Εκπαιδευτικοί σε ειδικά σχολεία: Ακόμα ζητάμε τα αυτονόητα
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ρόζα Ιμβριώτη» στηρίζει τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών και όλων των εργαζομένων στα Ειδικά Νηπιαγωγεία και Δημοτικά ΕΛΕΠΑΠ του Συλλόγου και κοινοποιεί επιστολή των εργαζομένων σε αυτά με την οποία ζητάει να παρθούν επειγόντως μέτρα για την υγιεινή και ασφάλεια των ειδικών σχολείων

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Βύρωνα - Καισαριανής - Παγκρατίου «Ρόζα Ιμβριώτη» στηρίζει τα δίκαια αιτήματα των συναδέλφων του και όλων των εργαζομένων στα Ειδικά Νηπιαγωγεία και Δημοτικά ΕΛΕΠΑΠ του Συλλόγου. Τα αιτήματα αυτά εξάλλου είναι αιτήματα όλων των εργαζομένων στα Ειδικά σχολεία και είναι δίκαιη η αγανάκτησή των εκπαιδευτικών για τις συνθήκες εργασίας ιδιαίτερα μέσα στην πανδημία.

Πάρτε μέτρα τώρα πριν είναι αργά, φωνάζει ο Σύλλογος και οι εργαζόμενοι στις ειδικές δομές εκπαίδευσης που παραμένουν ανοικτές σε όλη την χώρα, ακόμα και στις κόκκινες περιοχες.

Οι εργαζόμενοι στα Ειδικά Νηπιαγωγεία και Δημοτικά ΕΛΕΠΑΠ του Συλλόγου, τα οποία υπάγονται στον Δήμο Αθήνας, συνέταξαν και έστειλαν μία επιστολή διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Παιδείας, τον Δήμαρχο Αθηναίων και τον Διευθυντή ΠΕ Α΄ Αθήνας.

Οι εκπαιδευτικοί διαμαρτύρονται και δικαίως για τους όρους με τους οποίους τα σχολεία τους έμειναν ανοιχτά εν όψει τρίτου κύματος της πανδημίας και ζητούν από τους αρμόδιους τα αυτονόητα ακόμα μία φορά.

Να σημειώσουμε ότι το Ειδικό Σχολείο Ρόζα Ιμβριώτη στην Καισαριανή έκλεισε για 14 μέρες λόγω κρουσμάτων επειδή κι εκεί οι συνθήκες ήταν ανάλογες!

Το Δ.Σ. του Συλλόγου «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ» στηρίζει τα δίκαια αιτήματά τους, που είναι και αιτήματα όλων των συναδέλφων και των άλλων εργαζομένων σε όλα τα ειδικά σχολεία, ζητάει να παρθούν επειγόντως μέτρα για την υγιεινή και ασφάλεια των ειδικών σχολείων και δημοσιεύει αυτούσια την επιστολή τους:

Η επιστολή

«Αξιότιμη κα Υπουργέ, 

Αξιότιμε κε Δήμαρχε,

Αξιότιμε κε Διευθυντή Εκπαίδευσης

Την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου αποφασίσθηκε από την Πολιτική Προστασία για «επιτακτικούς λόγους αντιμετώπισης σοβαρού κινδύνου δημόσιας υγείας και ειδικότερα για τον περιορισμό της διασποράς των επιπτώσεων της νόσου Covid-19», αυστηρό lock down έως τις  28/02/2021 καθώς και η αναστολή λειτουργίας όλων των σχολικών μονάδων όλων των βαθμίδων στο νομό Αττικής. Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε στη συνέχεια, από την ιστοσελίδα του Υπουργείου, ότι στις περιοχές όπου υπάρχει έξαρση της πανδημίας σε ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΛΥ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ, όπως είναι η Αττική, «εξαιρετικώς επιτρέπεται η διά ζώσης λειτουργία…β) των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων από 9 έως και 28/02.

Οι συνθήκες λειτουργίας του καθημερινού προγράμματος των σχολείων μας, καθιστούν αδύνατη την ιχνηλάτηση των επαφών οποιουδήποτε επιβεβαιωμένου κρούσματος. Και αυτό γιατί:

  • Το ωρολόγιο πρόγραμμα περιλαμβάνει εναλλαγή εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στα τμήματα ανά μία διδακτική ώρα και οι εκπαιδευτικοί μπαίνουν σε όλα τα τμήματα του κάθε σχολείου.
  • Στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου μας περιλαμβάνονται καθημερινές θεραπείες όλων των μαθητών στην ΕΛΕΠΑΠ με αποτέλεσμα την καθημερινή μετακίνησή τους από το ειδικό βοηθητικό προσωπικό σε άλλο κτίριο και την συνεχή επαφή τους με πολλούς διαφορετικούς θεραπευτές. Επισημαίνουμε ότι πρόσφατα έχουν καταγραφεί επιβεβαιωμένα κρούσματα μεταξύ του προσωπικού της ΕΛΕΠΑΠ.
  • Πριν από πέντε ημέρες είχαμε δύο καταγεγραμμένα κρούσματα σε οδηγό και συνοδό σχολικού λεωφορείου μας. Σήμερα πληροφορηθήκαμε ότι ο ένας εκ των μαθητών που μεταφέρονται με το συγκεκριμένο σχολικό διαγνώστηκε επίσης θετικός στον ιό.
  • Εξαιτίας της ακαταλληλότητας του κτιρίου στο οποίο στεγάζεται το σχολείο, σε μία αίθουσα διδασκαλίας συνυπάρχουν 3(τρία) έως και 4(τέσσερα) διαφορετικά τμήματα.
  • Το ειδικό εκπαιδευτικό και το ειδικό βοηθητικό προσωπικό του σχολείου έρχεται σε επαφή με όλους/όλες τους/τις μαθητές/τριες.
  • Πρόκειται για ειδικά σχολεία στα οποία η πλειοψηφία των μαθητών/τριών ΔΕΝ φορούν μάσκα, διότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να φορέσουν λόγω αναπνευστικών και άλλων προβλημάτων. Στα διαλείμματα οι μαθητές/τριες δυσκολεύονται να τηρήσουν αποστάσεις. 
  • Οι μαθητές/τριες προσέρχονται από διαφορετικούς δήμους της Αττικής.
  • Οι μαθητές/τριες συγχρωτίζονται στα σχολικά λεωφορεία και τα ταξί, χωρίς ορθή χρήση μάσκας ή με απουσία αυτής.
  • Από τη στιγμή που όλα τα άλλα σχολεία του δήμου είναι κλειστά, κάποιοι/κάποιες εκπαιδευτικοί αναγκάζονται να πάρουν άδειες ειδικού σκοπού, με αποτέλεσμα να μένουν τμήματα με κενά και να υπάρχει περαιτέρω μετακίνηση εκπαιδευτικών/ειδικοτήτων σε άλλα τμήματα.
  • Είναι αυτονόητο ότι, εκτός από εργαζόμενους του σχολείου που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, όλοι οι μαθητές μας, οι οποίοι πάσχουν από βαριές αναπηρίες και συνοδά νοσήματα, θεωρούνται επίσης ως εξαιρετικά ευπαθείς.

Με βάση τα προαναφερθέντα, σας ρωτάμε: Πώς ακριβώς αναμένει το Υπουργείο Παιδείας να λειτουργήσουν τα σχολεία μας; Σε ποιο επιστημονικό επιχείρημα βασίστηκε η απόφαση της πολιτικής ηγεσίας, διαχωρίζοντας τα σχολεία Γενικής από τα σχολεία Ειδικής Αγωγής;

Αναρωτιόμαστε ποιος είναι τελικά ο απώτερος στόχος την συνεχιζόμενης λειτουργίας των ειδικών σχολείων;

Τι ακριβώς δεν γίνεται αντιληπτό εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας; Γιατί παραβλέπετε τον τεράστιο και άμεσο κίνδυνο για την υγεία και τη ζωή της εκπαιδευτικής κοινότητας;

Ζητάμε να ισχύσουν για τα σχολεία μας τα μέτρα προστασίας που ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (καταλληλότητα χώρων, επάρκεια προσωπικού, επαρκή και πιστοποιημένα μέτρα προσωπικής ασφάλειας), κάτι που, ακόμα και εν όψει τρίτου κύματος, αντί να θεωρείται αυτονόητο, δεν έχει γίνει.  Ειδάλλως, θεωρούμε ότι επιβάλλεται η διακοπή λειτουργίας του σχολείου για όσο διάστημα η περιοχή μας βρίσκεται σε ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΙΝΔΥΝΟΥ.   

Εκπαιδευτικοί, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό του Δήμου Αθηναίων.

-1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΕΛΕΠΑΠ

-2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΕΛΕΠΑΠ

-1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο ΕΛΕΠΑΠ

-2ο Ειδικό Νηπιαγωγείο ΕΛΕΠΑΠ»

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας «ΡΟΖΑ ΙΜΡΙΩΤΗ» χαιρετίζει την πρωτοβουλία των εργαζομένων στα Ειδικά Σχολεία ΕΛΕΠΑΠ και ζητάει να παρθούν μέτρα τώρα και σε κάθε περίπτωση να εξασφαλιστεί η υγεία και η ζωή των εργαζομένων, των μαθητών και των γονιών. Διαφορετικά θα προχωρήσουμε άμεσα σε Παράσταση Διαμαρτυρίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils.jpg
3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
Αρνήθηκε τον διαχωρισμό της τάξης 24 μαθητών σε δύο μικρότερα τμήματα – Είπε ότι θα εγκρίνει την τοποθέτηση δεύτερης Παράλληλης Στήριξης αλλά όχι...
3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
giannena_5.jpg
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Χρυσό μετάλλιο στο διεθνή διαγωνισμό συνθετικής βιολογίας
Η ομάδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αποτελούμενη από 12 προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και υποψήφιους διδάκτορες, απέσπασε το χρυσό μετάλλιο, ενώ...
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Χρυσό μετάλλιο στο διεθνή διαγωνισμό συνθετικής βιολογίας
Καμάλα Χάρις - Τραμπ
Σε «τεντωμένο σχοινί» η μάχη για τις εκλογές στις ΗΠΑ: Εξώφυλλο του New Yorker με το Άγαλμα της Ελευθερίας να ακροβατεί
Οι δημοσκοπήσεις έως τώρα έδειχναν ότι οι δύο υποψήφιοι βρίσκονται σε απόλυτη ισοπαλία
Σε «τεντωμένο σχοινί» η μάχη για τις εκλογές στις ΗΠΑ: Εξώφυλλο του New Yorker με το Άγαλμα της Ελευθερίας να ακροβατεί
PAIDEIAS
Υπουργείο Παιδείας: Απόφαση λειτουργίας 200 και πλέον ολιγομελών τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας
Έγκριση, κατ΄ εξαίρεση για την περίοδο 2024-2025, της λειτουργίας τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. με μικρότερο αριθμό...
Υπουργείο Παιδείας: Απόφαση λειτουργίας 200 και πλέον ολιγομελών τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας