Άνοιγμα σχολείων-Βερναδάκης: Ψεύδεται ή αποκρύπτει στοιχεία η υπουργός;
Σκληρή δήλωση Χριστόφορου Βερναρδάκη για την αντικοινοβουλευτική στάση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως: Είτε ψεύδεται για τα περί «ομοφώνων εισηγήσεων» είτε αρνείται να τις καταθέσει στη Βουλή

Σκληρή δήλωση για τις πρακτικές της υπουργού Παιδείας έκανε σήμερα ο βουλευτής και πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ Χριστόφορος Βερναδάκης, κατηγορώντας την κ.Κεραμέως για "αντικοινοβουλευτική συμπεριφορά" για το ζήτημα των εισηγήσεων της Επιστημονικής Επιτροπής σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων, αλλά και για την μη κατάθεση στη Βουλή της  εισήγησης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για την κατάργηση των προγραμμάτων σπουδών της Ιστορίας του 2019.

«Γνωρίζουμε εδώ και καιρό ότι η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ανάγει την αδιαφάνεια και τον αυταρχισμό σε μοντέλο άσκησης διοίκησης. Όμως, πλέον, στην αδιαφάνεια και τον αυταρχισμό προστίθεται η πρωτοφανής αντικοινοβουλευτική της στάση", τονίζει ο κ.Βερναδάκης και συνεχίζει:.

Συγκεκριμένα:

Στις 22-Οκτ-2020 της ζητήθηκαν για δεύτερη φορά με κοινοβουλευτική ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων τα πρακτικά και οι εισηγήσεις της Επιστημονικής Επιτροπής σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων, τις αποστάσεις των μαθητών και τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη. Η πρώτη φορά ήταν στις 31-Αυγ-2020.

Δεν κατέθεσε κανένα σχετικό έγγραφο και επιπλέον, ούτε την πρώτη ούτε τη δεύτερη φορά, δικαιολόγησε, όπως υποχρεούται, τη μη-κατάθεση εγγράφων.

Αναγκάστηκε μετά την πρώτη αναπάντητη ερώτηση να έρθει στη Βουλή για σχετική επίκαιρη ερώτηση. Ούτε και εκεί ανταποκρίθηκε. Παρά το γεγονός ότι κατά τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης είχε δεσμευθεί κατόπιν προτροπής και του Προεδρείου της Βουλής ότι θα καταθέσει τα πρακτικά και τις εισηγήσεις, τμήματα μάλιστα των οποίων εμφανιζόταν να διαβάζει μέσα στη Βουλή!

Επομένως:

Είτε δεν υπάρχουν πρακτικά και εισηγήσεις, οπότε η κα Κεραμέως ψεύδεται για τα περί «ομοφώνων εισηγήσεων» και περιπαίζει τη Βουλή διαβάζοντας κείμενα τα οποία εμφανίζει ως «πρακτικά», είτε υπάρχουν πρακτικά και εισηγήσεις και αρνείται να τα καταθέσει, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για δημόσια έγγραφα μεγάλης σημασίας για τη δημόσια υγεία και ασφάλεια. Και στις δύο περιπτώσεις η ευθύνη της είναι πλέον τεράστια.

Ας διαλέξει η ίδια τι ακριβώς ισχύει.

Στις 29-Οκτ-2020 της ζητήθηκε με κοινοβουλευτική ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων η εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για την κατάργηση των προγραμμάτων σπουδών της Ιστορίας του 2019, καθώς και η επιστημονική αξιολόγηση των καταργούμενων προγραμμάτων σπουδών. Η εισήγηση του ΙΕΠ αποτελεί προϋπόθεση για την κατάργηση σχολικών προγραμμάτων σπουδών.

Η ημερομηνία πέρασε εξίσου άπρακτη. Η υπουργός ούτε απάντησε ούτε κατέθεσε έγγραφα ούτε δικαιολόγησε τη μη-κατάθεση εγγράφων, όπως υποχρεούται από τον Κανονισμό της Βουλής.

Η κα Κεραμέως επιδεικνύει ανοικτά αντικοινοβουλευτική συμπεριφορά, παραβιάζοντας θρασύτατα τον Κανονισμό της Βουλής και μην τηρώντας ούτε καν τα προσχήματα μιας τυπικής απάντησης. Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει. Έχουν προηγηθεί και άλλα πολλά παρόμοια περιστατικά καταφανούς υποτίμησης του Κοινοβουλίου και του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Είμαι αναγκασμένος να καταγγείλω αυτήν την πρωτοφανή πρακτική -που μάλιστα προέρχεται από υπουργό που έχει βουλευτική ιδιότητα- και να ενημερώσω τον Πρόεδρο της Βουλής και τη Διάσκεψη των Προέδρων για τη λήψη των όποιων μέτρων προβλέπονται για την προστασία της Βουλής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία