Η εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης, αποτελεί σημαία αγώνων του κλάδου μας εδώ και πολλά χρόνια. Η διεκδίκηση αυτή, με επιστημονικά επιχειρήματα, ενημέρωση των γονιών και διαρκείς αγωνιστικές παρεμβάσεις από τη ΔΟΕ, με στήριξη από τη βάση των εκπαιδευτικών, είχε ως αποτέλεσμα να δεσμευτεί το Υπουργείο Παιδείας για την υλοποίηση της, παρά τις αντιδράσεις της ΚΕΔΕ .
Η εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης στο Δήμο Χαλκιδέων, που προέκυψε ομόφωνα από την τριμερή επιτροπή (Δήμαρχος, Διευθυντής Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Νομού Εύβοιας, Πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας), παρά τις επιφυλάξεις του Δήμου που σχετίζονται με τις κτηριακές υποδομές, αποτελεί σημαντικό βήμα στην παροχή της ποιοτικής εκπαίδευσης, για την οποία αγωνιζόμαστε όλα αυτά τα χρόνια.
Ο σύλλογος Δασκάλων- Νηπιαγωγών Χαλκίδας επισημαίνει ωστόσο ότι το κτηριακό ζήτημα που υπάρχει διαχρονικά, με ευθύνη όλων των δημοτικών αρχών, απαιτεί άμεσα αντιμετώπιση. Παρά τις έντονες παρεμβάσεις του Συλλόγου μας για τον σοβαρό προγραμματισμό της επίλυσης των κτιριακών προβλημάτων των σχολείων και ιδιαίτερα των νηπιαγωγείων δεν φαίνεται να υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και δημιουργική δράση από την πλευρά τόσο της Αυτοδιοίκησης, όσο και του Υπουργείου Παιδείας.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι τα νηπιαγωγεία να αντιμετωπίζονται ως σχολεία δεύτερης κατηγορίας και μπροστά σε κάθε δυσκολία, να επιλέγεται ως λύση η μεταφορά κάποιου νηπιαγωγείου, προκειμένου στη θέση του να στεγαστεί άλλο σχολείο!! Λες και δεν υπάρχουν άλλοι χώροι!
Ιδιαίτερα προκλητικό και απαξιωτικό γεγονός αποτελεί η ίδρυση και λειτουργία του μουσικού Γυμνάσιου- Λύκειου, εις βάρος της λειτουργίας δύο νηπιαγωγείων.
Συγκεκριμένα:
- Η ίδρυση και λειτουργία του μουσικού γυμνάσιου στο Παντείχι, σε κτίριο στο οποίο για πολλά χρόνια στεγαζόταν το νηπιαγωγείο, προκειμένου να λειτουργήσει το μουσικό γυμνάσιο, με τις προδιαγραφές που ορίζονται από το πρόγραμμα σπουδών του, είχε σαν αποτέλεσμα, εξαιτίας της επιπολαιότητας που αντιμετωπίστηκε το ζήτημα, την μεταφορά του νηπιαγωγείου σε προκατ αίθουσα, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση του νηπιαγωγείου και τον ορατό κίνδυνο κατάργησης του.
- Για δεύτερη φορά μέσα σε τρια χρόνια, αποφασίζεται και πάλι η μεταφορά του μουσικού γυμνάσιου και η ίδρυση μουσικού Λύκειου, σε οικόπεδο που στεγάζεται το 2ο Νηπιαγωγείο Αρτάκης, για την κατασκευή του οποίου εύκολα βρέθηκαν και τα χρήματα. Η μεταφορά του 2ου νηπιαγωγείου, πρόκειται να γίνει σε οικόπεδο, που είναι εκτός των ορίων του νηπιαγωγείου, με αποτέλεσμα να υπάρχει δυσκολία στην μεταφορά των παιδιών. Επιπλέον δεν προβλέπεται καμία βελτίωση στην κτιριακή υποδομή του νηπιαγωγείου, το οποίο θα στεγαστεί και πάλι σε προκατ αίθουσες, στις οποίες στεγάζεται και τώρα.
- Καταδικάζουμε την μεθοδευμένη απαξίωση της προσχολικής εκπαίδευσης και το ανύπαρκτο ενδιαφέρον επίλυσης των κτιριακών αναγκών που υπάρχουν.
- Αμφισβητούμε την πρόθεση του Δήμου να αντιμετωπίσει με σοβαρότητα τα προβλήματα της σχολικής στέγης, στο Δήμο μας.
- Σεβόμαστε την ανάγκη διαμόρφωσης του κατάλληλου κτιρίου για το μουσικό γυμνάσιο- Λύκειο του οποίου την ίδρυση επικροτούμε.
- Η επιλογή όμως της «εύκολης» και «βολικής» λύσης, αυτή της μετακίνησης των νηπιαγωγείων, δεν είναι πολιτικός σχεδιασμός, ούτε νοιαξιμο για τον πολίτη και την εκπαίδευση των παιδιών.
- Υπερασπιζόμαστε την ποιότητα στην εκπαίδευση, για τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς , για την εκπαίδευση που αξίζει να έχουμε ως κοινωνία.
- Όποια προσπάθεια υποβάθμισης των δικαιωμάτων των παιδιών του νηπιαγωγείου θα μας βρει απέναντι.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη