τάξη, θρανία, αξιολόγηση
Οι ανακοινώσεις του ΣΕΠΕ Χανίων για ειδικά σχολεία, την απεργία της 26ης Νοεμβρίου και τηλεκπαίδευση

Ακολουθούν οι ανακοινώσεις της ΣΕΠΕ Χανίων για ειδικά σχολεία, την απεργία της 26ης Νοεμβρίου και τηλεκπαίδευση:

Για τα Ειδικά Σχολεία που παραμένουν ανοιχτά

Από την άνοιξη ακόμα οι εκπαιδευτικοί κατέθεσαν συγκεκριμένες προτάσεις – διεκδικήσεις για τον τρόπο που τα Ειδικά Σχολεία μπορούν να παραμένουν ανοιχτά και υγειονομικά ασφαλή, τις οποίες η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας πέταξαν στα σκουπίδια. Με το αντιεπιστημονικό αφήγημα ότι «στα σχολεία δε μεταδίδεται ο ιός» και με την επίκληση της «ατομικής ευθύνης», προσπαθούν όλο αυτό το διάστημα να καλύψουν τις εγκληματικές τους ευθύνες.

Οι εργαζόμενοι στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Εκπαιδευτικοί – ΕΕΠ – ΕΒΠ), που όλο αυτό το διάστημα κρατούν όρθια τα Ειδικά Σχολεία, γνωρίζουν καλά ότι πρέπει να είναι ανοιχτά, επειδή ο εκπαιδευτικός χρόνος που χάνεται από το κλείσιμό τους, δύσκολα μπορεί να αναπληρωθεί. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες χρειάζονται ένα δομημένο διεπιστημονικό πρόγραμμα παρέμβασης, με ολόπλευρη στήριξη, προκειμένου να αποκτήσουν δεξιότητες, είτε αυτές αφορούν την αυτονομία τους, είτε τη γνωστική, συναισθηματική, κοινωνική τους ανάπτυξη. Η αναστολή των διεπιστημονικών παρεμβάσεων σε συγκεκριμένο πλαίσιο όχι απλά αφήνει τα παιδιά σε μια στασιμότητα, αλλά, ανάλογα με την αναπηρία, αυτά παλινδρομούν, χάνοντας ό,τι με κόπο κατέκτησαν.

Η εμπειρία από το άνοιγμα των σχολείων τον Ιούνιο φανέρωσε ότι για να είναι οι δομές Ειδικής Αγωγής ανοιχτές και - προπάντων - υγειονομικά ασφαλείς, δε φτάνουν μόνο οι ευχές, αλλά πρέπει να διασφαλίζονται και ορισμένες βασικές προϋποθέσεις, όπως: μείωση των μαθητών ανά τμήμα, πρόσληψη όλων των απαραίτητων ειδικοτήτων με πρόβλεψη για τις απουσίες των εργαζομένων (ευπαθείς ομάδες, γονείς κλπ.), συχνά και επαναλαμβανόμενα τεστ στα Ειδικά Σχολεία, βελτίωση των υποδομών κλπ.

Δυστυχώς, το Υπουργείο Παιδείας όλο αυτό το διάστημα δεν έκανε τίποτα για τη διασφάλιση αυτών των συνθηκών λειτουργίας των μονάδων Ειδικής Αγωγής. Αντίθετα, άφησε τα πάντα στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών και στην ευθύνη των γονέων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, σε σχολεία με πολυπληθή τμήματα ή/και μικρούς χώρους, το άγχος ο φόβος και η ανασφάλεια να κυριαρχεί στους εργαζόμενους, ενώ αρκετοί γονείς που τα παιδιά τους έχουν σοβαρές αναπηρίες να μην τα έχουν στείλει καθόλου στο σχολείο από τον περασμένο Μάρτη.

Σήμερα, στα Ειδικά Σχολεία του νομού μας εργάζονται 112 εκπαιδευτικοί, ειδικό βοηθητικό και ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό ενώ υποστηρίζονται 91 μαθητές. Η ευθύνη που παίρνει το Υπουργείο Παιδείας είναι τεράστια, το ίδιο και τα ερωτηματικά από τους εργαζόμενους και τους γονείς:

  • Πώς θα διαχειριστούν τους μαθητές με σοβαρά υποκείμενα νοσήματα (πχ. επιληψίες, σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα, οργανικές ανεπάρκειες κλπ.), όταν δεν υπάρχει συνεχής σχολιατρική υποστήριξη;

  • Όταν το Υπουργείο Υγείας αφήνει ανοχύρωτη, υποστελεχωμένη την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, πώς θα υποστηριχτούν οι οικογένειες των παιδιών ΑμΕΑ, που είτε οι ίδιοι έχουν σοβαρές παθήσεις, είτε αδυνατούν λόγω ψυχοκοινωνικών παραγόντων να διαχειριστούν καταστάσεις ως προς την πρόληψη (τήρηση κανόνων υγιεινής διαβίωσης), ή ως προς την αντιμετώπιση της ασθένειας όταν προκύψει ;

  • Με βάση ποια μέτρα και ποια πρωτόκολλα θα προστατευτούν οι εργαζόμενοι σε μια μονάδα Ειδικής Αγωγής, στην οποία είναι διαρκώς εκτεθειμένοι στην πανδημία;

  • Πότε και πώς θα λυθεί το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών των δομών ΕΑ με όλα τα μέτρα ασφάλειας;

  • Τι θα γίνει με την άμεση αναπλήρωση των εργαζομένων που θα πάρουν γονεϊκές άδειες ή άδειες ειδικού σκοπού;

Όλα τα παραπάνω αλλά κι ακόμη περισσότερα, δεν μπορούν να λυθούν με τη μέχρι τώρα λογική και τακτική του Υπουργείου Παιδείας «βλέποντας και κάνοντας» και με πρωτόκολλα που δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Οποιαδήποτε καθυστέρηση ενέχει τον κίνδυνο η κατάσταση να ξεφύγει στα Ειδικά Σχολεία (όπως έγινε άλλωστε και στην κοινωνία) με ολέθρια αποτελέσματα. Τονίζουμε για μια ακόμη φορά ότι οι δομές Ειδικής Αγωγής υποστηρίζουν μαθητές που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου και οποιοσδήποτε πολιτικά ανεύθυνος χειρισμός ισοδυναμεί με έγκλημα.

Συμμεριζόμαστε την αγωνία των γονιών, το άγχος και την ανασφάλεια για το μέλλον των παιδιών τους. Οι αγωνίες μας είναι κοινές, γιατί κοινός είναι ο στόχος της πολύπλευρης στήριξης των παιδιών μας. Ο μόνος δρόμος είναι ο κοινός μας αγώνας απέναντι στην ανάλγητη κυβερνητική πολιτική.

Καταγγέλλουμε το Υπ. Παιδείας που με μηδέν κόστος επιχειρεί να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό των ειδικών σχολείων με ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τα τμήματα ένταξης στα ειδικά σχολεία!. Η πρακτική αυτή στην πράξη αποτελεί ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ επ’ αορίστου, με πρόφαση την πανδημία. Φέρνει σε αντιπαράθεση τον ειδικό πληθυσμό των ειδικών σχολείων με τους μαθητές με αναπηρία/ ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των γενικών σχολείων, που με κόπο προσπαθούν να ενταχθούν στα γενικά σχολεία.

Να γίνουν μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών και επιστημονικού προσωπικού όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων για τα ειδικά σχολεία. Να υλοποιηθούν όλες οι προτάσεις του εκπαιδευτικού κινήματος για ανοιχτά και υγειονομικά ασφαλή ειδικά σχολεία. Να αποσυρθεί τώρα η οδηγία αυτή.

Εδώ και τώρα το Υπουργείο Παιδείας, να πάρει μέτρα για ανοιχτά και υγειονομικά ασφαλή Ειδικά Σχολεία:

  • Να πάρει όλα τα μέτρα ώστε να υπάρχει συνεχής και στενή ιατρική παρακολούθηση των μαθητών και των εργαζομένων των Ειδικών Σχολείων με συχνά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς, με οδηγίες και ιατρική καθοδήγηση για καθημερινά ζητήματα που προκύπτουν.

  • Να μειώσει τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα στα Ειδικά σχολεία με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Να αξιοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες υποδομές για τον σκοπό αυτό.

  • Άδειες στους συναδέλφους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, χωρίς τους περιορισμούς που βάζει η υπουργική απόφαση.

  • Να τοποθετηθεί όλο το απαραίτητο προσωπικό (Εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ-ΕΒΠ- καθαριότητας) στα Ειδικά Σχολεία με πρόβλεψη για την αναπλήρωση των εργαζομένων που βρίσκονται ή θα βγουν σε άδεια.

  • Να υπάρχει επάρκεια σε όλα τα απαραίτητα μέσα ατομικής προστασίας.

  • Αύξηση των δρομολογίων των μέσων μεταφοράς και μείωση των μεταφερόμενων μαθητών ανά μέσο. Αποκλειστικά Δημόσιες και Δωρεάν σχολικές μεταφορές με οχήματα που να είναι αποκλειστικής χρήσης από τα σχολεία.

  • Τα παιδιά που λόγω σοβαρών νοσημάτων παραμένουν στο σπίτι τους, να υποστηριχτούν διεπιστημονικά με κάθε πρόσφορο μέσο, με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας.

Εργαζόμενοι και μαθητές, δεν είμαστε αναλώσιμοι!

Μαζί με τους με τους γονείς απαιτούμε: Μέτρα τώρα για τα Ειδικά Σχολεία πριν είναι αργά!

***

ΘΕΜΑ: Απεργία Πέμπτη 26 Νοέμβρη:

ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

Η κυβέρνηση της ΝΔ εν μέσω πανδημίας και ενώ είναι σε εξέλιξη το νέο lockdown, εξακολουθεί να επιμένει στην ίδια ακραία νεοφιλελεύθερη πολιτική υποβάθμισης και διάλυσης του Δημόσιου Συστήματος Υγείας, προς όφελος των κλινικαρχών και των μεγιστάνων της Ιδιωτικής Υγείας. Ακόμα και τώρα αρνείται πεισματικά να ενισχύσει τα Δημόσια Νοσοκομεία με νέες ΜΕΘ και μαζικές προσλήψεις γιατρών και προσωπικού.

Η κυβέρνηση αδιαφορώντας για τον ευαίσθητο χώρο των σχολείων, δεν έκανε το παραμικρό ώστε να λειτουργήσουν με όρους ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Αντίθετα επέμεινε στην πολιτική του συνωστισμού των παιδιών στις αίθουσες, στη μη διενέργεια δωρεάν τεστ στην εκπαιδευτική κοινότητα, στις προσλήψεις εκπαιδευτικών με το σταγονόμετρο. Έτσι τώρα καταφεύγει στο κλείσιμό τους καταβυθίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα της νέας γενιάς, υποβαθμίζοντας τη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία.

Η πολιτική της κυβέρνησης είναι εγκληματική απέναντι στο λαό. Αντί να κάνει τα αυτονόητα, χρησιμοποιεί ως πρόσχημα την πανδημία και με το δόγμα της “ατομικής ευθύνης”, επιβάλλει ακραία κατασταλτικά μέτρα και απαγορεύσεις χτυπώντας τα δημοκρατικά δικαιώματα. Αυτό επιβεβαιώνουν οι πρόσφατες κυβερνητικές απαγορεύσεις με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου.

Την ίδια ώρα, με το νέο νομοσχέδιο “Βρούτση” η κυβέρνηση επελαύνει ενάντια στα εργασιακά δικαιώματα και στις κατακτήσεις ενός αιώνα αγώνων των εργαζομένων. Χτυπά βάναυσα τις εργασιακές σχέσεις παγιώνοντας το απαράδεκτο καθεστώς της 10ωρης εργασίας και των απλήρωτων υπερωριών. Η κυβέρνηση νομοθετεί νέα αντισυνδικαλιστικά και αντιδημοκρατικά μέτρα που επιχειρούν να βάλουν στο γύψο το δικαίωμα στη συνδικαλιστική δράση, την απεργία, και τη διαδήλωση.

Τα σχέδιά τους να μείνουν στα χαρτιά!

Η 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που κήρυξαν ΑΔΕΔΥ και ΕΚΑ για τις 26 Νοέμβρη πρέπει να μετατραπεί σε ημέρα μαζικού αγώνα των εργαζομένων ενάντια στα αντεργατικά σχέδια της κυβέρνησης που βάζουν ταφόπλακα στα εργασιακά – συνδικαλιστικά – δημοκρατικά δικαιώματα και τις κατακτήσεις!

- Κάτω τα χέρια από τα συνδικάτα, την απεργία και τη διαδήλωση!

- Αγώνας για Δημόσια – Δωρεάν Υγεία και Παιδεία για όλο το λαό!

Ψωμί- Παιδεία-Υγεία-Ελευθερία

Τώρα και όχι αύριο, μαζί με όλους τους εργαζόμενους, διεκδικούμε:

    • Ουσιαστικά μέτρα προστασίας της υγείας των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς

  • Ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης. Να ληφθούν όλα τα απαιτούμενα μέτρα προστασίας για τη λειτουργία των σχολείων. Μείωση των μαθητών ανά τμήμα, αξιοποίηση άδειων δημόσιων και δημοτικών χώρων, μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας. Δωρεάν τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Αύξηση των δαπανών για τη λειτουργία των σχολείων και την εκπαίδευση.

  • Επίταξη του ιδιωτικού τομέα Υγείας και Πρόνοιας, με ένταξη στον κρατικό σχεδιασμό και όχι αγορά υπηρεσιών. Δωρεάν τεστ στον λαό.

  • Μαζικές μόνιμες προσλήψεις υγειονομικών, γιατρών, νοσηλευτών, εκπαιδευτικών, καθαριστριών. Μονιμοποίηση συμβασιούχων.

  • Αποσυμφόρηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με προσλήψεις προσωπικού, επίταξη χιλιάδων ιδιωτικών λεωφορείων που βρίσκονται σε απραξία.

Εδώ και τώρα να αποσυρθεί το χουντικής έμπνευσης νομοσχέδιο που βάζει στο «γύψο» τη συλλογική συνδικαλιστική δράση και ουσιαστικά απαγορεύει την απεργία.

Το ΔΣ προχωρά στην απεργιακή κινητοποίηση στην Πλατεία της Δημοτικής Αγοράς Χανίων, την Πέμπτη 26 Νοέμβρη στις 10.30πμ, έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα λόγω της υγειονομικής απειλής.

***

ΠΕΡΙ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΎ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

Η απόφαση της κυβέρνησης για το κλείσιμο των σχολείων αποδεικνύει περίτρανα την αποκλειστική πολιτική της ευθύνη για το ότι δεν πάρθηκε ούτε ένα ουσιαστικό μέτρο για τη λειτουργία τους με όρους υγιεινής και ασφάλειας, ακόμα και σε συνθήκες πανδημίας. Η εκπαιδευτική κοινότητα (εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς) έχει καταθέσει τα αιτήματα και τις προτάσεις της (έως 15 μαθητές ανά τμήμα, εξεύρεση αιθουσών, προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού, σχολιατρική υπηρεσία, μόνιμο προσωπικό καθαριότητας, επαρκές υγειονομικό υλικό, κ.ά) από την αρχή της πανδημίας , τον Μάρτη του 2020. Η απάντηση της κυβέρνησης σε όλα αυτά ήταν η μάσκα γίγαντας και το παγουρίνο νάνος ως μοναδικό μέτρο προστασίας, η νομοθέτηση της αύξησης των μαθητών ανά τάξη και η βία, ο αυταρχισμός και η καταστολή απέναντι στις μαθητικές κινητοποιήσεις, απέναντι σε εκπαιδευτικούς και γονείς.

Η κυβέρνηση, ακολουθώντας αυτόν τον δρόμο, τον εχθρικό για τα δικαιώματα στην μόρφωση και την υγεία των μαθητών μας και του λαού συνολικότερα, αποφάσισε το κλείσιμο των σχολείων και το ¨σχέδιο¨ του Υπουργείου Παιδείας για τη λεγόμενη «τηλεκπαίδευση», το οποίο εκφράζει την αδιαφορία για την ουσιαστική στήριξη των μαθητών, θέτει επιπλέον εμπόδια σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, υπονομεύοντας την καθημερινή μας προσπάθεια. Το σύστημα της τηλεκπαίδευσης σχεδόν καθημερινά καταρρέει, μαθητές αποκλείονται από την πρόσβαση λόγω έλλειψης τεχνολογικών μέσων και οι ταξικές ανισότητες ολοένα και διευρύνονται.

Πιο συγκεκριμένα για τον εξοπλισμό

Με το κλείσιμο των σχολείων ανακοινώθηκε πως τα μαθήματα θα γίνονται μέσω υποχρεωτικής σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, χωρίς ωστόσο να εξασφαλίζεται η κρατική υποχρέωση για ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών, με την παροχή όλου του αναγκαίου εξοπλισμού (ένα tablet για κάθε μαθητή, γρήγορη σύνδεση στο ίντερνετ, αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, κ.ά).

Αποτέλεσμα αυτών των επιλογών της κυβέρνησης είναι να πραγματοποιούνται πρωινά μαθήματα για τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μεσημεριανά, 2μμ – 5μμ (!), για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας, με μοναδικό «παιδαγωγικό» κριτήριο το να μη φορτωθεί το δίκτυο. Την ίδια στιγμή τα ιδιωτικά σχολεία της Α/θμιας Εκπαίδευσης συνεχίζουν να λειτουργούν με πρωινό ωράριο θέτοντας σε δεύτερη μοίρα τη λειτουργία των δημόσιων σχολείων φτάνοντας μάλιστα στο σημείο πρώην υπουργός Παιδείας χωρίς δισταγμό να εξυμνεί την ‘’δυναμική’’ του ιδιωτικού τομέα!

Φυσικά τα ζητήματα του εξοπλισμού δεν αφορούν μόνο τους μαθητές και τις οικογένειες που δεν έχουν κανένα μέσο ή έχουν μόνο ένα κινητό ή δεν έχουν καν σύνδεση ίντερνετ, οι οποίες βέβαια πλήττονται πρώτες από τη συνειδητή αδράνεια και αδιαφορία της κυβέρνησης. Αφορούν ωστόσο και εκείνες που έχουν κάποιο μέσο (Η/Υ, tablet) και σύνδεση ιντερνέτ αλλά έχουν δύο, τρία ή περισσότερα παιδιά που το καθένα απαιτείται να έχει το δικό του μέσο. Αφορούν και εκείνες που εκτός από τα παιδιά και οι ίδιοι οι γονείς εργάζονται με τηλεργασία. Το μόνο αίτημα επομένως που ουσιαστικά μπορεί να απαντήσει στις πραγματικές ανάγκες σήμερα είναι ένα μέσο (Η/Υ, laptop, tablet) για κάθε μαθητή και διασφάλιση δωρεάν γρήγορου ιντερνέτ.

Με βάση αυτό το αίτημα, στον νομό μας θα έπρεπε να διατεθούν περίπου 25.000 tablets, όσα και ο μαθητικός πληθυσμός. Αντί γι’ αυτό, στην 1η καραντίνα ελάχιστα διατέθηκαν (π.χ. 170 από την Περιφέρεια Κρήτης για τα Λύκεια του νομού Χανίων, 150 από τον Δήμο Πλατανιά αντίστοιχα και από τους άλλους Δήμους), ενώ αυτές τις μέρες μαθαίνουμε για την απόφαση του Δήμου Χανίων για τη διάθεση 600 tablets με χρηματοδότηση από ίδιους πόρους του Δήμου και άλλων 400 από δωρεές.

Οι Δήμοι θα έπρεπε πρωτίστως να φροντίσουν για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων προσλαμβάνοντας το απαραίτητο προσωπικό καθαριότητας. Θα έπρεπε επίσης να λύσουν τα χρόνια προβλήματα σχολικής στέγης.

Ποιες όμως είναι οι πραγματικές ανάγκες;

Στον Δήμο Χανίων φοιτούν περίπου 18.000 μαθητές (ο αριθμός είναι στρογγυλοποιημένος και μάλιστα προς τα κάτω). Τα 1.000 tablets επομένως αποτελούν σταγόνα στον ωκεανό των πραγματικών αναγκών και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να καλύψουν την αυτονόητη υποχρέωση του κράτους για δωρεάν ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αξίζει να σημειωθεί πως ο συγκεκριμένος αριθμός δεν καλύπτει καν τις μίνιμουμ ανάγκες που έχουν εγγράφως αιτηθεί τα σχολεία με βάση κοινωνικά-οικονομικά κριτήρια, όπως τους ζητήθηκε.

Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με τα 600 tablets που θα δοθούν από ίδιους πόρους του Δήμου, από τα σχολεία της δευτεροβάθμιας έχουν ζητηθεί 364 συσκευές και θα τους δοθούν 240, ενώ από τα σχολεία της πρωτοβάθμιας έχουν ζητηθεί 1.662 συσκευές και θα τους δοθούν 360. Δηλαδή, οι συσκευές διανέμονται στις δύο βαθμίδες με ποσοστά 40% για τη β/θμια και 60% για την α/θμια και είναι πολύ πιο κάτω ακόμα και από τις βασικές ανάγκες που έχουν καταγραφεί από τα σχολεία, γεγονός που δεν αλλάζει ακόμα κι αν δοθούν τα επιπλέον 400 από δωρεές.

Τέλος, οι φορητές συσκευές θα διατεθούν στις οικογένειες με ευθύνη των διευθυντών και των συλλόγων διδασκόντων σε κάθε σχολείο. Αλήθεια, από τη στιγμή που οι συσκευές αυτές είναι πολύ λιγότερες ακόμα και από το ύψος των καταγεγραμμένων μίνιμουν αναγκών με ποιο κριτήριο οι εκπαιδευτικοί θα αποφασίσουν ποια παιδιά θα αποκλειστούν;

Φτάνει πια με την κοροϊδία!

Κυβέρνηση και Υπουργείο να σταματήσουν να δοκιμάζουν την υπομονή εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών! Εδώ και τώρα να εξσφαλιστεί το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων. Μέχρι τότε διεκδικούμε:

  • Να εξασφαλιστεί ότι το σχολικό δίκτυο θα υποστηρίξει εκπαιδευτικούς και μαθητές ώστε να αλληλεπιδρούν τις πρωινές ώρες, που είναι και το παιδαγωγικά ορθό.

  • Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Δωρεάν τάμπλετ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet.

  • Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των Δημόσιων Σχολείων, μέσα στα οποία πρέπει να οργανωθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όσους συναδέλφους δεν μπορούν από τα σπίτια τους.

  • Περιφέρεις και Δήμοι να πιέσουν με κάθε τρόπο για την υλοποίηση της αυτονόητης υποχρέωσης του κράτους για δωρεάν ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία, αντί να καλούν την τοπική κοινωνία (δηλαδή και πάλι τον λαό) να καλύψει τις κρατικές ευθύνες με δωρεές.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα