εκλογες καλπη
ΔΑΚΕ ΔΕ Αχαΐας

ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ, 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019

ΣΤΟ 3ο / 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ από 8:30π.μ. – 7:00μ.μ.

ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Δ.Σ. ΚΑΙ Ε.Σ.

ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ.

Συνάδελφοι,

Με σημαντικές εκκρεμότητες και πολλαπλά προβλήματα επιφορτίστηκε η νέα διακυβέρνηση στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας. Κατά την τελευταία τετραετία υπήρξαν ουσιώδεις στρεβλώσεις στο χώρο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και επικράτησαν ιδεοληπτικά και πεπαλαιωμένα πρότυπα, ουσιαστικά επιβλήθηκε μια οπισθοδρομική ανεπιτυχής αντιμεταρρύθμιση που δημιούργησε πληθώρα αδιεξόδων.

  Κατά πρώτον επλήγη το Γυμνάσιο, καθώς η απελθούσα κυβέρνηση πιστή στη λογική της ήσσονος προσπάθειας το απομείωσε με την κατηγοριοποίηση των μαθημάτων σε κύρια και δευτερεύοντα καταργώντας εν μέρει τις εξετάσεις κάτι που οδήγησε σε σύγχυση και αποπροσανατολισμό το σύνολο της εκπαιδευτικής αυτής βαθμίδος. Στη συνέχεια προέβαλε την ανάγκη «εκσυγχρονισμού» του Λυκείου και την αλλαγή της διαδικασίας πρόσβασης στα Α.Ε.Ι. Στην επιχειρούμενη αυτή προσπάθεια απαξιώθηκε το υπάρχον Λύκειο, εκφράστηκε έντονος προβληματισμός για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και αμφισβητήθηκε ευθέως η οντότητα των Καθηγητικών Σχολών. Στο τέλος, χωρίς να υπάρξει διάλογος το υπουργείο με ταχύτατες διαδικασίες, παρά την αντίθεση της Ο.Λ.Μ.Ε., των πολιτικών κομμάτων και της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων προχώρησε στην ψήφιση ενός νέου νόμου. Αυτό που επέτυχε ήταν : η υποβάθμιση της γενικής παιδείας, η  μείωση της διδασκαλίας βασικών γνωστικών αντικειμένων, η μετατροπή της τρίτης τάξης Λυκείου σε φροντιστηριακό έτος , η υπονόμευση του παιδαγωγικού χαρακτήρα του Λυκείου, η  διεύρυνση των μορφωτικών - κοινωνικών ανισοτήτων και η  αύξηση του άγχους των εξετάσεων με τον διπλασιασμό τους.

  Η απερχόμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αποδόμησε τη Δημόσια Εκπαίδευση και υποβάθμισε τους λειτουργούς της. Επικράτησε  μια εξισωτική προς τα κάτω λογική. Παράλληλα:  απαξίωσε το μάθημα των Θρησκευτικών υποβιβάζοντάς το σε μια ανούσια Θρησκειολογία. Ακολούθησε έναν άνευ ορίων και κριτηρίων κοινωνικό και θρησκευτικό ισοπεδωτισμό, προσπαθώντας να επιβάλει ιδεοληπτικές αρχές. Υποβάθμισε πλήρως την ανθρωπιστική παιδεία, το μάθημα ιδιαίτερα των Αρχαίων Ελληνικών, τη Νεοελληνική Γλώσσα και τα Κείμενα Λογοτεχνίας, κατήργησε τη διδασκαλία της Ιστορίας του Σύγχρονου Κόσμου, της Φιλοσοφίας από το Εσπερινό Λύκειο και έπληξε τις ανθρωπιστικές σπουδές με τη μετατροπή του μαθήματος των Λατινικών σε προαιρετικώς επιλεγόμενο. Απαξίωσε πλήρως τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών χωρίς να αναβαθμίζει κατ’ ελάχιστον το απαρχαιωμένο Αναλυτικό Πρόγραμμα.  Αδιαφόρησε πλήρως για την Τεχνική- Επαγγελματική Εκπαίδευση η οποία ολισθαίνει συνεχώς. Δεν επίλυσε τα χρονίζοντα προβλήματα, ενέπαιξε τους αναπληρωτές με μηδενικούς διορισμούς και ένα επικίνδυνο για αυτούς προσοντολόγιο ενώ καθήλωσε τα κονδύλια λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

 Η ΔΑΚΕ Καθηγητών, πιστή στις διαχρονικές της θέσεις, ανεξάρτητα από  ποιός κυβερνά τη χώρα θα συνεχίσει να αγωνίζεται δυναμικά για τα δίκαια αιτήματα του κλάδου και απαιτεί  από την νέα κυβέρνηση να λάβει γενναίες αποφάσεις, να δώσει λύσεις και να επιφέρει σημαντικές μεταρρυθμίσεις στο χώρο της Β/θμιας Εκπαίδευσης όπως είναι να:

  1. Αναγνωρίσει έμπρακτα την ιδιαιτερότητα του λειτουργήματός μας.
  2. Ολοκληρώσει τάχιστα τους 4.500 διορισμούς στην Ειδική Αγωγή.
  3. Προχωρήσει σε μόνιμες προσλήψεις των αναπληρωτών συναδέλφων.
  4. Χορηγήσει ειδικό επίδομα σε μόνιμους- αναπληρωτές που υπηρετούν σε περιοχές υψηλού κόστους διαβίωσης με παράλληλη εξίσωση των εργασιακών δικαιωμάτων τους.
  5. Επιλύσει το πρόβλημα της έλλειψης γραμματειακής κάλυψης των σχολικών μονάδων.
  6. Ιδρύσει Σχολή Στελεχών της Εκπαίδευσης.
  7. Αξιοποιήσει τους κοινοτικούς πόρους με ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης του συνόλου των εκπαιδευτικών.
  8. Αποκαταστήσει την κανονικότητα στο Γυμνάσιο.
  9. Στηρίξει ένα Λύκειο που θα προάγει τη γενική παιδεία και την ελεύθερη κριτική  σκέψη.
  10. Νομοθετήσει ένα αξιόπιστο- αντικειμενικό- αδιάβλητο σύστημα για την εισαγωγή στα Α.Ε.Ι.
  11.  Αναβαθμίσει τα ΕΠΑ.Λ. παρέχοντας ουσιαστικά επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους, ενισχύοντας παράλληλα το θεσμό της μαθητείας σε όλους τους τομείς και όλες τις ειδικότητες.
  12. Να ξεκαθαρίσει νομοθετικά το νομικό πλαίσιο την Συναδέλφων Εκπαιδευτκών των κοινών ειδικοτήτων που διατίθενται στην Α’/θμια Εκπαίδευση.
  13. Να αναμορφώσει το θεσμικό και διοικητικό πλαίσιο των Π.Π.Σ.
  14. Να προχωρήσει σε βελτιωτικές νομοθετικές ρυθμίσεις στα θέματα κοινωνικής ασφάλισης, συνταξιοδοτικό και Υγειονομικής περίθαλψης.
  15. Να αποσυρθεί ο νέος Συνδικαλιστικός νόμος.
  16. Αναδείξει τη διαχρονική και αλληλένδετη πορεία επί 20 αιώνες της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού προβάλλοντας τη Θρησκευτική και Εθνική Ταυτότητά μας.

Η ΔΑΚΕ Δ.Ε. δηλώνει ότι θα αντιταχθεί σε όλες τις πολιτικές που απομειώνουν το Δημόσιο σχολείο.

Δείτε το ψηφοδέλτιο εδώ 

Πάτρα  10/11/2019, από την ΤΕ της ΔΑΚΕ ΔΕ Α΄ Αχαΐας ,  http://dakedeachaias.blogspot.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ