Υπουργείο Παιδείας
Γιατί αυτή η σπουδή για τη συμπλήρωση ενός πίνακα χωρίς οδηγίες; Γιατί αναφέρεται σε οργανικές θέσεις το έγγραφο αυτό; - Ο Αιρετός Παπαχρήστου Δ Βασίλειος για το έγγραφο του υπουργείου Παιδείας με το οποίο ζητάει να αποτυπωθούν μέχρι και σήμερα οι οργανικές θέσεις στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Γράφει ο Παπαχρήστου Δ Βασίλειος, Αιρετός ΠΥΣΔΕ Σερρών επί σειρά ετών. 

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 09:56 το υπουργείο παιδείας αποστέλλει στις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης το υπ αριθμ. 9112/Ε2/ 27-01-2021 έγγραφο με θέμα: Αποτύπωση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τα δε σημεία που αναφέρονται σε αυτό είναι αποσπάσματα της εγκυκλίου, παρελθόντων ετών, κενών και πλεονασμάτων που για το τρέχων σχολικό έτος ακόμη δεν ανακοινώθηκε.

Μεταξύ άλλων αναφέρει:

«…Με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης όσον αφορά στην ορθότητα των δηλωθέντων στοιχείων, πρέπει έως 28 Ιανουαρίου 2021, να αποσταλούν από την αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συμπληρωμένοι οι συνημμένοι πίνακες…»

Βασική λεπτομέρεια δεν αναφέρεται σε οργανικά κενά αλλά σε οργανικές θέσεις.

Δεν είναι η εγκύκλιος κενών και πλεονασμάτων.

Δεν περιέχει παρά μόνον ένα πίνακα ένα απλό excel.

Γιατί αυτή η σπουδή άραγε;

Πώς άραγε θα συμπληρωθεί ο πίνακας αυτός; Δε θα έπρεπε να υπάρχουν κάποιες έστω οδηγίες;

Πού και πώς θα χρησιμοποιηθούν τα στοιχεία αυτά;

Γιατί πρέπει η συμπλήρωση να γίνει με ευθύνη των Διευθυντών Διευθύνσεων;

Και γιατί τους άμεσους συνεργάτες του υπουργείου παιδείας, ήτοι τους Διευθυντές Διευθύνσεων αυτούς που το ίδιο επέλεξε, με το έγγραφό του τους απειλεί ως εξής:

« …Επισημαίνεται ότι ο μη σωστός έλεγχος εμπίπτει στις διατάξεις του εδαφίου β της παρ. 1 του άρθρου 107 του Ν.3528/2007, όπως ισχύει…»

Δηλαδή με φόβο και τρομοκρατία μπορούν να εργαστούν οι άμεσοι συνεργάτες του υπουργείου παιδείας;

Δεν τους έχει δηλαδή εμπιστοσύνη;

Ακατανόητη για τούτη τη χρονική στιγμή ενέργεια όπου βεβαίως δε γνωρίζουμε που αποσκοπεί.

Ευελπιστώ να μην είναι η εγκύκλιος αυτή προς δυσμενέστερες εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών.

Κρίμα για την έλλειψη συνεργασίας και επικοινωνίας του υπουργείου παιδείας με την εκπαιδευτική κοινότητα.

Η θέση ηγεσίας που κάποιος κατέχει δε του δίνει το δικαίωμα να κινείται και να αποφασίζει με απαξιωτικό τρόπο και με τη λογική του αποφασίζομεν και διατάσσομεν.

Παραθέτω κάτι που είναι γνωστό σε όλους μας:

“Τον άρχοντα τριών δει μέμνησθαι: Πρώτον ότι ανθρώπων άρχει. Δεύτερον ότι κατά νόμους άρχει. Τρίτον ότι ουκ αεί άρχει.” - Αγάθων,450-400 π.Χ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα