Δεν έχουν εγκριθεί 44 ολιγομελή τμήματα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ σε ανατολική και δυτική Θεσσαλονίκη
Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κ΄νηση - Αγωνιστικές Παρεμβάσεις της Δ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

  Παράσταση διαμαρτυρίας 11/9 στην ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας στις 2:30 μμ

   Πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα, 7-9 παράσταση διαμαρτυρίας  των  ΕΛΜΕ-Θ στον Περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης με βασικό αίτημα την έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων των σχολείων.

     Στην περιοχή της ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ και ΔΥΤΙΚΗΣ ΔΔΕ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ   δεν έχουν εγκριθεί 44 ολιγομελή τμήματα σε ΓΕΛ- ΕΠΑΛ ανάμεσα τους και τμήματα σε Ειδικά σχολεία!!

Στην παράσταση, στην οποία  συμμετείχαν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές  ,τέθηκε ως επιτακτικά αναγκαία η έγκριση τους ,ιδιαίτερα εν μέσω πανδημίας που  η ασφαλής λειτουργία των σχολείων προϋποθέτει  να μην έχει περισσότερους από 15 μαθητές  κανένα τμήμα.

     Τονίστηκε πως η μη έγκρισή τους θα σημάνει για δεκάδες μαθητές αλλαγή Ομάδας Προσανατολισμού, τομέα και ειδικότητας και  συνιστά ευθεία επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στις επιλογές τους. Η μετακίνησή τους δε  σε άλλα σχολεία ,που προτείνεται ως λύση,  ισοδυναμεί με τιμωρία των μαθητών- αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος , μεγιστοποιεί τους κινδύνους λόγω πανδημίας,  υπονομεύει τη λειτουργία και ανάπτυξη, το ίδιο το μέλλον των σχολείων.

Επισημάνθηκε επίσης πως στα συγκεκριμένα σχολεία υπάρχει τόσο επάρκεια αιθουσών όσο και εκπαιδευτικού προσωπικού, προσωπικού και παρά τις τεράστιες γνωστές ελλείψεις που υπάρχουν πανελλαδικά .

Το δημόσιο σχολειό και τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών

για άλλη μια φορά στον Προκρούστη των περικοπών  και της λιτότητας

     Ο  ΠΔΕ ΚΜ κ. Κόπτσης  υπεραμύνθηκε της  αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του υπουργείου , και απροκάλυπτα υπερασπίστηκε  τη μη έγκριση των ολιγομελών τμημάτων  στο όνομα του «εξορθολογισμού της διαχείρισης του προσωπικού» και όχι τις μορφωτικές ανάγκες και τα δικαιώματα των μαθητών.

   Μετά από τις συνεχείς μας πιέσεις  δεσμεύτηκε  ότι θα  λάβει υπόψη του νέα τυχόν δεδομένα και  «πιθανά λάθη» και  θα επανεξετάσει τα αιτήματα των σχολείων , χωρίς όμως να υπόσχεται την ικανοποίηση τους.

     Την Τρίτη, 8-9 το ΥΠΑΙΘ προχώρησε σε συμπληρωματική έγκριση ολιγομελών τμημάτων. Από τα 44 ολιγομελή τμήματα της Θεσσαλονίκης ενέκριναν μόνο 2!!  συνεχίζοντας  την πρακτική του μαρτυρίου της σταγόνας, που κρατά σε καθεστώς ομηρίας και αβεβαιότητας σχολεία, εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς.

     Το Υπουργείο  επιδιώκει τη διαμόρφωση τετελεσμένων,  για να  οδηγήσει στο κλείσιμο σχολείων, ώστε  να μην αναλάβει  ούτε το πολιτικό κόστος του κλεισίματος τους. Σχεδιάζει  να εκδιώξει  τους μαθητές από το σχολείο τους, να συρρικνώσει σχολεία και να στρώσει το έδαφος για τη συγχώνευση ακόμη και την κατάργηση τους. !

Αυτή την στόχευση θα  υπηρετήσει  και  ο ΠΔΕ , αν  δεν προχωρήσει  άμεσα σε θετική εισήγηση έγκρισης ΌΛΩΝ των ολιγομελών τμημάτων.

     Η μη έγκριση των ολιγομελών εκπορεύεται από την πολιτική  των περικοπών και της λιτότητας , του δημοσιονομικού κόφτη και της εξοικονόμησης προσωπικού, που έχουν επιβάλει στο δημόσιο σχολειό κυβέρνηση- ΕΕ –ΟΟΣΑ  . Είναι η ίδια πολιτική που, στο όνομα της «διαχείρισης» της πανδημίας χωρίς κανένα κόστος , οδηγεί στο άνοιγμα των σχολείων δίχως ουσιαστικά μέτρα ασφαλούς λειτουργίας και  στήριξης των σχολείων. Είναι αποτέλεσμα της αντιεκπαιδευτικής  πολιτικής αποδόμησης του δημόσιου σχολείου,  παραβίασης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και  καταπάτησης των εργασιακών δικαιωμάτων μας.

Η εκπαιδευτική κοινότητα: εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς να μην επιτρέψει να αντιμετωπίζονται

ως νούμερα και αριθμοί οι μορφωτικές ανάγκες και τα δικαιώματα των μαθητών μας!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

  • Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα των Ομάδων Προσανατολισμού στα ΓΕΛ, των Τομέων και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ και των ΣΜΕΑΕ-ΕΕΕΕΚ
  • Να δεσμευθεί το Υπουργείο και ο ΠΔΕ ΚΜ ότι δε αποδυναμωθεί κανένα σχολείο, ιδιαίτερα σε συνθήκες πανδημίας..
  • Να ικανοποιηθούν ΤΩΡΑ όλα τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.( 15  μαθητές στο τμήμα, προσλήψεις των αναγκαίων εκπαιδευτικών και καθαριστ(ρι)ών, κατάλληλες κτιριακές υποδομές, εύρεση\ διαμόρφωση νέων σχολικών χώρων , αύξηση των δαπανών για την παιδεία)

ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΑ

ΤΗΣ  ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗ ΛΥΣΗ!

Καλούμε όλους τους συναδέλφους, ιδιαίτερα των σχολείων που έχουν σχετικά αιτήματα,

να ενισχύσουν με την παρουσία τους στην παράσταση διαμαρτυρίας  

τη διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ipourgeio_paideias.jpg
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ
Με την ολοκλήρωση των διορθώσεων θα υπογραφούν από τον υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας και θα σταλούν στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση.
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ
Ανδρέας Δρακόπουλος
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση σε Επίτιμο Διδάκτορα του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) Ανδρέα Δρακόπουλου
Απόδοση του τίτλου του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) και αναγόρευση του Ανδρέα Δρακόπουλου, Προέδρου του ΙΣΝ, σε Επίτιμο...
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση σε Επίτιμο Διδάκτορα του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) Ανδρέα Δρακόπουλου