμού, με στόχο να εδραιώσει την επικυριαρχία τους στη χώρα, αλλά και να διασφαλίσει τα ευρύτερα γεωπολιτικά και οικονομικά τους συμφέροντα στα Βαλκάνια, σε μια περίοδο οξυμμένης γεωπολιτικής και οικονομικής αντιπαράθεσης ΗΠΑ-ΕΕ-ΡΩΣΙΑΣ. Στη βάση αυτή, ο ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο μετέτρεψε τη χώρα σε Αμερικανό-ΝΑΤΟΪΚΟ ορμητήριο, πολλαπλασιάζοντας τις βάσεις του θανάτου σε όλη την επικράτεια, αλλά επιπλέον στάθηκε… με υποδειγματική πίστη και προσήλωση υποτελούς στο πλευρό των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων του, αναδιατάσσοντας το πολιτικό προσωπικό της ολιγαρχίας, κερδίζοντας την «πρωτιά» στην υπηρέτηση των αρπακτικών πολιτικών των ιμπεριαλιστών«Έδωσε τη μάχη» για την υπογραφή της υπαγορευμένης από τους ιμπεριαλιστές ΣΥΝΘΗΚΗΣ των ΠΡΕΣΩΝ, που κατοχυρώνει τα συμφέροντα του ΝΑΤΟ και της ΕΕ, σε βάρος των λαών των περιοχής, ενώ αφήνει όλα τα περιθώρια για την ανάπτυξη των φαινομένων του αλυτρωτισμού και του εθνικισμού, που διευκολύνουν τους ιμπεριαλιστικούς μηχανισμούς να επεμβαίνουν ως επικυρίαρχοι, απειλώντας με αναχάραξη των συνόρων και αιματοκύλισμα όλη την περιοχή. Η τωρινή κυριαρχία του ΣΥΡΙΖΑ στο αστικό πολιτικό τοπίο- κυριαρχία που οδήγησε στην ισοπέδωση άλλα μικρότερα αστικά κόμματα (ΑΝΕΛ-ΠΟΤΑΜΙ κ.λπ.)- η αναγωγή του σε δεύτερο, μετά τη ΝΔ, εναλλακτικό πόλο της πολιτικής εκπροσώπησης της εγχώριας ολιγαρχίας, επιβεβαιώνει την πολιτική του φυσιογνωμία ως κόμματος στην υπηρεσία του κεφαλαίου και του ξένου ιμπεριαλισμού, που από θέση αρχής στέκεται εχθρικά απέναντι στα λαϊκά συμφέροντα. Το χαρακτήρα αυτό επιβεβαιώνει επίσης η συνεργασία του με τα φασιστικά καθεστώτα της Αιγύπτου και του Ισραήλ, το καθεστώς της ατιμωρησίας της Χ. Αυγής, αλλά και η ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ του απέναντι στο αναπτυσσόμενο λαϊκό κίνημα, όπως έδειξε η… επέλαση των ΜΑΤ στα πρόσφατα εκπαιδευτικά συλλαλητήρια.

ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

1. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΔΙΚΤΥΟ, η κυρίαρχη εκλογικά παράταξη που βρίσκεται στην υπηρεσία της αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής, όχι μόνο πέταξε το μανδύα της «αριστεράς», αλλά έδωσε τα πιο αντιπροσωπευτικά δείγματα της υποταγής στην αντιλαϊκή επέλαση: απαξίωσε και υπονόμευσε τις συλλογικές διαδικασίες, συνδιαχειρίστηκε το ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ με την επίσης εργοδοτική παράταξη «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ», στη βάση της συναντίληψης για τη νέκρωση του σωματείου, συγκροτώντας και με τις άλλες δυο εργοδοτικές παρατάξεις (Π.Ε.Κ. ή πρώην ΠΑΣΚ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ή ΔΑΚΕ) ένα συμπαγές γραφειοκρατικό μέτωπο στήριξης όλων των αντιδραστικών κυβερνητικών μέτρων. Υποστήριξε την ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ του ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ. Υπονόμευσε την πλειοψηφούσα απόφαση του ΔΣ ενάντια στην εγκύκλιο για το 30ωρο, για να μην αφυπνιστεί η βάσηΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ την πρότασή μας για διοργάνωση ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, με αίτημα τους μαζικούς διορισμούς και ΑΠΕΙΧΕ (!) προκλητικά από αυτό. ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΣΕ (!) από τη θέση της προεδρίας την απρόκλητη και ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ του ομοϊδεάτη του συνδικαλιστή, αποσπασμένου στη Διοίκηση, εναντίον της εκπροσώπου μας στο Δ.Σ. του σωματείου. Από τη θέση του ΠΥΣΔΕ συγκάλυπτε τις περικοπές των δαπανών και τη συγχώνευση τμημάτων και ειδικοτήτων. ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ την πρότασή μας για διοργάνωση ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, με αίτημα τους μαζικούς διορισμούς και ΑΠΕΙΧΕ (!) προκλητικά από αυτό Επιπλέον όχι μόνο ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ με μένος, αλλά και ΑΠΑΙΤΗΣΕ (!) ως άλλος εκπρόσωπος της κυβέρνησης τη ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ (!) των ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ στην εκλογή Υποδιευθυντή σε κεντρικό σχολείο της πόλης. ΑΠΟΥΣΙΑΣΕ επιδεικτικά από τη μαζική κινητοποίηση των φορέων για το ΕΠΑΛ Μοιρών. Απαξίωσε πλήρως τις ΓΣ, ευλόγησε τη διευθυντική αυθαιρεσία στην εφαρμογή του καθηκοντολογίου, έβαλε ευτελή προσκόμματα για τη μεταφορά διαδηλωτών στη Σούδα, εξάγνισε ως Επιμορφωτική (!) την Επίσκεψης Σχολείου στην έδρα του ΝΑΤΟ. ΑΠΟΥΣΙΑΣΕ από την αντιφασιστική και αντιϊμπεριαλιστική πορεία του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ. Επίσης, ΣΙΩΠΗΣΕ (!) μπροστά στην επέλαση της συμμορίας της Χρυσής Αυγής στο ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΕΙΟ, ενώ ήταν παρούσα στο επεισόδιο. Επεδίωξε πραξικοπηματικά να ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ το ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ με απόφαση του ΔΣ για εκλογές ανά διετία στο σωματείοΔεν έθεσε καν στην ημερήσια διάταξη το πρόβλημα της Ποινικοποίησης του σωματείου, παρά μόνο μετά από τη δική μας πρόταση, δείχνοντας προκλητική αδιαφορία για το μείζον θέμα της δημοκρατικής λειτουργίας τουΤάσσεται ΥΠΕΡ της καλής «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ»-ΑΠΟΛΥΣΗΣ, της ιδιωτικο-οικονομικής και αποκεντρωμένης εκπαιδευτικής δομής, υπέρ του βάρβαρου μέτρου της μαθητείας και της σύνδεσης των ΕΠΑΛ με τις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ το αντιλαϊκό νομοσχέδιο για τις ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ (!),που είναι πια νόμος, με το απαράδεκτο επιχείρημα ότι «ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ» (!) την εκπαίδευση, ενώ στέλνει στον καιάδα χιλιάδες συμβασιούχουςΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ την πρότασή μας για ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ και ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ στο Ηράκλειο. Συγχρόνως αλλοίωσε τη θέση του Δ.Σ της ΕΛΜΕ για «ΑΠΟΣΥΡΣΗ» του νομοσχεδίου. και ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΕ την οργάνωση συλλαλητηρίου στο Ηράκλειο (Σάββατο 26/1), ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΛΕΥΚΟ στην πρότασή, για να βάλει πλάτη στην κυβερνητική επέλαση. Παράλληλα για την καταστολή των εκπαιδευτικών κινητοποιήσεων απαλλάσσει την κυβέρνηση από τις πολιτικές ευθύνες και γενικώς βρίσκεται στην υπηρεσία της υποστήριξης της αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής.

2. Η Π.Ε.Κ (ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ) δηλ η παλιά κυβερνητική ΠΑΣΚ υπηρετεί σταθερά, με άλλο όνομα, τον ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ, εστιάζοντας στη γραφειοκρατική λειτουργία του σωματείου και ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ την ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΕΠΕΛΑΣΗ. Συγκροτεί σταθερά ΑΝΤΙΛΑΪΚΟ ΜΕΤΩΠΟ με τις άλλες παρατάξεις της υποταγής. Συνδιαχειρίζεται το προεδρείο και τα αξιώματα και απαξιώνει τις συλλογικές διαδικασίες. ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ την πρότασή μας για ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ των συλλόγων, επιδιώκοντας την απονέκρωση της βάσης. Και στην ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της ΕΛΜΕ επέλεξε το δρόμο της… διαφοροποίησης από τη συλλογική θέση, με στόχο, ουσιαστικά, την ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗ του ΜΗΝΥΤΗ της Ε.Λ.ΜΕ, όπως προκλητικά ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ και την ΕΦΑΡΜΟΓΗ του ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ σε βάρος των συλλογικών δικαιωμάτων. Έβαλε προσκόμματα στη μεταφορά των διαδηλωτών ενάντια στη Βάση του θανάτου στη Σούδας, ενώ ΥΜΝΗΣΕ (!) ως ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ (!) τη ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ στην έδρα της φονικής μηχανής του ΝΑΤΟ. ΑΠΕΙΧΕ από την ΠΟΡΕΙΑ του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ, από το Δ.Σ την ημέρα της επίθεσης της Χ. Αυγής σε κεντρικό σχολείο, απέχει δηλ από τη συλλογική πάλη ενάντια στο φασισμό και τον εθνικισμό και τον ιμπεριαλισμό. Η Π.Ε.Κ ή παλιά ΠΑΣΚ είναι όμως παρούσα στη στήριξη των αντιδραστικών μέτρων: ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ με πάθος το βάρβαρο μετρό της ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ και την πρόσδεση των ΕΠΑΛ με την επιχειρηματική κερδοσκοπία, ενώ- τιμώντας την ιστορία της ως… πρώην κυβερνητική παράταξη- ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ την ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ της ΘΕΣΗΣ για δήθεν «ΚΑΛΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ» (!), με τη… ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΗ των αποφάσεων του 8ΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ της ΟΛΜΕ (που ψήφισε τότε μαζί με τους συνοδοιπόρους των ΣΥΝΕΚ και της ΔΑΚΕ), με στόχο να ΒΑΛΕΙ ΠΛΑΤΗ στη νέα επίθεση. Συγχρόνως, επιμένει σταθερά στην ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ του ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ, με ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ του Δ.Σ, με στόχο τις εκλογές ανά διετία. Η ψηφοθηρία, η γραφειοκρατική λειτουργία και η στήριξη της αντιλαϊκής πολιτικής αποτελεί το σταθερό γνώρισμα της ΠΕΚ ή ΠΑΣΚ. Στο πλαίσιο αυτό, παίζει και το ρόλο του παρακολουθητισμού στα πρόσφατα μαζικά εκπαιδευτικά συλλαλητήρια, ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ με τη σειρά της ΛΕΥΚΟ τόσο στην πρότασή μας για ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ στο Ηράκλειο, όσο και σε εκείνη για την οργάνωση συλλαλητηρίου στην πόλη το Σάββατο 26/1, βάζοντας φραγμούς στην κλιμάκωση των αγώνων.

3. Η παράταξη «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ» επιβεβαίωσε με τη γραφειοκρατική λειτουργία και την κινηματική ανυπαρξία της πως ούτε «νέα» είναι, ούτε «μπροστά». Είναι μια παραλλαγμένη έκφραση του εργοδοτικού συνδικαλισμού που στοχεύει στον εγκλωβισμό των συμβασιούχων στη συντεχνιακή λογική. Συνδιαχειρίστηκε το ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ από τη θέση του αντιπροέδρου, εδραιώνοντας το γραφειοκρατικό συνδικαλισμό της υποταγής, όπως έδειξε και η συνολική στάση της: ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ, με προεκλογικά φυλλάδια, αλλά και με τη στάση της το ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟ, υπονομεύοντας θεμελιώδη εργασιακά δικαιώματα και υποσκάπτοντας την ενότητα των συμβασιούχων. Τήρησε τη στάση του «πόντιου Πιλάτου» στο θέμα των αγωγών για τους διορισμούς. Δήλωσε «χαρούμενη» για τις κίβδηλες υποσχέσεις διορισμών της διοίκησης. ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ την πρότασή μας και ΑΠΕΙΧΕ από το ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ για ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ των ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ. ΔΕΝ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ποτέ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ, ούτε όρθωσε ποτέ λόγο διεκδίκησης ΥΠΟΤΙΜΗΣΕ τις ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ του σωματείου. Στις πολλές παραστάσεις διαμαρτυρίας για τους διορισμούς είχε αναιμική παρουσία, ενώ απείχε από αρκετές κινητοποιήσεις (π.χ. ΠΟΡΕΊΑ του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ, αντιπολεμικό συλλαλητήριο, ΕΠΑΛ Μοιρών κ.λπ.). Την κρίσιμη στιγμή της επίθεσης της συμμορίας της Χρυσής Αυγής στο Καπετανάκειο, όχι μόνο ΣΙΩΠΗΣΕ, αλλά και ΑΠΕΙΧΕ. Η απαξίωσή της απέναντι στους συλλογικούς αγώνες επιβεβαιώνει τον εργοδοτικό χαρακτήρα της. Σε συνθήκες μάλιστα ανάπτυξης των κινητοποιήσεων των Αναπληρωτών και ενώ έχει κατατεθεί το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ που ισοπεδώνει τα δικαιώματα των συμβασιούχων, η παράταξη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ -που διατείνεται ότι εκπροσωπεί την πλειονότητα των αναπληρωτών- ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ (!) την πρότασή μας για ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ και ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ στο ΗΡΑΚΛΕΙΟ, τασσόμενη ξανά στο πλευρό του κυβερνητικού συνδικαλισμού, βάζοντας πλάτες στην αντιλαϊκή πολιτική.

Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΠΟΥΣ-ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΤΑΞΙΚΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ.

Στην αντίπερα όχθη, η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΠΑΜΕ πουεμφανίζεται ως… αδιάλλακτη ταξική παράταξη, προτείνει ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ (!), θέση που δεν έχει καμία σχέση με τη συνεπή αριστερή αντίληψη της ταξικής ανασυγκρότησης του συνδικαλισμού και της ανάδειξης των αντιθέσεων ανάμεσα στη συνδ. γραμμή της υποταγής που υπηρετούν οι γραφειοκρατικές παρατάξει και της αντίστασης που οφείλει αδιάλειπτα να υπηρετεί ο συνεπής αριστερός, ταξικός συνδικαλισμός, αφού αναγκαστικά την οδηγεί στη ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΗΣΗ με τον ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ. Διεκδίκησε μάλιστα την προηγούμενη διετία, με επιμονή, τη θέση του ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥώστε να μη… φαίνεται στις υπογραφές των -ούτως ή άλλως-γραφειοκρατικών αποφάσεων του ΔΣ της ΕΛΜΕ. Πρόκειται για μια θέση ταξικού συμφιλιωτισμού που αποδυναμώνει τη συλλογική πάλη, γιατί εξαγνίζει τις δυνάμεις της υποταγής στην αντιλαϊκή πολιτική, εδραιώνει την παρουσία τους και προσανατολίζει τη βάση στην ηττοπαθή αποδοχή του ρόλου τους. Ταυτόχρονα ανάγει τα εκλογικά ποσοστά και όχι τον ταξικό προσανατολισμό σε κριτήριο συνδ. δράσης, θέση που όχι μόνο αναιρεί την ταξική αδιαλλαξία που διακηρύσσει το ΠΑΜΕ, αλλά αντιθέτως οδηγεί στην ταξική συμφιλίωση και τη συνδιαχείριση. Αντανάκλαση αυτής της επίδρασης αποτελεί το «ΛΕΥΚΟ» που ψήφισε η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΠΑΜΕ στην πρότασή μας για ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ στο Ηράκλειο ενάντια στον αντιλαϊκό νόμο για τις «ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ», λευκό που από τη μια έβαλε πλάτη στις δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού και από την άλλη ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΕ την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων στην πόλη. Οι τακτικές αυτές, σε συνδυασμό με τη λογική των «χωριστών συγκεντρώσεων» που σταθερά τηρεί το ΠΑΜΕ, αναιρούν βασικές αρχές της ανάπτυξης του συλλογικού αγώνα, σε μια ιστορική φάση μάλιστα που επιτείνεται η αντιλαϊκή επίθεση και κατεδαφίζονται θεμελιώδη εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα.

Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ -ως συνεπής αριστερή παράταξη στην υπηρεσία των λαϊκών συμφερόντων- δηλώνει ότι η θέση της για τη συγκρότηση σε σώμα του Δ.Σ της ΕΛΜΕ εδραιώνεται στο αίτημά της για την ταξική αναδόμηση του συνδικαλισμού και την ανατροπή της βάρβαρης πολιτικής της λαϊκής αφαίμαξης και ιμπεριαλιστικής υποτέλειας που εφαρμόζει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, αλλά στηρίζουν και τα των υπόλοιπα κόμματα της εγχώριας ολιγαρχίας, είτε αποτελούν ισχυρό πόλο στήριξης του κεφαλαίου, είτε μετεγράφονται κονοβουλευτικά και απειλούνται με την αφομοίωσή τους από τα ισχυρότερα (ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ).

Είναι θέση που υπηρετεί αδιάλειπτα την υπεράσπιση των λαϊκών κατακτήσεων και δικαιωμάτων, ενάντια στις δυνάμεις της υποταγής που βάζουν πλάτη στην αντιλαϊκή επίθεση και απονευρώνουν το σωματείο. Για το λόγο αυτό, ΑΡΝΕΙΤΑΙ και ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ως ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΙΚΗ των ταξικών συμφερόντων μας τη ΘΕΣΗ για ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ, θέση που από τη μια νομιμοποιεί την υπονομευτική δράση των συνδ. δυνάμεων της υποταγής και από την άλλη αποπροσανατολίζει τη βάση, ανάγοντας τα εκλογικά ποσοστά σε κριτήριο λειτουργίας του σωματείου και όχι την ανάγκη της ανάπτυξης της συλλογικής πάλης και της υπεράσπισης των συμφερόντων μας.

Θεωρούμε ότι μόνο η ΠΡΟΤΑΞΗ του αιτήματος για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της βάρβαρης πολιτικής της Κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ-Κεφαλαίου, της λαϊκής εξαθλίωσης και της ιμπεριαλιστικής εξάρτησης, η θέση της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗΣ του σωματείου, της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ των εργαζομένων, της αδιάλειπτης και σταθερής ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ μας στις συνδ. δυνάμεις της ΥΠΟΤΑΓΗΣ μπορεί να αποτελέσει το αναγκαίο πλαίσιο της συγκρότησης του Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε, πλαίσιο που θα αφυπνίσει τη βάση και θα οδηγήσει στους αναγκαίους συλλογικούς, ενωτικούς και νικηφόρους αγώνες

Στη βάση αυτή, ως συνεπής αριστερή παράταξη δηλώνουμε ότι ύψιστο ταξικό καθήκον είναι η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στη βάρβαρη πολιτική της ολιγαρχίας και των ιμπεριαλιστών προστατών της (ΗΠΑ-ΕΕ-ΝΑΤΟ-ΔΝΤ), με στόχο την ΑΝΑΤΡΟΠΗ της. Παράλληλα θεωρούμε ταξικό χρέος του συνεπούς αριστερού συνδικαλισμού τη σταθερή ΑΝΤΙΘΕΣΗ στη ΓΡΑΜΜΗ της ΥΠΟΤΑΓΗΣ που υπηρετούν οι πολύχρωμες εργοδοτικές παρατάξεις. Στην ιστορική φάση που διανύουμε, θεωρούμε ότι πρέπει να προταχθούν τα εξής αιτήματα:

1.     ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ.

2.     ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ-ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ

3.     ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ-ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ

4.     ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΝ Υ.Α ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.

5.     ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ Ε.Λ.ΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ, ΚΗΡΥΣΣΟΝΤΑΣ ΑΠΟΧΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΜΕ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.

6.     ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΜΟΝΙΜΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.

7.     ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ Υ.Α ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΣΕ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΡΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ, ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΛΠ)

8.     ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ: ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΛΟΓΗΣΗ-ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΤΩΡΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ

9.     ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΝΑ ΕΚΛΕΞΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΑΜΕΣΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΕΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ.

10.            ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΘΕΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟ 3Ο ΛΥΚΕΙΟ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

11. ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΟΙΝΗ Γ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Ε.Λ.ΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙ Η ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

12. ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ.

13.            ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ των ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ-ΙΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ-ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ

14.            ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ-ΤΟΜΕΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

15.            ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

16.            ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ

 

17.            ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΛ(NOESIS)-ΟΧΙ ΣΤΟ ΒΑΡΒΑΡΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ

18.            ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ- ΑΜΟΙΒΕΣ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ- ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΑΡΩΣΕ Η ΜΝΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

19. ΚΑΘΟΛΙΚΗ-ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ-ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ

20.            ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΥΓΕΙΑ-ΑΣΦΑΛΙΣΗ

21.            ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΛΑΙΚΗ ΠΑΛΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ, ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΘΗΡΙΩΔΙΑ

22.            ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ.

23.            ΈΞΩ ΑΠΟ ΝΑΤΟ-ΕΕ-ΔΝΤ.

24.            ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΜΑΖΙΚΟΥ ΑΝΤΙΪΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ, ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ.

25.            ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ-ΕΙΡΗΝΗ-ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.

26.            ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΑΡΒΡΑΡΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΕ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΤΗΣ-ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΤΗ ΣΤΕΓΗ, ΤΗ ΣΙΣΤΙΣΗ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥΣ.

27.            ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ.

28.            ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΑΡΒΑΡΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ-ΔΝΤ-ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ.

Με βάση, τις παραπάνω θέσεις, η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ:

·ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΕΙ και τις τρεις παρατάξεις του νυν και πρώην κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ-ΔΙΚΤΥΟ - Π.Ε.Κ ή πρώην ΠΑΣΚ -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ).

·ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ τη θέση του ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ως συγκαλυμμένη θέση της ταξικής συμφιλίωσης και της συνδιαχειριστικής συνδικαλιστικής δράσης.

·ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΤΑΞΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ.

·ΘΑ ΑΝΤΙΠΑΛΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ που εφαρμόζει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, έχοντας τη στήριξη της συμπολιτευόμενης αντιπολίτευσης των υπόλοιπων κομμάτων του κεφαλαίου (Ν.Δ.-ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ-ΠΟΤΑΜΙ-Κεντρώοι κ.λπ.)

--

 

Διαβάστε περισσότερα: Με 50€ προκαταβολή αποκτήστε το ECDL με δάσκαλο σε ολιγομελή τμήματα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
syntaksiouxoi.jpg
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο
Οι μόνοι που δεν θα δουν αύξηση στον τραπεζικό λογαριασμό τους είναι οι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά μεγαλύτερη των 10 ευρώ, οι οποίοι θα...
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο