Νομοθετούν για το Δημόσιο Σχολείο, χωρίς διάλογο και με «κλειστά» σχολεία!
Το υπουργείο Παιδείας ακολουθεί την ίδια απαράδεκτη «τακτική» με τους προηγούμενους Υπουργούς Παιδείας που νομοθετούσαν με τα σχολεία «κλειστά»

Αυτό επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ενωτική Κίνηση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ έδωσε στη δημοσιότητα το Πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, που περιλαμβάνει αλλαγές σε Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (πρότυπα και πειραματικά σχολεία, αλλαγές στην κατανομή των ωρών διδασκαλίας, σχολικός κανονισμός, ποινή αναπληρωτών για μη ανάληψη υπηρεσίας, αλλαγές προγραμμάτων σε δημοτικό - γυμνάσιο - λύκειο, τράπεζα θεμάτων, βάση του 10, αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, αξιολόγηση σχολικών μονάδων κι εκπαιδευτικών, εκλογή πρυτάνεων κ.α.).

Ακολουθεί την ίδια απαράδεκτη «τακτική» με τους προηγούμενους Υπουργούς Παιδείας που νομοθετούσαν με τα σχολεία «κλειστά» !!

Πιο συγκεκριμένα:

  • Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση / Διακοπές Πάσχα 2019: Νέο Λύκειο
  • Δευτεροβάθμια & Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση / Διακοπές Χριστουγέννων 2018:  Σύστημα προσλήψεων
  • Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση / Καλοκαίρι 2017:   Π.Δ.79/2017
  • Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση / Διακοπές Πάσχα 2016: Κατάργηση Δημοτικών Σχολείων ΕΑΕΠ διευρυμένου προγράμματος σπουδών

Είναι απίστευτο ότι ο τελευταίος εκπαιδευτικός νόμος 3848/2010 που συζητήθηκε, πριν ψηφιστεί στη Βουλή με ανοικτά σχολεία (Μάιος 2010), εκτενώς επί τρίμηνο με τους θεσμικούς φορείς και τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ – ΔΟΕ), ανεξάρτητα από την ισχυρή αντιπαράθεση και την κριτική που του ασκήθηκε, πρέπει να αναζητηθεί 10 χρόνια πριν!!

Οι αλλαγές στο Δημόσιο Σχολείο χρειάζονται ανοικτό διάλογο  με όλους τους φορείς της εκπαίδευσης και συναινέσεις για να αντέχουν στον χρόνο και να μην αλλάζουν από κυβέρνηση σε κυβέρνηση κι από υπουργό σε υπουργό με τελικά «θύματα» τους ίδιους τους μαθητές μας και την ίδια την εκπαίδευση.

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ πρέπει να δείξει σεβασμό προς την εκπαιδευτική κοινότητα και να προχωρήσει σε έναν ανοικτό και δημοκρατικό διάλογο για τις αλλαγές στο Δημόσιο Σχολείο, χωρίς παράκαμψη κοινοβουλευτικών διαδικασιών, χωρίς αλαζονεία και «κλειστά» σχολεία, αλλά με υπευθυνότητα και σοβαρότητα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλία
“Gigil”, “alamak”, “salakot”: TΙ σημαίνουν οι νέες λέξεις που προστέθηκαν στο Λεξικό της Οξφόρδης
Νέες Λέξεις Στο Λεξικό Οξφόρδης: Το Gigil και άλλες Αμετάφραστες Λέξεις από Διάφορες Γλώσσες
“Gigil”, “alamak”, “salakot”: TΙ σημαίνουν οι νέες λέξεις που προστέθηκαν στο Λεξικό της Οξφόρδης
sxoleio
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
Εκπαιδευτικοί: Η μισθοδοσία σε μόνιμους και αναπληρωτές μέσα στον Απρίλιο
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
22_12_17disprosita.jpeg
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές
Αυξήσεις και νέα δεδομένα στους μισθούς για όσους υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές