Ο κλάδος των Θεατρικών Σπουδών είναι κοινός κλάδος στην ΠΕ και ΔΕ. Επί 20 χρόνια σχεδόν διδάσκουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί μαθήματα θεατρικής αγωγής συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην διαμόρφωση αισθητικού κριτηρίου στη νέα γενιά. Ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή, που η επιστήμη και η τεχνολογία έχουν εξελιχθεί και η ανθρώπινη γνώση κατακτά νέα πεδία, είναι αναγκαίο ένα σχολείο που να ανοίγει τους ορίζοντες των μαθητών μας και να βοηθάει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητά τους.
Η καλλιτεχνική Παιδεία αυτό το ρόλο έχει στο σχολείο, ένα ρόλο που οι κυβερνήσεις χρόνια τώρα προσπαθούν να υποβαθμίσουν. Άλλοτε με την ανάθεση των μαθημάτων τους σε άλλους κλάδους, άλλοτε με την απαξίωσή τους από τους μόνιμους διορισμούς (πρόσφατα στην Ειδική Αγωγή), άλλοτε με την κατάργηση μαθημάτων (πχ. Θεατρική Αγωγή στην Ε’ και Στ’ Δημοτικού, Στοιχεία Θεατρολογίας στην Α’ Λυκείου, καλλιτεχνικά μαθήματα κ.α.).
Η διαρκής επισφάλεια των συναδέλφων θεατρολόγων, με κίνδυνο να βρεθεί μεγάλος αριθμός εκτός εκπαίδευσης, είναι μια ακόμα έκφραση της συνολικής εικόνας που διαμορφώνεται για το σύνολο των συναδέλφων αναπληρωτών, όλων των ειδικοτήτων, σε όλες τις δομές του σχολείου.
Στο σημερινό σχολείο, για να εξασφαλιστεί το στοιχειώδες δικαίωμα των παιδιών στην αισθητική αγωγή, πρέπει οι εκπαιδευτικοί καλλιτεχνικών μαθημάτων (μέσα σε αυτούς και οι εκπαιδευτικοί Θεατρικών Σπουδών) να μονιμοποιηθούν άμεσα, χωρίς όρους και προϋποθέσεις και να γίνουν επιπλέον προσλήψεις με κατοχυρωμένο το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία.
Χρειάζεται να μονιμοποιηθούν άμεσα οι χιλιάδες αναπληρωτές που εργάζονται στο δημόσιο σχολείο γιατί στην πράξη αναπληρώνουν το ίδιο τους εαυτό. Χρειάζεται να υπάρχουν οργανικές θέσεις που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες του δημόσιου σχολείου στελεχωμένες με μόνιμο προσωπικό. Δεν δεχόμαστε κανένας συνάδελφος να είναι “προσωρινός”, “αναλώσιμος”, “έκτακτος” και σταθερά υπό απόλυση!!
Με βάση τα παραπάνω διεκδικούμε άμεσα:
Να συσταθούν οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για τον κλάδο των Θεατρολόγων με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και στη βάση της θέσης του Κλάδου για 15 μαθητές ανά τμήμα στο Νηπιαγωγείο, Α και Β τάξη και 20 μαθητές στις υπόλοιπες τάξεις. Ο κάθε εκπαιδευτικός ειδικότητας να μετακινείται το πολύ σε δύο σχολεία.
Να διδάσκονται τα μαθήματα όλων ειδικοτήτων από τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς. Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το επιστημονικό του αντικείμενο.
Την επαναφορά του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής σε Ε' και ΣΤ τάξη.
Να επανέλθει το μάθημα «Στοιχεία Θεατρολογίας» στη ΔΕ.
Δυναμώνουμε τον κοινό αγώνα όλων των εκπαιδευτικών για μόνιμη και σταθερή δουλειά, για μονιμοποίηση όλων των εκπαιδευτικών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στα σχολεία, για κατάργηση του νόμου 4589 (ΣΥΡΙΖΑ – Γαβρόγλου) που υλοποιεί μέχρι κεραίας η Ν.Δ.
Με ενότητα, αγώνα και συντονισμό είμαστε πιο δυνατοί.
Τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, τη δουλεία και ζωή με δικαιώματα, δεν τα παζαρεύουμε!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη