Παράσταση διαμαρτυρίας στη Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας – συνάντηση με το Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας την Δευτέρα 9 – 9 – 2018
Την Δευτέρα 9 – 9 – 2019 το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου & το Δ. Σ. του Συλ. Εκπ/κών Π. Ε. «Γ. Σεφέρης» πραγματοποίησαν παράσταση διαμαρτυρίας στη Δ/νση Π. Ε. Β΄ Αθήνας με θέμα την κάλυψη των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό (υπηρεσιακές μεταβολές μονίμων εκπ/κών – τοποθετήσεις – αποσπάσεις – λειτουργικές υπεραριθμίες – τοποθετήσεις αναπληρωτών κ.λπ.)
Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου κατά την παράσταση διαμαρτυρίας τόνισε ότι ο μόνος τρόπος για να έχουμε εκπαιδευτικούς στα σχολεία μας από την πρώτη μέρα είναι οι μόνιμοι διορισμοί όλων των αναγκαίων εκπαιδευτικών καλύπτοντας τις πάγιες ανάγκες. Αυτοί που καταδικάζουν τα σχολεία να είναι χωρίς εκπαιδευτικούς από την πρώτη μέρα έναρξης του σχολικού έτους είναι το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση της Ν. Δ. που συνεχίζουν να εφαρμόζουν την πολιτική των μηδενικών διορισμών του μνημονιακού προκρούστη, της Ε.Ε. και του Ο.Ο.Σ.Α και όλων των προηγούμενων Μνημονιακών κυβερνήσεων. Ακόμα θέσαμε υπόψη του Δ/ντή Εκπαίδευσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας την πάγια θέση του Συλλόγου μας και του κλάδου για υπολογισμό των αναγκών των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων μας με βάση τις πραγματικές ανάγκες τους και όχι το σχεδιασμό των περικοπών και της μικρολογιστικής των ωρών της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ που σημαίνει (με βάση τις πάγιες θέσεις του κλάδου μας):
1.κάλυψη όλων των τμημάτων του Δημοτικού Σχολείου με δασκάλους (χωρίς υπέρβαση του ορίου των 22 μαθητών ανά εκπαιδευτικό,
2. κάλυψη όλων των τμημάτων του ολοήμερου (με την ύπαρξη δασκάλου υπεύθυνου για το ολοήμερο σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία της περιοχής),
3. Ενισχυτική διδασκαλία για κάθε μαθητή που την χρειάζεται
4. Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής για όλα τα Τμήματα Ένταξης και την Παράλληλη Στήριξη (ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης ανά μαθητή που τον χρειάζεται
5. κάλυψη των αναγκαίων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων
6. ένταξη όλων των νηπίων και προνηπίων στα Νηπιαγωγεία με την εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής αγωγής και άμεση εφαρμογή της αναλογίας (που έχει ψηφιστεί) 22 νήπια – προνήπια ανά νηπιαγωγό.
7. Δύο νηπιαγωγοί για κάθε τμήμα νηπιαγωγείου που λειτουργεί με ολοήμερο.
8. Ανακοίνωση όλων των λειτουργικών κενών στους αναπληρωτές προκειμένου να κάνουν δηλώσεις τοποθέτησης.
9. Κατάλληλος χωρισμός των σχολείων σε ομάδες προκειμένου να τοποθετηθούν και να δίνουν το ωράριό τους οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων (να μη χωρίζονται τα συστεγαζόμενα σχολεία στις ομάδες για τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων).
10. Δεν πρόκειται να αναχθούμε να ανοίξουν τα σχολεία χωρίς το απαιτούμενο εκπαιδευτικό προσωπικό – όχι στις καταστρατηγήσεις ωραρίου των μόνιμων εκπαιδευτικών – μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών τώρα και μαζικές προσλήψεις αναπληρωτών.
Στη συνέχεια τονίσαμε ότι δεν πρόκειται να επιτρέψουμε καταστρατηγήσεις και περιστολές σε ότι αφορά τα με αγώνες κατακτημένα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών ενώ ο Δ/ντής Εκπσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας μας ανακοίνωσε ότι ζήτησε από το ΥΠΑΙΘ:
117 Νηπιαγωγούς (γενικής Αγωγής) και του έστειλε το ΥΠΑΙΘ 105 (- 12) χωρίς όμως να υπολογίζεται ο αριθμός των νηπιαγωγών που χρειάζονται για την λειτουργία των παραρτημάτων των νηπιαγωγείων που ιδρύονται τώρα σε κάποιους από τους Δήμους της περιοχής (Ηρακλείου, Λυκόβρυσης – Πεύκης κ.λπ. με ανάγκες γύρω στις δώδεκα και πλέον νηπιαγωγούς) (-12),
123 Δασκάλους (γενικής Αγωγής) και του έστειλε το ΥΠΑΙΘ 88 (-35),
58 Νηπιαγωγούς παράλληλης στήριξης και του έστειλε το ΥΠΑΙΘ 36 (-22),
314 Δασκάλους παράλληλης στήριξης και του έστειλε το ΥΠΑΙΘ 210 (-104),
66 Εκπ/κούς Εικαστικών και του έστειλε το ΥΠΑΙΘ 54 (-12),
51 Εκπ/κούς Θεατρικής Αγωγής και του έστειλε το ΥΠΑΙΘ 40 (-11),
34 Εκπ/κούς Φυσικής Αγωγής και του έστειλε το ΥΠΑΙΘ 19 (-15),
14 Εκπ/κούς Μουσικής και του έστειλε το ΥΠΑΙΘ 8 (- 6),
8 Εκπ/κούς Πληροφορικής και του έστειλε το ΥΠΑΙΘ 4 ( - 4),
Επίσης στα ειδικά σχολεία της περιοχής υπάρχει πλήρης έλλειψη από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π.) και Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.).
Το συμπέρασμα που βγαίνει από τα παραπάνω είναι ότι υπάρχουν δεκάδες κενά και ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία της περιοχής μας με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει ομαλά η έναρξη της σχολικής χρονιάς 2019 – 2020.
Στα ερωτήματα που τέθηκαν από την πλευρά μας στον Δ/ντή Π. Ε. Β΄ Αθήνας και στην Προϊσταμένη Εκπ/κών θεμάτων ουσιαστικά δεν λάβαμε ξεκάθαρες και σαφείς απαντήσεις, αφού ζητήσαμε να καλυφθούν άμεσα όλες οι ανάγκες των σχολείων και νηπιαγωγείων με βάση τα αιτήματα των σωματείων μας και του κλάδου, να τηρηθεί η αναλογία 1:1 για τους μαθητές και εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης που για πρώτη χρονιά πέρυσι είχαμε διεκδικήσει και πετύχει, τι θα γίνει με τα παραρτήματα των νηπιαγωγείων που ζητούν Δήμοι της περιοχής να ιδρυθούν ενώ οι ίδιοι Δήμοι ζήτησαν να εξαιρεθούν από την εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής, να μην χωρίζονται τα συστεγαζόμενα σχολεία στις ομάδες για τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων κ.ά, για τα οποία οι υπεύθυνοι της Διοίκησης της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας μας δήλωσαν ότι δεν μπορούν να δεσμευτούν για τις ενέργειες της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας και δεν μπορούν να μας απαντήσουν για το τι θα κάνουν με βάση όσα τους καταθέσαμε.
Θεωρώντας απαράδεκτη τη στάση αυτή των υπευθύνων της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ και αυτούς και τις πολιτικές της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ τις οποίες εφαρμόζουν.
Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπιαδευτικών Π. Ε. Αμαρουσίου καλεί τα μέλη του, τους συλλόγους διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων να προχωρήσουν τη λειτουργία των σχολείων με βάση το εκπαιδευτικό προσωπικό που υπάρχει μέχρι την πλήρη κάλυψη όλων των κενών.
Τα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία οφείλουν να παρέχουν ποιοτική δημόσια και δωρεάν παιδεία στα παιδιά της χώρας μας χωρίς περικοπές και εκπτώσεις με μόνιμους εκπαιδευτικούς που θα λειτουργούν στη βάση κατοχυρωμένων εργασιακών δικαιωμάτων και όχι έρμαια των σχεδιασμών της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ. και των μνημονιακών πολιτικών της.
Όλες και όλοι στην πρώτη γραμμή του αγώνα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Μέσα από τα σωματεία μας, μέσα από τις Γενικές Συνελεύσεις και τις μαζικές διαδικασίες, μαζί με τους γονείς των παιδιών μας, δυναμώνουμε τον αγώνα για τις ανάγκες μας στη Μόρφωση και τη Δουλειά.
Καμία αναμονή και υποχώρηση από το να διεκδικήσουμε και να αποσπάσουμε αυτό που είναι πραγματικά σύγχρονο κι αναγκαίο για τα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας και τις οικογένειές τους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη