Την επιστολή των αναπληρωτών που ζητούν άμεσες προσλήψεις στην Παράλληλη Στήριξη στηρίζει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Ρόζα Ιμβριώτη».
Πιο αναλυτικά, αναφέρεται:
ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΜΕΣΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
Στηρίζουμε την επιστολή των συναδέλφων και ζητάμε να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά στην παράλληλη τα οποία είναι τουλάχιστον 1942 χωρίς τις γνωματεύσεις του Οκτώβρη, άρα είναι πολύ περισσότερα. Συγκεκριμένα με βάση τον πίνακα που δημοσιεύτηκε στις 17/9 τα κενά στην παράλληλη ήταν 2750 και οι ως τώρα προσλήψεις στην Παράλληλη 808 (18 Σεπτεμβρίου: Δεν είχαμε προσλήψεις στην παράλληλη. 6 Οκτωβρίου: 756 προσλήψεις ειδικής, 635 παράλληλες. 16 Οκτωβρίου (τρίμηνα): 204 ειδικής,162 παράλληλες. 5 Νοεμβρίου: 11 προσλήψεις για παράλληλη στήριξη. Άρα 808 προσλήψεις για την παράλληλη στήριξη), που σημαίνει ότι έχουν μείνει ακάλυπτα 1942. Σε αυτά προστίθενται και νέες γνωματεύσεις τον μήνα Οκτώβριο, που συνήθως είναι αρκετές!
Από αυτό προκύπτει η επιτακτική ανάγκη το Υπ. Παιδείας να καλύψει άμεσα αυτά τα κενά και σε καμία περίπτωση να μη στερήσει και από άλλα παιδιά, που ως τώρα είναι ενταγμένα και βοηθιούνται στα ΤΕ, τους ειδικούς εκπαιδευτικούς τους, κάτι που επιχειρεί η κυβέρνηση με την εγκύκλιο που έστειλε στις 20/11.
Παράλληλα τονίζουμε το προφανές, που είναι ότι, αν μια φορά είναι δύσκολο για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες να παρακολουθούν αβοήθητα την εκπαιδευτική διαδικασία στη συνήθη περίοδο με ανοιχτά σχολεία, είναι πολλαπλάσια δύσκολο γι’ αυτά να παρακολουθούν αβοήθητα την εξ αποστάσεως, που έτσι κι αλλιώς είναι δύσκολη για όλα τα παιδιά κυρίως της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Άρα είναι αναγκαίο τώρα να καλυφθούν όλα τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη, ώστε κάθε παιδί να έχει τον ειδικό Δάσκαλο ή Νηπιαγωγό του, που θα συνεχίσει να είναι μαζί του και όταν ανοίξουν τα σχολεία.
Παραθέτουμε αυτούσια την επιστολή των συναδέλφων αναπληρωτών, που αρκετοί υπήρξαν και μέλη του Συλλόγου μας:
«Επιστολή
Στο πλαίσιο της διεκδίκησης μιας άρτιας και απρόσκοπτης εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω της τηλεκπαίδευσης, κρίνονται αναγκαίες και ζωτικής σημασίας οι προσλήψεις που αφορούν την ειδική και γενική εκπαίδευση, τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί εκφράζουμε την βαθύτατη ανησυχία μας για την καθυστέρηση των προσλήψεων και την απουσία ενημέρωσης σχετικά με το αίτημα της κάλυψης των χιλιάδων κενών θέσεων εκπαιδευτικών σε όλες τις δομές της χώρας. Συγκεκριμένα, ζητάμε να δοθεί έμφαση και ιδιαίτερη σημασία στα παρακάτω ζητήματα:
- Υπάρχουν πολλά κενά τόσο στη γενική όσο και στην ειδική εκπαίδευση. Τα κενά ανέρχονται σε χιλιάδες. Παράλληλα, η καταγραφή των χιλιάδων κενών έχει γίνει εδώ και αρκετό καιρό. Συγκεκριμένα, τέλη Οκτωβρίου ολοκληρώθηκε η καταγραφή των κενών ειδικής αγωγής και πρόσφατα αυτών της γενικής αγωγής. Όπως όλοι γνωρίζουμε η φάση της παράλληλης στήριξης γίνεται παραδοσιακά κάθε Νοέμβριο. Σε αυτό το σημείο πρέπει να τονιστεί ότι πολλά από αυτά τα κενά υπάρχουν ήδη από τον Σεπτέμβριο και τα υπόλοιπα προέκυψαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
- Είναι ευρέως γνωστό ότι τα κονδύλια για τα προαναφερθέντα κενά έχουν δοθεί. Γνωρίζοντας ότι οι πιστώσεις στην πλειοψηφία τους προέρχονται από προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΣΠΑ), θέλουμε να επισημάνουμε την απαραίτητη χρήση αυτών των κονδυλίων τόσο για την ειδική όσο και για την γενική εκπαίδευση. Αν δεν χρησιμοποιηθούν θα πρέπει να επιστραφούν, δείχνοντας ανικανότητα στη χρήση των ευρωπαϊκών πόρων.
- Ας μην ξεχνάμε το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, συνεχίζοντας εξ’ αποστάσεως την υποχρεωτική λειτουργία του σχολείου, για όλους τους μαθητές, χωρίς καμία εξαίρεση. Γι’ αυτό το λόγο δεν πρέπει να περιθωριοποιηθούν οι μαθητές που έχουν ανάγκη τον εκάστοτε εκπαιδευτικό. Εξάλλου, την περσινή χρονιά έγιναν προσλήψεις λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία εξαιτίας της πανδημίας.
- Κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης έγιναν προσλήψεις ψυχολόγων σε ΕΠΑΛ στις 24/11/2020, γεγονός που πρέπει να μας θορυβήσει και για την άμεση αναγκαιότητα προσλήψεων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
- Δεδομένου του γεγονότος ότι τα κενά ανέρχονται σε χιλιάδες μεταφέρθηκαν εκπαιδευτικοί από τα τμήματα ένταξης στα Ειδικά Σχολεία αφήνοντας κενές τις θέσεις τους. Τα Ειδικά Σχολεία παραμένουν ανοιχτά και προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες τους ζητήθηκαν εκπαιδευτικοί από άλλες δομές της εκπαίδευσης. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούνται ακόμη περισσότερα κενά.
- Σχεδιάζεται η άρση των απαγορευτικών μέτρων με άνοιγμα του λιανεμπορίου, ενώ ταυτόχρονα δεν υπάρχει πρόβλεψη για το άνοιγμα των σχολείων τη στιγμή που τα μαθήματα θα μπορούσαν να γίνονται εκ περιτροπής, όπως είχαν διεξαχθεί και τον περασμένο Ιούνιο.
- Υπάρχουν παιδιά που χρειάζονται το εξατομικευμένο πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης για να μπορέσουν να ακολουθήσουν το πρόγραμμα της τάξης. Επομένως, από τη στιγμή που τα σχολεία παραμένουν ΑΝΟΙΧΤΑ όλοι αυτοί οι μαθητές έχουν δικαίωμα στην ισότητα ευκαιριών μάθησης.
ΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΣΤΙΣ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Με εκτίμηση, Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Γενικής & Ειδικής Αγωγής, Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»
Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία των συναδέλφων και καλούμε σε στήριξη της επιστολής τους και του δίκαιου αιτήματός τους που είναι και δικό μας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη