Οι πρωτόγνωρες καταστάσεις που βιώνει η χώρα μας εξαιτίας της πανδημίας , κατέδειξαν με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο πως στα δύσκολα οι δημόσιοι λειτουργοί στέκονται στο ύψος των περιστάσεων και υπηρετούν με αυταπάρνηση το δημόσιο συμφέρον.
Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί, που στα χρόνια της οικονομικής κρίσης στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις τους μαθητές τους, για ακόμη μια φορά βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και με τα δικά τους, πενιχρά πολλές φορές μέσα στέκονται με όλους τους τρόπους, για άλλη μια φορά, δίπλα τους. Σε αυτόν τον αγώνα, τροχοπέδη αποτελεί η στάση του υπουργείου παιδείας. Με μοναδικό σκοπό τον επικοινωνιακό χειρισμό αυτής της δύσκολης συγκυρίας, από την μια ψεύδεται συνειδητά στην κοινωνία πως το κράτος έχει τις υποδομές για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και παράλληλα εξαπολύει τα φερέφωνά της, που βάζουν στο στόχαστρo τους εκπαιδευτικούς ως τους μοναδικούς υπαίτιους για την ταλαιπωρία που υφίστανται οι γονείς των μαθητών μας, οι οποίοι προσπαθούν να κάνουν χρήση των μέσων που διαθέτει το υπουργείο.
Αναρωτιόμαστε, στη χώρα που οι δημοσιογράφοι έχουν άποψη και γνώσεις για τα πάντα, πώς και δεν βρέθηκε ένα από αυτούς να θέσει το απλό ερώτημα στην λαλίστατη ηγεσία του υπουργείου παιδείας: παρέχεται από το κράτος η απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή, στους εκπαιδευτικούς για την υλοποίηση των εξαγγελιών της;
Επιπρόσθετα, τις τελευταίες ημέρες, χιλιάδες εκπαιδευτικοί λαμβάνουν από ιδιωτική πολυεθνική εταιρία ένα τελεσίγραφο σταλμένο σε ηλεκτρονικό μήνυμα να γίνουν μέλη της. Η αποστολή αυτή των χιλιάδων ηλεκτρονικών μηνυμάτων εγείρει σοβαρές αμφιβολίες για την νομιμότητα της! Επίσης μεγάλη ανησυχία και πολλά ερωτήματα προκαλεί η «έκθεση» των εκπαιδευτικών και των προσωπικών τους δεδομένων σε «ζωντανά» μαθήματα μέσα από τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευσης..
Με ποιο τρόπο η ιδιωτική εταιρία απέκτησε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών; Είναι αυτό νόμιμο όταν γίνεται χωρίς τη συγκατάθεση των εκπαιδευτικών;
Το υπουργείο παιδείας, το οποίο διαχειρίζεται τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των εκπαιδευτικών μέσω της πλατφόρμας του myschool, έχει διαμεσολαβήσει για αυτήν την ενέργεια;
Ρωτήθηκαν οι εκπαιδευτικοί αν συμφωνούν τα προσωπικά τους στοιχεία να τεθούν στην διάθεση της ιδιωτικής πολυεθνικής εταιρίας;
Ποια θα είναι η χρήση όλων αυτών των στοιχείων από την ιδιωτική εταιρία;
Τα θέματα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων είναι σοβαρότατα. Μια πολυεθνική εταιρία κοινωνικής δικτύωσης εκτός από τα προσωπικά μας στοιχεία έχει στην κατοχή της , πλέον, στοιχεία εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών αλλά και μαθητών.
Περιμένουμε από την ηγεσία του υπουργείου παιδείας να απαντήσει στα ερωτήματα μας. Επιφυλασσόμαστε έναντι της ιδιωτικής εταιρίας για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας.
Καλούμε την ΔΟΕ να λάβει ξεκάθαρη θέση για το σοβαρό αυτό θέμα.
Σε κάθε περίπτωση υπενθυμίζουμε:
Η διενέργεια σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δεν μπορεί να είναι υποχρεωτική από την στιγμή που ο εκπαιδευτικός δεν είναι σε θέση να διαθέτει την αναγκαία υποδομή που απαιτεί η πλατφόρμα.
Μοναδικό όργανο που μπορεί να πάρει απόφαση για την λειτουργία της σχολικής μονάδας σε κρίσιμα θέματα είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων της.
Δεν εκτελούμε προφορικές εντολές .
Στεκόμαστε συγκροτημένα δίπλα στους μαθητές μας, σε κάθε σχολική μονάδα, με σεβασμό στις ανάγκες τους και με αξιοπρέπεια στο λειτούργημα που επιτελούμε. Η επόμενη μέρα της πανδημίας όσο δύσκολη και αν είναι θα μας βρει όλους περισσότερο ενωμένους και πιο δυνατούς
Αξιοπρέπεια – Αλληλεγγύη – Ενότητα- Αγώνας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη