Εκπαιδευτικοί του 10ου σχολείου Καλαμαριάς: Διάτρητη και χωρίς νόμιμη υπόσταση η μεταστέγαση του σχολείου μας
Ανακοίνωση των εκπαιδευτικών του 10ου Γυμνασίου Καλαμαριάς σχετικά με τη μεταστέγαση του σχολείου με το 3ο Λύκειο Καλαμαριάς.

Μετά την απόφαση του Δημάρχου Καλαμαριάς (19.8.2020) για τη μεταστέγαση του 10ου Γυμνασίου και του 3ου Λυκείου – και παρά την αντίθετη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου- οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των Δημοτικών Σχολείων του Φοίνικα και του 10ου Γυμνασίου Καλαμαριάς, όπως επίσης καθηγητές του 3ου  Λυκείου και 10ου Γυμνασίου Καλαμαριάς, κατέθεσαν προσφυγή (άρθρο 227/ Ν.3852/2010), ενώπιον του συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης,  για την ακύρωση της απόφασης μεταστέγασης του 3ου Λυκείου με το 10ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς ως έχοντες έννομο συμφέρον.

Η απόφαση του Δημάρχου Καλαμαριάς είναι πολλαπλώς διάτρητη και χωρίς νόμιμη υπόσταση για τους παρακάτω λόγους:

1. Δεν δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως όπως οφείλεται για κανονιστικές αποφάσεις των οργάνων  της  Διοίκησης (άρθρο 1 και 2 / Ν. 3469 του 2006).

2. Δεν αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» και δεν έλαβε Αριθμό Δημοσιευμένης Ανάρτησης (ΑΔΑ) όπως οφείλεται για  κανονιστικές  πράξεις ή αποφάσεις των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης πρώτου και δευτέρου βαθμού  (άρθρο 5 και 7 / Ν. 3861 του 2010).

3. Δεν δημοσιεύτηκε περίληψη της προσβαλλόμενης απόφασης, ως οφείλετο υποχρεωτικά,  σε μια ημερήσια ή εβδομαδιαία τοπική εφημερίδα και δεν τοιχοκολήθηκε  στο δημοτικό κατάστημα (άρθρο 79,  Ν. 3463/2006).  

4. Επιπλέον, η προσβαλλόμενη απόφαση εκδόθηκε αναρμοδίως από τον Δήμαρχο Καλαμαριάς, κατά παράβαση των νόμων (άρθρο 93 ν. 3463/2006 και άρθρ 65 ν,3852/2010),  με τους οποίους «το δημοτικό συμβούλιο αποφασίζει για όλα τα θέματα που αφορούν τον Δήμο, εκτός από εκείνα τα οποία ανήκουν στην αρμοδιότητα του δημάχου» και τα οποία απαριθμούνται ρητά και περιοριστικά (ΣτΕ ολ. 3687/2009), από τα οποία προκύπτει ότι δεν έχει την αρμοδιότητα μεταστέγασης και συστέγασης σχολείων.

5. Επιπλέον, επειδή δεν πρόκειται για μεταστέγαση αλλά για μεταφορά έδρας σχολείου η απόφαση εκδόθηκε αναρμοδίως  από τον Δήμαρχο γιατί (άρθρο 5 ν. 1566/1985) «η μετονομασία ή η μεταφορά έδρας γίνονται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων»

6. Για την έκδοση της απόφασης για τη μεταστέγαση όφειλε -επί ποινή ακυρότητας- να προηγηθεί εισήγηση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας τους Δήμου Καλαμαριάς η οποία ούτε ζητήθηκε ούτε υπήρξε, αφού η προηγούμενη είχε ρητό αποδέκτη το Δημοτικό Συμβούλιο. Πρόκειται για παράβαση ουσιώδους τύπου της διαδικασίας.

Για τους όλους τους παραπάνω λόγους οι προσφεύγοντες ζητούν να ακυρωθεί η προσβαλόμενη απόφαση και να ανασταλεί η εκτέλεση των προσβαλόμενων πράξεων.

Η προτεινόμενη λύση, στην οποία αντιτίθενται, επίσης, η ΟΛΜΕ και Β ΕΛΜΕ με ανακοινώσεις που έχουν εκδώσει, έχει φέρει τους μαθητές, τους γονείς , τους εκπαιδευτικούς και τον λαό της Καλαμαριάς σε συνθήκες πρωτοφανούς εμφύλιου διχασμού. Για όλους αυτούς τους λόγους περιμένουμε από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς να επικρατήσει η κοινή λογική και το κλίμα ηρεμίας προκειμένου να αφοσιωθούμε απερίσπαστοι στη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς εν μέσω των τεράστιων προβλημάτων της πανδημίας.

Όπως  έχουμε ξανατονίσει ότι  η προτεινόμενη λύση της μεταστέγασης του 10ου Γυμνασίου Καλαμαριάς στο διδακτήριο του 3ου Λυκείου είναι άδικη, δεν είναι λύση και ανορθολογική.

Άδικη γιατί θα αποστερήσει από την ευαίσθητη κοινωνικά περιοχή του Φοίνικα το ιστορικό της γυμνάσιο, το οποίο υπάρχει από πεντηκονταετίας και θα αναγκάσει τους δωδεκάχρονους  μαθητές του 8ου  και  του 9ου Δημοτικού σχολείου να μετακινούνται δύο χιλιόμετρα για να βρουν  το σχολείο τους.

Δεν αποτελεί λύση στο πρόβλημα γιατί δεν μπορεί να απαντήσει στο μεγάλο αριθμό μαθητών μιας καινούριας περιοχής με πυκνή δόμηση.

Δεν συνιστά ορθολογική λύση και είναι παράλογη γιατί εκατοντάδες μαθητών του 10ου Γυμνασίου και του 3ου Λυκείου, εξ αιτίας λανθασμένων επιλογών, θα μετακινούνται έξω σε σχολείο έξω από την οικιστική τους περιοχή επιβαρυνόμενοι  με άσκοπα χιλιόμετρα και χιλιάδες άσκοπες ώρες μετακίνησης.

Δεν πρόκειται για «πρόβλημα του 10ου Γυμνασίου και του 3ου Λυκείου» αλλά για συνολικό πρόβλημα κατανομής των μαθητών στα σχολεία του Δήμου Καλαμαριάς, στον οποίο υπάρχουν σχολεία με πλεονάζον μαθητικό δυναμικό και πολλά σχολεία με άδειες αίθουσες. Το πρόβλημα πρέπει να επιλυθεί συνολικά με την ανακατανομή του μαθητικού δυναμικού σε γυμνάσια και λύκεια. 

Οι εκπαιδευτικοί του 10ου Γυμνασίου Καλαμαριάς

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες