Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,
Παραθέτουμε τους Πίνακες Γ’ για τον υπολογισμό οργανικών κενών-πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις, όπως προέκυψαν μετά τις συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας:
Πίνακας Γ’ (Γενική Εκπαίδευση)
ΚΛΑΔΟΣ | ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ | ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (1) | ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ (2) | ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ (6) | ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) (8) |
ΠΕ01 | ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 424 | 32 | 3 | 9 |
ΠΕ02 | ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 2490 | 157 | 8 | 24 |
ΠΕ03 | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 1131 | 68 | 5 | 8 |
ΠΕ04.01 | ΦΥΣΙΚΟΙ | 597 | 47 | 3 | 15 |
ΠΕ04.02 | ΧΗΜΙΚΟΙ | 379 | 22 | 1 | 2 |
ΠΕ04.03 | ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ | 2 | 0 |
| 0 |
ΠΕ04.04 | ΒΙΟΛΟΓΟΙ | 323 | 7 |
| -9 |
ΠΕ04.05 | ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 121 | 9 |
| 3 |
ΠΕ05 | ΓΑΛΛΙΚΗΣ | 169 | 24 | 4 | 14 |
ΠΕ06 | ΑΓΓΛΙΚΗΣ | 542 | 44 | 7 | 14 |
ΠΕ07 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ | 126 | 11 | 1 | 5 |
ΠΕ08 | ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | 129 | 3 |
| -3 |
ΠΕ11 | ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 445 | 48 | 3 | 23 |
ΠΕ78 | ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 258 | 12 | 4 | -2 |
ΠΕ79.01 | ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 123 | 12 | 1 | 5 |
ΠΕ80 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 586 | 41 | 10 | 9 |
ΠΕ81 | ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ | 173 | 16 |
| 7 |
ΠΕ82 | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ | 363 | 24 | 1 | 5 |
ΠΕ83 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ | 258 | 20 | 3 | 6 |
ΠΕ84 | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ | 56 | 3 |
| 0 |
ΠΕ86 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 710 | 62 | 12 | 23 |
ΠΕ87.01 | ΙΑΤΡΙΚΗΣ | 25 | 0 |
| -1 |
ΠΕ87.02 | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ | 232 | 8 | 1 | -4 |
ΠΕ87.03 | ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ | 52 | 2 |
| -1 |
ΠΕ87.04 | ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ | 50 | 1 |
| -2 |
ΠΕ87.05 | ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ | 20 | 1 |
| 0 |
ΠΕ87.06 | ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 21 | 1 |
| 0 |
ΠΕ87.07 | ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ- ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ | 3 | 0 |
| 0 |
ΠΕ87.08 | ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ | 4 | 0 |
| 0 |
ΠΕ87.09 | ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ | 38 | 2 |
| 0 |
ΠΕ88.01 | ΓΕΩΠΟΝΟΙ | 130 | 7 |
| 0 |
ΠΕ88.02 | ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 18 | 1 |
| 0 |
ΠΕ88.04 | ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ | 23 | 1 |
| 0 |
ΠΕ88.05 | ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 68 | 7 |
| 3 |
ΠΕ91.01 | ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ | 10 | 0 |
| 0 |
ΤΕ01.04 | ΨΥΚΤΙΚΟΙ | 2 | 0 |
| 0 |
ΤΕ01.06 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 12 | 0 |
| -1 |
ΤΕ01.07 | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | 23 | 1 |
| 0 |
ΤΕ01.13 | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ | 19 | 1 |
| 0 |
ΤΕ01.19 | ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ | 75 | 2 |
| -2 |
ΤΕ02.02 | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ | 37 | 3 |
| 1 |
ΔΕ01.17 | ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ | 43 | 0 |
| -2 |
ΔΕ02.01 | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | 97 | 3 |
| 0 |
ΔΕ02.02 | ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ | 158 | 8 | 2 | 3 |
Πίνακας Γ’ ΣΜΕΑΕ
ΚΛΑΔΟΙ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ | ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (1) | ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ (2) | ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) (8) |
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ | 7 | 0 | 0 |
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 345 | 5 | -13 |
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 227 | 1 | -10 |
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ | 63 | 0 | -3 |
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ | 27 | 0 | -1 |
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ | 31 | 0 | -1 |
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 6 | 0 | 0 |
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ | 12 | 0 | -1 |
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | 22 | 0 | -1 |
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 36 | 2 | 0 |
ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | 2 | 0 | 0 |
ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | 25 | 0 | -1 |
ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ | 53 | 1 | -2 |
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ | 61 | 1 | -2 |
ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ | 19 | 1 | 0 |
ΠΕ87.06 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 2 | 0 | 0 |
ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ | 25 | 0 | -1 |
ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 67 | 3 | 0 |
ΠΕ88.03 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 8 | 0 | 0 |
ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ | 8 | 0 | 0 |
ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ | 7 | 0 | 0 |
- Τα οργανικά κενά αποτυπώνονται με κόκκινο χρώμα, ενώ τα πλεονάσματα με μαύρο.
- Για να προκύψει οργανική θέση απαιτούνται 12 τουλάχιστον ώρες α’ ανάθεσης. Οι ώρες μείωσης διευθυντών/-τριών, υποδ.ντών/-τριών, τομεαρχών και λοιπών θέσεων ευθύνης δεν υπολογίζονται. Ο/η κάθε εκπαιδευτικός αποτυπώνεται στην οργανική του/της με πλήρες ωράριο και με ώρες αποκλειστικά α’ ανάθεσης.
- Δεν υπάρχει πρόβλεψη ώστε ο σύλλογος διδασκόντων με συνεδρίασή του να συμμετέχει στη συμπλήρωση του πίνακα Α. Οι πίνακες αυτοί πρέπει να συμπληρώνονται με τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων και όχι αποκλειστικά και μόνο από τον Διευθυντή του σχολείου. Σε κάθε περίπτωση η ευθύνη των αποφάσεων για τον υπολογισμό κενών ζητάμε να καλύπτεται από συλλογικά και όχι μονοπρόσωπα όργανα όπως οι ΠΔΕ που θα έχουν και την τελική ευθύνη για την καταχώριση κενών.
- Στον πίνακα Γ, δεν υπάρχει η στήλη "εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ", παρά μόνο η μονοπρόσωπη πρόταση των Περιφερειακών Διευθυντών. Απαξιώνονται οι διαδικασίες των ΠΥΣΔΕ. Ζητάμε να επανέλθει σε ισχύ η παρ.2 στο άρθρο 4 του 50/96, η οποία ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με το άρθρο 9 παρ.13 Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71/Α/19-5-2010).
- «Όσον αφορά στις αναθέσεις μαθημάτων και τα ωρολόγια προγράμματα, ο υπολογισμός θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες Υ.Α., εγκυκλίους και οδηγίες που εκδίδονται αρμοδίως από τη Δ/νση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε. και τη Δ/νση Ειδικής Αγωγής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ». Την στιγμή που η Πολιτική Ηγεσία εξαγγέλλει αλλαγές- σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης- από την επόμενη σχολική χρονιά, ο υπολογισμός γίνεται με το τρέχον ωρολόγιο πρόγραμμα! Π.χ με τα 7ωρα στο ΓΕΛ που θα καταργηθούν!
- Πρέπει να τονιστεί ότι τα οργανικά κενά για τους μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή βγήκαν με στοιχεία του Απριλίου του 2019 και η κατανομή των Ειδικοτήτων έγινε με βάση αυτά τα στοιχεία. Με την τωρινή εγκύκλιο των μεταθέσεων ζητείται από τα σχολεία να στείλουν πίνακες για να βγουν τα οργανικά κενά των μεταθέσεων. Δηλαδή θα έχουμε δύο διαφορετικούς πίνακες οργανικών κενών. Κανονικά με βάση τα τωρινά επικαιροποιημένα κενά θα πρέπει να γίνει ανακατανομή του συνολικού αριθμού ανά ειδικότητα που έχει ήδη δημοσιοποιηθεί και πρόκειται να διορισθούν οι εκπαιδευτικοί αφού λάβουν υπόψη τις μεταθέσεις ώστε να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα τα οργανικά κενά των διορισμών των 4500 εκπαιδευτικών.
- Δεν έχει δοθεί λύση στο αίτημα της ΟΛΜΕ και πολλών εκπαιδευτικών να δοθεί η δυνατότητα αίτησης μετάθεσης/βελτίωσης όλων των μονίμων εκπαιδευτικών με τα τυπικά προσόντα στην ΕΑΕ για όλα τα οργανικά κενά Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε) και ΣΜΕΑΕ και για τη σχολική χρονιά 2019 – 2020 πριν από τους επικείμενους νέους διορισμούς.
- Για άλλη μια φορά στα οργανικά κενά υπολογίζονται μόνο οι αυτοδίκαιες αποχωρήσεις και όχι οι συνολικές που είναι πολύ περισσότερες.
- «Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων/ειδικοτήτων, κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους/ειδικότητες. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων/ειδικοτήτων, η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών. Σε κάθε περίπτωση, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης θα κατανέμονται τα εν λόγω κενά με γνώμονα την ορθή διαχείριση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού προσωπικού». Η ρύθμιση αυτή με βάση την εμπειρία των προηγούμενων ετών δημιουργεί πολλά προβλήματα σχετικά με την καταχώριση κενών!
- Εφαρμόζεται αλγόριθμος που συστηματικά υποεκτιμά τα κενά και υπερεκτιμά τις υπεραριθμίες, κυρίως λόγω του ότι δεν λαμβάνεται υπόψη η μείωση ωραρίου στελεχών. Συνεχίζεται η καταχώριση των υπεράριθμων (οι οποίοι όμως ενδεχομένως έκαναν άρση και πήραν άλλη οργανική) και δεν καταχωρίζονται όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Ο Πίνακας Γ’ δεν απεικονίζει την πραγματική κατάσταση.
- Στην ΕΑΕ προτείνεται ένα δαιδαλώδες πλαίσιο για την καταχώριση οργανικών κενών που σε καμιά περίπτωση δεν απεικονίζει τις τεράστιες ανάγκες με τον αριθμό των αναπληρωτών να είναι αναλογικά σε ποσοστό 250% έναντι των μονίμων!
- Επίσης για μια ακόμη χρονιά εκφράζουμε την απόλυτη αντίθεσή μας στην μη επαναφορά του ωραρίου μας στα πλαίσια του 2013, στην κατάργηση της μείωσης ωρών στους υπευθύνους εργαστηρίων και στην διατήρηση του αυξημένου αριθμού μαθητών ανά τμήμα.
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε υπηρεσιακό ή/και συνδικαλιστικό ζήτημα.
Καλή δύναμη σε όλες και όλους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη