Σύλλογος ΠΕ Κερατσινίου Περάματος: Πέμπτη 15 Οκτωβρίου απεργούμε!
Όλες/όλοι στην Πανεκπαιδευτική - Πανδημοσιοϋπαλληλική Απεργία!

Ο Σύλλογος Π.Ε Κερατσινίου Περάματος Νίκος Πλουμπίδης συμμετέχει στην απεργιακή κινητοποίηση στις 15 Οκτωβρίου στις 10 το πρωί στα Προπύλαια

Η Ανακοίνωση του Συλλόγου:

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 10 Π.Μ. ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ: ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΘΑΡΑ - ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ – ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΛΟΓΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ -  ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΝΤΟΥ - ΜΑΖΙΚΑ ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΣΤ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ – ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ!

Προετοιμάζουμε την επιτυχία της απεργίας με:

  • Με μαζική συμμετοχή στη συγκέντρωση των συνδικάτων Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα, την Τρίτη 13/10 στις 6:30 στο Σύνταγμα, για την υπεράσπιση της Υγείας και των δικαιωμάτων του λαού.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η κατάσταση στα σχολεία είναι εκρηκτική! Η υγεία και τα μορφωτικά δικαιώματα μπαίνουν σε σοβαρό κίνδυνο από την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζουν να μην παίρνουν κανένα ουσιαστικό μέτρο για τη διασφάλιση των όρων υγιεινής και ασφάλειας στα σχολεία. Κλείνουν τα μάτια και τα αυτιά απέναντι στις δίκαιες διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών, των γονιών και των μαθητών. Συκοφαντούν, απειλούν, επιδιώκουν να φιμώσουν όποιον διεκδικεί. Προκαλούν με την αναλγησία τους απέναντι στον λαό την ίδια στιγμή που δίνουν προκλητική στήριξη στις μεγάλες επιχειρήσεις και τους ομίλους με δις € ζεστό χρήμα, φοροαπαλλαγές, προκλητικές αντεργατικές ρυθμίσεις.

Εξαιτίας της κυβερνητικής αδιαφορίας η καθημερινότητα στο σχολείο γίνεται αφόρητη! Οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί μαζί με τις δικές τους αγωνίες έχουν να διαχειριστούν τους φόβους και τα άγχη, την ανασφάλεια των μαθητών, τα ερωτήματα των γονιών σε συνθήκες που το μάθημα γίνεται δύσκολο και πολύπλοκο.

  • Δε μειώνουν τον αριθμό μαθητών στις τάξεις, δεν αξιοποιούν ούτε καν τις διαθέσιμες αίθουσες για το «σπάσιμο» τμημάτων. Στοιβάζουν 25 μαθητές σε αίθουσες κλουβιά την ίδια ώρα που κουνάνε το δάχτυλο στον λαό για την αποφυγή του συγχρωτισμού.
  • Αρχές Οκτωβρίου και ακόμα υπάρχουν χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία. Τα κενά που δημιουργούνται από τους συναδέλφους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες δεν έχουν ακόμα αναπληρωθεί, ενώ ετοιμάζουν προσλήψεις με την εργασιακή σχέση γαλέρας των 3μηνων συμβάσεων. Μαθητές με Ειδικές Ανάγκες είτε δεν έχουν ακόμα παράλληλη στήριξη είτε αποκλείονται από τα Ειδικά Σχολεία λόγω έλλειψης προσωπικού. 
  • Σε πολλά σχολεία υπάρχουν ελλείψεις στην καθαριότητα. Παρά την ηρωική προσπάθεια των καθαριστριών/ών είναι πρακτικά αδύνατον να τηρηθούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
  • Στις περιπτώσεις που εμφανίζεται κρούσμα οι οδηγίες είναι συγκεχυμένες. Μόνο περισσότερη αναστάτωση δημιουργείται. Μοριακά τεστ δεν πραγματοποιούνται με ευθύνη του κράτους και οι συνάδελφοι, οι μαθητές και οι γονείς τους αναγκάζονται να πληρώσουν εκατοντάδες ευρώ από την τσέπη τους.
  • Ανακαλούν ή βάζουν εμπόδια στις άδειες σε εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία και την ίδια τους τη ζωή.
  • Δεν έχει παρθεί κανένα επιπλέον μέτρο για την αποφυγή του συγχρωτισμού στα σχολικά λεωφορεία με τα οποία μετακινούνται δεκάδες μαθητές στο σύλλογό μας. Μαθητές όλων των ηλικιών «στοιβάζονται» σα σαρδέλες σε διαδρομές που ξεπερνούν σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και τη μισή ώρα.
  • Η κυβέρνηση επιμένει στην απαράδεκτη και αντιπαιδαγωγική επιλογή της ζωντανής αναμετάδοσης του μαθήματος μέσα από τη σχολική τάξη, που έχει καταδικαστεί από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Αξιοποιεί με άθλιο τρόπο την τηλεκπαίδευση ως μέτρο καταστολής των μαθητικών αγώνων, επιδιώκοντας να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε παιδονόμους.

Την ίδια στιγμή που δεν ικανοποιεί κανένα δίκαιο αίτημα εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών, προχώρησε σε ένα κρεσέντο καταστολής και βίας στη μαθητική κινητοποίηση στο Υπ. Παιδείας στις 9/10. Αντί να ακούσει τα αιτήματα των μαθητών, έστειλε τα ΜΑΤ να χτυπήσουν 15χρονα παιδιά που ζητούσαν  μέτρα για σχολεία ανοιχτά και ασφαλή.

ΩΣ ΕΔΩ - ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!

  • Μείωση εδώ και τώρα των μαθητών σε 15 ανά τμήμα.
  • Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών για την κάλυψη των ελλείψεων στα σχολεία, που προκύπτουν από τις αυξημένες ανάγκες της περιόδου.
  • Μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ με έξοδα και ευθύνη του κράτους. Άμεση παρέμβαση σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων σε εργαζόμενο στο σχολείο ή σε μαθητή.
  • Αύξηση του προσωπικού καθαριότητας με μόνιμη σχέση εργασίας, ώστε να μπορούν να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες των σχολείων.
  • Δημιουργία σχολιατρικής υπηρεσίας που θα έχει την ευθύνη για τον έλεγχο λειτουργίας των σχολείων αλλά και τη διαχείριση των κρουσμάτων.

 

  •  Καλωσορίζουμε στον Σύλλογό μας τους αναπληρωτές συναδέλφους και τους καλούμε σε μαζική συμμετοχή στον αγώνα για το δικαίωμά τους στη μόνιμη και σταθερή δουλειά!

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗ ΖΩΗ! ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΝΗ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.