Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Βοιωτίας: Στο ίδιο έργο θεατές
Ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών Βοιωτίας

Ενώ η Κυβέρνηση της Ν.Δ. προπαγανδίζει την επιστροφή επιτέλους στην «κανονικότητα», διαπιστώνουμε ότι είναι συνέχεια της «κανονικότητας» που επικρατούσε και με την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ:

Και οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών αποδεικνύουν με τον πιο ηχηρό τρόπο πως οι συνάδελφοι στην πράξη δεν είναι αναπληρωτές, αλλά καλύπτουν στοιχειώδεις ανάγκες για τη λειτουργία των σχολείων, αναπληρώνοντας τον ίδιο τους τον εαυτό. Είναι επιτακτική η ανάγκη να σταματήσει το αίσχος της αναπλήρωσης και της αδιοριστίας. Πέρσι τα κενά στην εκπαίδευση καλύφθηκαν με πάνω από 33.000 αναπληρωτές. Αν προσθέσουμε και τις συνταξιοδοτήσεις που φτάνουν τις 2.500, τα σχολεία άνοιξαν με 35.500 κενά. Μετά την ολοκλήρωση της Β’ φάσης έχουν προσληφθεί περίπου 25.000 αναπληρωτές, δηλαδή λείπουν από τα σχολεία πάνω 10.000 εκπαιδευτικοί!!!

Το «αναπτυξιακό» πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης αποδεικνύει στη πράξη ότι η ανάπτυξη για το κεφάλαιο προϋποθέτει όχι μόνο τσάκισμα των συμβάσεων εργασίας αλλά και περιορισμό και έλεγχο των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι δεν έχουν να περιμένουν τίποτα από την «ανάπτυξη για όλους» της ΝΔ όπως δεν εισέπραξαν τίποτα από την «δίκαιη ανάπτυξη» του ΣΥΡΙΖΑ. Όχι μόνο, οι μαθητές μας, δεν έχουν να κερδίσουν την ικανοποίηση των μορφωτικών τους δικαιωμάτων στο σήμερα αλλά και ως η αυριανή βάρδια της εργατικής τάξης θα είναι υποχρεωμένοι να δουλεύουν με χειρότερους όρους από του γονείς τους. Η συζήτηση για το «νέο ασφαλιστικό» της ΝΔ, έρχεται να πατήσει στα χνάρια του νόμου λαιμητόμου του Κατρούγκαλου, που σημαίνει ιδιωτικοποίηση της κοινωνικής ασφάλισης με συνέπειες όχι μόνο στη τσέπη των συνταξιούχων αλλά και δραματική μείωση των παροχών υγείας, πρόσβασης στο φάρμακο, πρόληψης κλπ.

Η κυβέρνηση μέσα στον Νοέμβρη σχεδιάζει να φέρει νομοσχέδιο για την εκπαίδευση θέλοντας να προωθήσει τη γνωστή πολιτική του ΟΟΣΑ για αυτονομία των  σχολικών  μονάδων, την αλλαγή του ρόλου των διευθυντών και φυσικά την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Επείγει να ξεπεράσουμε κάθε αυταπάτη για το ρόλο της αξιολόγησης και να πάρουμε θέση για ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ  από κάθε μορφή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.

Τα σχολεία της Βοιωτίας

  • Λειτουργούν με  πολλές ελλείψεις εκπαιδευτικών πολλών ειδικοτήτων (σύμφωνα με ενημέρωση της ΔΔΕ Βοιωτίας στις 8/10/ 2019 περίπου 1.000 διδακτικές ώρες χάνονται κάθε βδομάδα).  Όλα  τα παραπάνω έχουν ως συνέπεια πολλοί αναπληρωτές συνάδελφοί μας να αναγκάζονται να μετακινούνται καθημερινά σε 3, 4 και 5 σχολεία για να καλύψουν τις ανάγκες των σχολείων καθώς και για να συμπληρώσουν το ωράριό τους, πέρα από κάθε δεοντολογία. Κατά την Β’ Φάση στη Γενική Αγωγή καλύφθηκε μόλις το 53% των κενών και στην Ειδική Αγωγή μόλις το 36%. Μέρος αυτής της προσπάθειας ήταν και η μη ανακοίνωση των κενών από τη  ΔΔΕ Βοιωτίας πριν τη β’  φάση προσλήψεων, παρά την απόφαση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Βοιωτίας να ανακοινώνονται όλα τα κενά, για να τοποθετήσει τους αναπληρωτές, όπου εκείνη κρίνει αναγκαίο.
  • Από την ύπαρξη κενών ιδιαίτερα πλήττονται τα δυο ΕΕΕΕΚ  Θήβας και Λιβαδειάς, στα οποία οι συμπτύξεις τμημάτων, οι ελλείψεις σε ειδικό επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό οδηγούν στην  υποβάθμιση τους παρά τις προσπάθειες των εκπαιδευτικών.
  • Σε πολλά κυρίως περιφερειακά σχολεία δε διδάσκονται πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Τα περισσότερα τμήματα γενικής παιδείας και προσανατολισμού λειτουργούν με 25 μαθητές και πάνω.
  • Συνεχίζεται με βίαιο τρόπο η συρρίκνωση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών στα Γυμνάσια  και απαξιώνεται το έργο των εκπαιδευτικών που την διδάσκουν.
  • Καμία πρόσληψη δεν έχει γίνει ακόμη για την  εκπαίδευση των Προσφυγόπουλων και δε λειτουργούν τα τμήματα ένταξης στο ΕΠΑΛ Θήβας, το οποίο έχει αναλάβει τον κύριο όγκο των μαθητών από το Hot spot της Θήβας και σε συνδυασμό με τη μη επίλυση της μετακίνησης τους τα παιδιά να μην μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο για τα προβλήματα που δημιουργούνται  στη λειτουργία του σχολείου να στοχοποιούνται τα θύματα των πολέμων. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειώσουμε την ευθύνη των κυβερνήσεων και των εκπροσώπων τους που έχουν υπογράψει με την Τουρκία και ΕΕ τη συμφωνία εγκλωβισμού χιλιάδων προσφύγων – μεταναστών στη χώρα μας χωρίς να έχουν δικαίωμα να μεταβούν στις χώρες του πραγματικού τους προορισμού.
  • Παράλληλα οι υποδομές των σχολείων (κτήρια, εργαστήρια, βιβλιοθήκες, χώροι άθλησης)  σε μεγάλο βαθμό δεν καλύπτουν τις στοιχειώδεις ανάγκες. Συγκεκριμένα δυο σχολεία, το ΕΕΕΕΚ Θήβας και το ΕΠΑΛ Σχηματαρίου στεγάζονται εδώ και χρόνια σε προκάτ αίθουσες. Το Γυμνάσιο Σχηματαρίου επίσης λειτουργεί ήδη πάνω από ένα χρόνο με το μισό κτήριο να έχει κριθεί ακατάλληλο. Αυτά τα προβλήματα έπρεπε να έχουν ήδη λυθεί καθώς βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα και υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για να χτιστούν ασφαλή και λειτουργικά σχολικά κτήρια!!!
  • Επιπλέον είναι απαράδεκτο μέσα στο χειμώνα να υπάρχουν σχολεία όπου  τα καλοριφέρ σβήνουν  στις 11π.μ ενώ είναι γνωστό ότι τα σχολικά κτήρια έχουν τεράστιες απώλειες από την έλλειψη συντήρησης και τις κακοτεχνίες.

Άλλος δρόμος δεν υπάρχει από τον συντονισμένο – μαζικό – ενωτικό ταξικό αγώνα όλων των εκπαιδευτικών σε κάθε βαθμίδα και με κάθε είδους σχέση εργασίας! Οι δυναμικές απεργιακές κινητοποιήσεις στις 24/9, στις 2/10  ενάντια στο πολυνομοσχέδιο σκούπα για μισθούς, συμβάσεις, συνδικαλιστικές ελευθερίες και στις 4/10 στην πανελλαδική κινητοποίηση για τα οξυμένα προβλήματα στην εκπαίδευση, δείχνουν τον δρόμο για παραπέρα κλιμάκωση!

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν στα συλλαλητήρια που διοργανώνουν οι Ομοσπονδίες, τα Εργατικά Κέντρα και τα Συνδικάτα που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ την Πέμπτη 24 Οκτώβρη ενάντια στο κατάπτυστο νομοσχέδιο της κυβέρνησης.

 Καλούμε το ΔΣ της ΕΛΜΕ Βοιωτίας να πάρει απόφαση  για συμμετοχή σε πανελλαδική σύσκεψη συλλόγων  ΕΛΜΕ, Επιτροπών Αγώνα Αναπληρωτών ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 11:00 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ – ΝΑΥΡΙΝΟΥ 13)

Μαζικά διεκδικούμε σύγχρονους όρους δουλειάς και αμοιβής!

 Εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές παλεύουμε για να είναι η εκπαίδευση

κοινωνικό αγαθό δωρεάν για όλους!».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα