Παρεμβάσεις δυτ. Θεσσαλονίκης: Για τα κενά αναπληρωτών στις ειδικότητες ΠΕ04.04 και ΠΕ04.01
Ανακοίνωση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Δυτικής Θεσσαλονίκης

Ανακοινώθηκαν από τη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης τα κενά για την τοποθέτηση της ειδικότητας ΠΕ04 στους αναπληρωτές. Τόσο η διαδικασία προσδιορισμού των κενών  που ακολουθήθηκε στο ΠΥΣΔΕ, όσο και ο τρόπος συμψηφισμού των κενών αποδεικνύουν  μεγάλες αδικίες σε βάρος της ειδικότητας των ΠΕ04.04 και ΠΕ04.02.

  • Το ΠΥΣΔΕ πριν την α΄ φάση των αναπληρωτών δεν καθόρισε τα κενά με βάση τις ανάγκες της κάθε ειδικότητας που αντιστοιχεί στον κλάδο ΠΕ04 και προτάθηκε από τα σχολεία, αλλά αποφάσισε παρά την έντονη διαφωνία των Παρεμβάσεων, με ψήφους 4-1, να ζητήσει  λιγότερες προσλήψεις αναπληρωτών στις ειδικότητες ΠΕ04.04 και ΠΕ04.01. Στην ειδικότητα ΠΕ04.04 ζητήθηκε να καλυφθούν 30 κενά, αντί 37 που αντιστοιχούσαν στους Βιολόγους και στους ΠΕ04.01 ζητήθηκε να καλυφθούν 10 κενά, αντί 15 που αντιστοιχούσαν στους Χημικούς.
  • Το ΠΥΣΔΕ πριν τις τοποθετήσεις των λειτουργικά υπεράριθμων, όσων είναι στην διάθεση και όσων είναι από απόσπαση ή θα ζητήσουν απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ αποφάσισε να τους τοποθετήσει κατά κλάδο. Διαφωνήσαμε και καταθέσαμε τους προβληματισμούς μας για την απαράδεκτη στάση του υπουργείου το οποίο φέτος με δύο αλληλοσυγκρουόμενες αποφάσεις ζήτησε στα οργανικά κενά για τους οργανικά υπεράριθμούς οι τοποθετήσεις να γίνονται κατά κλάδο, ενώ στα κενά που απόμειναν για τους μετατιθέμενους και όσους ζητούν βελτίωση να γίνουν κατά ειδικότητα. Επιμείναμε ότι  έχει την ευχέρεια, όταν για το ίδιο ζήτημα είχε δύο διαφορετικές αποφάσεις του υπουργείου να επιλέξει αυτή που θα δημιουργήσει τα λιγότερα προβλήματα και να αποφύγει τη δημιουργία ανισοτήτων  μεταξύ των ειδικοτήτων του κλάδου ΠΕ04. Δεν το έκανε με συνέπεια να προσληφθούν λιγότεροι αναπληρωτές των ειδικοτήτων ΠΕ0.04 και ΠΕ04.02 και με συνέπειες ε βάρος των μορφωτικών αναγκών και των μαθητών.
  • Με τις τοποθετήσεις του ΠΥΣΔΕ των λειτουργικά υπεράριθμων, όσων είναι στην διάθεση, όσων είναι από απόσπαση και όσων ζητήσουν απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ, όπως οι ίδιοι οι βιολόγοι καταγράφουν με δημόσια διαμαρτυρία τους (10/10/2019)  ενάντια στις αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ και των υπουργείων παιδείας, δέκα περίπου κενά σε συγκεκριμένα σχολεία που αντιστοιχούσαν στην ειδικότητά τους δε δόθηκαν στους ΠΕ04.04.
  • Το ΠΥΣΔΕ, παρά τη διαμαρτυρία των Βιολόγων αναπληρωτών για τα κενά βιολογίας που αφαιρέθηκαν στις προηγούμενες τοποθετήσεις από την ειδικότητά τους και που  γνωστοποιήθηκε σε όλα τα μέλη του ΠΥΣΔΕ από την παρέμβασή τους στο ΠΥΣΔΕ (14/9/2019), επέλεξε να αφαιρεθούν και πάλι ώρες του μαθήματος της Βιολογίας από την ειδικότητά τους με τα κενά που καθόρισε.  Καταγράφουμε κενά ωρών Βιολογίας που δε δόθηκαν στους Βιολόγους: 9 ώρες στο 1ο Γυμνάσιο Ωραιοκάστρου, 3 στο 1ο Γ/Σ Αμπελοκήπων, 3 στο 1ο ΕΠΑΛ Κορδελιού,  4 ώρες στο ΓΕΛ Λαγκαδά, 12 στο 5ο Γ/Σ Ευόσμου (το συγκεκριμένο σχολείο στις 11/10 έδινε 12 ώρες κενό και στις 15/10 0 ώρες κενό, χωρίς την ίδια περίοδο να έχει γίνει διάθεση εκπαιδευτικού), 4 στο 1ο Γ/Σ Συκεών,  5 στο 3ο Γ/Σ Ωραιοκάστρου.
  • Την τακτική ακολούθησε και με την ειδικότητα ΠΕ04.02 των Χημικών. Καταγράφουμε κενά ωρών Χημείας που δε δόθηκαν στους Χημικούς : 3 ώρες στο 3ο Γυμνάσιο Κορδελιού, 7 στο 1ο ΓΕΛ Ευόσμου, 6 στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου, 8 στο 3ο ΓΕΛ Πολίχνης, 4 στο 3ο ΓΕΛ Σταυρούπολης, 7 στο 2ο ΓΕΛ Αγίου Αθανασίου.
  • Το ΠΥΣΔΕ ορισμένους από τους  συμψηφισμούς κενών σχολείων που αποφάσισε για τους Βιολόγους θα λειτουργήσουν σε βάρος των συναδέλφων και των σχολείων : ΓΕΛ Κορώνειας (-12) – ΓΕΛ Καλλινδίων (-11) ένας συμψηφισμός που για να συμπληρωθεί το πρόγραμμα θα πρέπει στις ίδιες μέρες συνεχώς να μετακινείται ο αναπληρωτής που θα τοποθετηθεί, αντί του συμψηφισμού ΓΕΛ με Γυμνάσιο που μπορεί να διευκολύνει το πρόγραμμα του σχολείου και τις μετακινήσεις των συναδέλφων, δεν δόθηκε το αυτονόητο κενό σε συμψηφισμό του ΓΕΛ Κορώνειας (-12) με το Γ/Σ  Κορώνειας (-9), δόθηκε κενό 22 ωρών Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου – Εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρούπολης – 2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης που όμως δεν αντιστοιχεί στους Βιολόγους γιατί μόνο οι 4 ώρες είναι Βιολογία, οι 14 Χημεία και οι 4 Φυσικήκαι άρα η κατανομή δεν έγινε με κριτήριο τις ειδικότητες. Οι 8 ώρες Χημείας του 3ου ΓΕΛ Πολίχνης δόθηκαν σε συμψηφισμό  με δύο άλλα σχολεία ως κενό για Βιολόγο. Οι 4 ώρες Φυσικής και οι 4 ώρες Χημείας του 3ου ΓΕΛ Σταυρούπολης δόθηκαν σε συμψηφισμό με άλλα σχολεία ως κενό για Βιολόγο.
  • Για να τους αναπληρωτές, το ΠΥΣΔΕ συνεχίζει να καταργεί τη δυνατότητα που ισχύει για τους μόνιμους, να έχουν τη δυνατότητα της διδασκαλίας μαθημάτων β΄ ανάθεσης, project, δημιουργικών ζωνών, κ.ά. αφού δίνει τα περισσότερα κενά με το μέγιστο ωράριο για όλους τους αναπληρωτές (23 ώρες), ενώ είναι γνωστό ότι το ωράριο των περισσότερων είναι 21 ώρες. Στον προσδιορισμό των κενών στους αναπληρωτές το ΠΥΣΔΕ εφαρμόζει άλλο τρόπο υπολογισμού των κενών από ότι στους μόνιμους. Οι μόνιμοι τοποθετήθηκαν σε σχολείο με βάση το κενό κάθε σχολείου και μετά ακολούθησε η διαδικασία συμπλήρωσης του ωραρίου τους.

Ως Αγωνιστικές Παρεμβάσεις έγκαιρα από τη Δευτέρα 14/10 καταθέσαμε συνολική πρόταση στη Διεύθυνση για τον προσδιορισμό των κενών. Βασικά στοιχεία της πρότασης που καταθέσαμε, την οποία και κοινοποιούμε στους συναδέλφους,  ήταν:   οι δύο ειδικότητες να πάρουν το σύνολο των ωρών που αντιστοιχούν στις ειδικότητές τους, να ισχύσουν παρόμοια κριτήρια όπως στις τοποθετήσεις των μονίμων, τα κενά να δίνονται με μέσο όρο τις 20 ώρες, να γίνεται συμψηφισμός σχολείων που να διευκολύνει τα προγράμματα των σχολείων και να μην εξοντώνει με τις μετακινήσεις τους συναδέλφους, κ.ά. Από την πρόταση που καταθέσαμε κενά σχολείων και συμψηφισμοί σχολείων έγιναν αποδεκτά και περιέχονται στην πρόταση της Διεύθυνσης. Απαιτούμε όμως από τη Διεύθυνση που είναι και χρέος της να διατηρεί τα ίδια κριτήρια για όλους τους αναπληρωτές.  Να δώσει και στους συναδέλφους των δύο ειδικοτήτων ΠΕ04.04 και ΠΕ.04.01, όπως έκανε με την ειδικότητα ΠΕ03, να κάνουν και τις δικές τους προτάσεις. Οι αλλαγές με τα κενά και τον συμψηφισμό σχολείων που θα προτείνουν να συμπεριληφθούν στα κενά που κατέθεσε η Διεύθυνση και να κοινοποιηθούν ξανά τα κενά. Οι αναπληρωτές να καταθέσουν νέες αιτήσεις και μετά να γίνουν τοποθετήσεις τους. Αυτήν τη διαδικασία άλλωστε δεν την απέκλεισε ο ΔΔΕ στην παράσταση διαμαρτυρίας των Βιολόγων αναπληρωτών.   

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα