σχολική αίθουσα και καρέκλες
Ανακοίνωση

To Δ.Σ. της ΕΛΜΕΚΙ χαιρετίζει τον αγώνα των μαθητών που ξετυλίχθηκε το προηγούμενο διάστημα στο νομό μας, με βασικά αιτήματα την κατάργηση όλων των αντιεκπαιδευτικών νόμων της σημερινής   κυβέρνησης (ΝΔ), όσο και της προηγούμενης (ΣΥΡΙΖΑ), τα ζητήματα των ακατάλληλων σχολικών υποδομών, των εκπαιδευτικών κενών που 3 μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς εξακολουθούν να υπάρχουν, κ.α.

Ο αγώνας αυτός που συντονίστηκε με τον αγώνα των μαθητών σε όλη την χώρα, έβαλε στο επίκεντρο την κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου, την εντατικοποίηση σπουδών που μετατρέπει το Λύκειο ως «εξεταστικό κέντρο», την προσμέτρηση του βαθμού απολυτηρίου στην πρόσβαση στα πανεπιστήμια, την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων  και της βάσης του 10 για την  εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση  που όπως τονίζουν οι μαθητές «…καταπνίγουν το όραμά μας… για ένα σχολείο για όλους». Πρόβαλλαν την ανάγκη άμεσα να καλυφθούν όλα τα κενά, ακόμη και σε γραπτώς πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, καθώς επίσης να παρθούν άμεσα μέτρα για τις υποδομές, επισκευή σεισμόπληκτων σχολείων, την κατασκευή νέων,  τις αναγκαίες παρεμβάσεις στην ασφάλεια των σχολικών υποδομών κ.α.

To Δ.Σ. της ΕΛΜΕΚΙ καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την προσπάθεια τρομοκράτησης των μαθητών από ελάχιστους διευθυντές σχολείων και γονείς, καθώς και την ωμή παρέμβαση των αστυνομικών δυνάμεων που εκτός από  «συστάσεις»  περιελάμβανε και σύλληψη μαθητών!!! Η τρομοκρατία απέναντι σε μαθητές που διεκδικούν τα αυτονόητα, έφθασε μέχρι το σημείο να τους αναγκάσουν να υπογράψουν δηλώσεις που τους καθιστούσαν υπεύθυνους για υποτιθέμενες ζημιές στο σχολείο στην διάρκεια της κατάληψης ακόμη και από προβοκάτσιες!!!

To Δ.Σ. της ΕΛΜΕ-ΚΙ  συνυπογράφοντας  τα αιτήματα και τις διεκδικήσεις των μαθητών και έχοντας δώσει δυναμικούς αγώνες για την δικαίωσή τους όλα τα προηγούμενα χρόνια, καλεί σε συστράτευση το επόμενο διάστημα για να υλοποιηθούν όλες οι υποσχέσεις των υπεύθυνων (Δημάρχων, Αντιπεριφερειάρχη, Κυβερνητικών παραγόντων) που δόθηκαν στους μαθητές.

Απαιτούμε άμεσα

  • Να δοθεί επιτέλους λύση στην  κάλυψη όλων των κενών στο νομό Κεφαλονιάς Ιθάκης (20 μέχρι πρόσφατα και 10 που εξακολουθούν να υπάρχουν ακόμη και μετά την Τρίτη φάση διορισμών αναπληρωτών που έγιναν μόλις χθες 7 /11/2019). Μείωση των μαθητών στην τάξη σε 20 στα τμήματα γενικής παιδείας και 10 στα εργαστήρια και τις κατευθύνσεις.
  • Να σταματήσει το αίσχος των «κοντέινερ», να κατασκευαστούν 5 νέα σχολικά συγκροτήματα  ( ΓΕΛ Ληξουρίου, 2ο, 3ο γυμνάσια Αργοστολίου, Γυμνάσιο – Λύκειο Μεσοβουνίων,   Γυμνάσιο – Λύκειο Πάστρας ), να επισκευαστούν τα σεισμόπληκτα ( Αγία Θέκλη κ.α.), να κατασκευαστεί νέο μηχανουργείο για το ΕΠΑΛ Ληξουρίου.
  • Χρηματοδότηση των σχολείων, σύγχρονες υποδομές με κρατική ευθύνη. Να υπάρξει ασφάλεια σε όλα τα σχολεία (αντισεισμική, αντιπυρική, αντιπλημμυρική κ.α.) και να δρομολογηθεί άμεσα η συγκοινωνιακή μελέτη στο σχολικό συγκρότημα του «Φαραώ» πριν θρηνήσουμε θύματα.
  • Να σταματήσει η κοροϊδία και οι επικοινωνιακές δηλώσεις κυβερνητικών, τοπικών και άλλων παραγόντων και να παρθούν όλα τα μέτρα ώστε να λειτουργήσει  επιτέλους το ΕΙΔΙΚΟ  Λύκειο  στο νομό μας, να εγκριθεί επιτέλους το μοναδικό ολιγομελές τμήμα της Α΄ τάξης Λυκείου και να στελεχωθεί το σχολείο με όλο το αναγκαίο και απαραίτητο προσωπικό. Να στηριχθούν όλες οι δομές της ειδικής αγωγής στο νομό,  όλα τα παιδιά στις δομές που έχουν ανάγκη (ένας δάσκαλος παράλληλης στήριξης για κάθε ένα παιδί), να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα ένταξης σε Γυμνάσια και Λύκεια .
  • Να καταργηθεί ο νόμος  Γαβρόγλου για το Λύκειο και να μην προχωρήσουν οι εξαγγελίες της σημερινής κυβέρνηση για τη θεσμοθέτηση του Εθνικού Απολυτηρίου με τον συνυπολογισμό και των 3 τάξεων, την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, την ελάχιστη βάση για την εισαγωγή στα ΑΕΙ που υψώνουν  νέους ταξικούς φραγμούς για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών. Να μην περάσει η παραπέρα ισοτιμία των ιδιωτικών κολεγίων εξωτερικού (χωρών εκτός ΕΕ) με τα ελληνικά πανεπιστήμια. Θέλουμε σχολείο που να μορφώνει και όχι να εξοντώνει, αποσύνδεση του Λυκείου από την είσοδο σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, απεριόριστη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών προτίμησης, με δικαίωμα επανάληψης της διαδικασίας όσες φορές επιθυμούν οι υποψήφιοι και κατοχύρωση βαθμολογίας μαθημάτων και για τις επόμενες χρονιές.

Αργοστόλι 8/11/2019

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Ο Πρόεδρος

                 Δημήτρης Μαντζουράτος                                     

Η Γενική Γραμματέας

Σοφία Ποταμιάνου

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες