Στο επίκεντρο η τράπεζα θεμάτων, ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, τα αιτήματα για τη λήψη των αναγκαίων υγειονομικών μέτρων στην εκπαίδευση καθώς και εκπαιδευτικά ζητήματα τοπικού χαρακτήρα (κενά, ανεκτέλεστα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών).
Το Υπουργείο Παιδείας επιχείρησε να μας πείσει πως το πλέον ενδεδειγμένο μέτρο προστασίας είναι η μάσκα. Στην προσπάθεια αυτή έλαβε «επιστημονική» βοήθεια από «ειδικούς», πρόθυμους να εκτεθούν διατυπώνοντας ανορθολογισμούς, προσπαθώντας να μας πείσουν πως για τον περιορισμό της διασποράς είναι καλύτερη μια τάξη με 27 μαθητές που κάθονται ανά δυο παρά μια με 15, αρκεί «να τηρούνται οι μέγιστες δυνατές αποστάσεις μεταξύ τους»! Στις περισσότερες περιπτώσεις το μέγεθος των τάξεων δεν επιτρέπει κανενός είδους αποστασιοποίηση, ενώ το ίδιο συμβαίνει και στα λεωφορεία με τα οποία μεταφέρονται οι μαθητές. Με δεδομένες δε τις τεράστιες ελλείψεις προσωπικού στον τομέα της καθαριότητας και τις ελάχιστες συμβάσεις ορισμένου χρόνου που προστέθηκαν, η τακτική καθαριότητα και οι απολυμάνσεις που προβλέπουν οι εγκύκλιοι εν μέσω πανδημίας είναι αδύνατο να τηρηθούν. Αποτέλεσμα: Σε δυο μόλις εβδομάδες λειτουργίας 160 κλειστά σχολεία και τμήματα σχολείων.
Στην πραγματικότητα από όλα τα μέτρα που ανακοίνωσε το υπουργείο, τηρείται μόνο η χρήση μάσκας και αυτό, με την ευθύνη και το κόστος να το αναλαμβάνουν γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί, αφού ούτε καν μάσκες δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει το κατά τα άλλα «πανέτοιμο» επιτελικό κράτος των άριστων της ΝΔ. Στο αίτημα για 15 μαθητές ανά τμήμα, συμπυκνώνεται η ανάγκη για πραγματική πρόληψη εν μέσω πανδημίας, αλλά και η πραγματική βελτίωση των όρων και των συνθηκών για την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών και παιδαγωγικών αναγκών. Στο αίτημα για κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, συμπυκνώνεται η υπεράσπιση της βασικής αποστολής του δημόσιου σχολείου να είναι ένα σχολείο όχι για λίγους αλλά για όλους τους μαθητές που θα δίνει βάρος στις εκπαιδευτικές ανάγκες τους και δε θα είναι ένας εξεταστικός μαραθώνιος μετ’ εμποδίων.
Απέναντι στα δίκαια των μαθητικών κινητοποιήσεων, κυβέρνηση και ΜΜΕ, αντιπαρατάσσουν το ψέμα, την κατασυκοφάντηση και την καταστολή. Παρουσιάζουν τους μαθητές ως αρνητές της μάσκας και αποφεύγοντας οποιαδήποτε απάντηση στα αιτήματα τους, τους καταλογίζουν ότι απλά θέλουν τα σχολεία κλειστά. Ανησυχούν τάχα μου για το πώς θα αναπληρωθούν οι χαμένες ώρες από τις καταλήψεις των μαθητών που , ανάμεσα στα άλλα, ζητάνε την κάλυψη των κενών και τη μεταφορά τους στο σχολείο! Κινητοποιούν εναντίον τους εισαγγελείς και αστυνομία, η οποία τρομοκρατεί είτε με την «παρουσία» ή ακόμη και με την επέμβαση της. Από κοντά και αυτόκλητοι τραμπούκοι που επιχειρούν να σπάσουν τις καταλήψεις με τη βία για… το καλό των παιδιών.
Τα αιτήματα των μαθητικών καταλήψεων είναι τα αιτήματα ενός πανεκπαιδευτικού κινήματος που από την πρώτη στιγμή έθεσαν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα. Όσο και αν προσπαθούν η κυβέρνηση και τα ελεγχόμενα ΜΜΕ να παρουσιάσουν τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς ως εχθρούς των μαθητικών αγώνων, ματαιοπονούν.
Η ΕΛΜΕ Ικαρίας Φούρνων στηρίζει τα αιτήματα των μαθητών και το δικαίωμα να οργανώνουν τους αγώνες τους, με όποια μορφή αποφασίζουν οι ίδιοι οι μαθητές να τους δώσουν.
15 μαθητές στο τμήμα.
Προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών και πραγματικά μέτρα υγειονομικής προστασίας.
Να καταργηθεί η τράπεζα θεμάτων.
Μακριά οι εισαγγελείς και η αστυνομία από τους μαθητές μας.
29/09/2020 ΕΛΜΕ Ικαρίας Φούρνων
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη