Αδιόριστοι λόγω παραβόλου: Να πάψουμε να είμαστε επαίτες ευνοϊκής μεταχείρισης για ένα ατόπημα που μας χρεώνουν ενώ ποτέ δεν διαπράξαμε
Ανακοίνωση της συντονιστικής επιτροπής αδιόριστων λογω παραβολου σε σχεση με την τοποθετηση της κ. Ζαχαράκη έπειτα απο σχετική επερώτηση της κ. Απατζίδη του ΜέΡΑ 25 στην Βουλή

Την Δευτέρα 28/09 έγινε επερώτηση στην Βουλή από την βουλευτη Α΄Ανατολικής Αττικής του Μέρα25 κ.Μαρίας Απατζίδη σχετικά με το γνωστό θέμα του τρίχρονου αποκλεισμού 10000 εκπαιδευτικών από τους προσωρινούς πίνακες κατάταξης των προκηρύξεων 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019.Η ερώτηση προορίζονταν για την κ. Κεραμέως η οποία αντικαταστάθηκε από την κ. Ζαχαράκη λόγω απουσίας την πρώτης.

Η κ. Απατζίδη επέσημανε την ανάγκη για άμεση αποκατάσταση της βλάβης που έχουν υποστεί οι εκπαιδευτικοί και την άμεση ένταξη τους στους πίνακες αναπληρωτών.

Σε απάντηση της η κ. Ζαχαράκη αναφερόμενη στο πρόβλημα που προέκυψε είπε πως υπήρξαν αντίστοιχες περιπτώσεις και με την προκήρυξη 3ΕΑ/2019 της Ειδικής Αγωγής και έκανε λόγω για "δυσλειτουργία που προφανώς υπήρξε στον ΑΣΕΠ λόγω Covid αλλά να το αφήσουμε πίσω ως κάτι που προηγήθηκε". Στην πορεία απέφυγε εσκεμμένα κάθε αναφορά στους 10000 εκπαιδευτικούς προσπαθώντας να αποπροσανατολίσει την συζήτηση και την κοινή γνώμη αναφέροντας πως τουλάχιστον μετά από πολλά έτη θα γίνουν μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση. Ανέφερε τους  32000 διορισμούς στην εκπαίδευση στις αρχές Σεπτεμβρίου αποφεύγοντας φυσικά να αναφέρει τα χιλιάδες κενά της εκπαίδευσης που οδηγούν σε πραγματική υποστελέχωση των σχολείων παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες του Υπουργείου για δημιουργία θετικών εντυπώσεων. Είναι προφανές πως σε μια σχολική χρονιά που δεν ξεκινά με τους καλύτερους οιωνούς γεμάτη από σφάλματα και λανθασμένους χειρισμούς του Υπουργείου (μικροσκοπικά παγουρίνα, υπερμεγέθεις μάσκες, έλλειψη καθαριστριών, πολυάριθμες τάξεις, καταλήψεις) ,η πολιτική ηγεσία του χρησιμοποιεί ως πρόφαση τον διορισμό μερικών χιλιάδων εκπαιδευτικών για να εξομαλύνει την κατάσταση σε μια απέλπιδα προσπάθεια να διορθώσει τα κακώς κείμενα.

Η κ. Ζαχαράκη έκανε λόγο για 167670 αιτήσεις που θα οδηγήσουν και σε αντίστοιχα μεγάλο αριθμό ενστάσεων που ο ΑΣΕΠ αδυνατεί να εξετάσει εγκαίρως λόγω του μεγάλου όγκου τους . Ενστάσεις που φυσικά οφείλονται στην προχειρότητα του σχεδιασμού του συστήματος καθώς και της εξέτασης των αιτήσεων . Με αυτό τον τρόπο δικαιολόγησε τις εγκληματικές καθυστερήσεις στην έκδοση των ενστάσεων του ΑΣΕΠ που διαιωνίζουν το πρόβλημα των εκπαιδευτικών καταδικάζοντας τους σε ένα καθεστώς ανασφάλειας , αβεβαιότητας και ψυχολογικής κατάρρευσης . Επέλεξε εσκεμμένα να τονίσει τον μεγάλο αριθμό των αιτήσεων προσπαθώντας να μειώσει την αξία του αριθμού των απορριπτέων,  χωρίς όμως να αναλογιστεί πως πίσω από τους αριθμούς υπάρχουν άνθρωποι, υπάρχουν χιλιάδες ψυχές που βλέπουν τις ζωές τους να μηδενίζονται για μόλις τρία κέρματα του ενός ευρώ.

Προσπαθώντας να δικαιολογήσει την μη έγκαιρη εξέταση των ενστάσεων και τον διορισμό των εκπαιδευτικών από προσωρινούς πίνακες, ανέφερε πως ήταν ζήτημα δημοσίου συμφέροντος και επιτακτικής ανάγκης για την έγκαιρη κάλυψη των κενών. Έτσι λοιπόν το Υπουργείο αποφάσισε να οδηγήσει τους 10000 εκπαιδευτικούς ωσάν τα πρόβατα στην σφαγή προκειμένου να μην διαταραχτεί η όλη η διαδικασία ζητώντας τους να διαγράψουν τους κόπους και τις θυσίες τόσων χρόνων. Δεν υπολόγισε όμως ότι σε μια σχολική χρονιά γεμάτη αντιξοότητες και προβλήματα, τα γνώριμα πρόσωπα αυτών των χιλιάδων εκπαιδευτικών που τόσα χρόνια αγωνίζονταν για την δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, οικειότητας και συνεργασίας μέσα στην τάξη μόνο θετική επίδραση θα είχαν στην ψυχολογία των μαθητών. Το Υπουργείο ενδιαφέρθηκε μόνο για την άμεση αντικατάσταση των υπερμεγεθών μασκών και όχι για την επανένταξη των εκπαιδευτικών στις θέσεις τους. Οι μαθητές δεν έχουν ανάγκη από καινούργιες μάσκες, έχουν όμως ανάγκη από οικεία βλέμματα πίσω από αυτές. Έχουν ανάγκη από τους εμψυχωτές τους που εν καιρώ πανδημίας τους βοήθησαν να ξεπεράσουν  κάθε σκόπελο  και να συνεχίσουν την διαδικασία της μάθησης μέσω ψηφιακών μέσων .

Στην δευτερολογία της η κ. Ζαχαράκη εξήρε το «επίτευγμα» της Κυβέρνησης για έγκαιρη τοποθέτηση των 32000 αναπληρωτών "ως δείγμα σεβασμού προς τον οικογενειακό προϋπολογισμό". Δεν υπολόγισε όμως τις δικές μας οικογένειες και τα δικά μας παιδιά  που καταδικάζονται μαζί με μας ως ένοχοι , που υποφέρουν από την οικονομική δυσπραγία που το ίδιο του Υπουργείο μας οδήγησε διαγράφοντας το παρελθόν μας και υποθηκεύοντας το μέλλον το δικό μας και κατά συνέπεια και των παιδιών μας.

Επιπροσθέτως έκανε λόγο για δύο χρόνια αποκλεισμού και όχι τρία, χωρίς φυσικά να αναφέρει πως η επιβολή της ποινής αρχίζει μετά την έκδοση των οριστικών πινάκων που όπως προαναφέραμε καθυστερεί λόγω κωλυσιεργίας του ΑΣΕΠ και ισοδυναμεί στην πραγματικότητα  σε αποκλεισμό των εκπαιδευτικών για τρείς σχολικές χρονιές.

 Είναι ανεπίτρεπτο τόσους μήνες μετά  την έκδοση των προσωρινών πινάκων το Υπουργείο να συνεχίζει να κωφεύει απέναντι στις κραυγές αγωνίας χιλιάδων εκπαιδευτικών  και να καταφεύγει σε λύσεις παραπλάνησης και αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης, αρνούμενο να δεχτεί πως η μόνη λύση που απαιτεί το σύνολο των αποκλεισμένων εκπαιδευτικών καθώς και ολόκληρη η κοινωνία είναι η δικαίωση ΟΛΩΝ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ που αποκλείστηκαν με την δικαιολογία «λόγω μη καταβολής παραβόλου» και η άμεση επανένταξής τους στους πίνακες. Τόσους μήνες μετά και ενώ το θέμα μας έχει ήδη πάρει μεγάλες διαστάσεις, σε κάθε προσπάθεια άτυπης επικοινωνίας με το Υπουργείο Παιδείας τα στελέχη του δηλώνουν πλήρη άγνοια επι του θέματος και αποφεύγουν να κανονίσουν συνάντηση με την πολιτική ηγεσία , γεγονός που φανερώνει είτε τον απόλυτο εμπαιγμό μας από την μεριά του Υπουργείου είτε την πλήρη ανικανότητα του στην διαχείριση κρίσιμων εκπαιδευτικών ζητημάτων και φυσικά μας προσβάλλει όχι μόνο ως εκπαιδευτικούς αλλά και ως πολίτες αυτής της χώρας.  Δεν μπορεί το Υπουργείο να αποποιείται των ευθυνών του και  να στερεί το αναφαίρετο δικαίωμα μας στην εργασία για ένα σφάλμα που παραδέχεται πως οφείλεται σε τεχνικά προβλήματα λόγω δυσλειτουργίας  του προβληματικού τραπεζικού ηλεκτρονικού περιβάλλοντος και όχι εξαιτίας προσωπικής ευθύνης .

Περιμένουμε από την Κυβέρνηση και από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να επιδείξουν την απαραίτητη σοβαρότητα επι του θέματος ώστε να πάψουμε να είμαστε επαίτες ευνοϊκής μεταχείρισης  για ένα ατόπημα που μας χρεώνουν ενώ ποτέ δεν διαπράξαμε. Καταγγέλλουμε την άδικη, απαξιωτική και απάνθρωπη σε βάρος μας κρατική συμπεριφορά. Η επίλυση του ζητήματος είναι θέμα πολιτικής ηγεσίας και βούλησης. Ο αγώνας μας θα σταματήσει μόνο όταν αποκατασταθεί πλήρως η κατάφωρη αδικία εις βάρος μας.

 

Η συντονιστική επιτροπή αδιόριστων εκπαιδευτικών λόγω παραβόλου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες