Η Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ζητά να μην αποκλειστεί καμία ειδικότητα εκπαιδευτικών από τους μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση.
Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ στηρίζει το δίκαιο αίτημα των θεατρολόγων Ειδικής Αγωγής για τη δημιουργία οργανικών θέσεων στην Ειδική αγωγή και Εκπαίδευση.
Επίσης, ζητά από το Υπουργείο Παιδείας την άρση της αδικίας και την συμπερίληψη της ειδικότητας των θεατρολόγων στους διορισμούς μόνιμου προσωπικού στην Ειδική Αγωγή.
Η επιστολή των θεατρολόγων ειδικής αγωγής στο υπουργείο Παιδείας
Σε επιστολή τους οι θεατρολόγοι ειδικής αγωγής αναφέρονται στην προσφυγή τους στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) κατά της ΚΥΑ κατανομής θέσεων στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση.
Όπως τονίζουν, η υπόθεση αναβλήθηκε για τις 23 Σεπτεμβρίου, ενώ επισημαίνουν ότι «οι θεατρολόγοι ήταν η μόνη ειδικότητα αισθητικής αγωγής που αποκλείστηκε από τους διορισμούς μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού στις δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης».
Επιπλέον, ζητούν από το Υπουργείο Παιδείας να τοποθετηθεί σχετικά με το ζήτημα.
Αναλυτικά, η επιστολή:
Την, 27η Μαΐου και ημέρα Πέμπτη, θα εκδικαζόταν η προσφυγή των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ91 Θεατρολόγων κατά της υπ' αριθμ. πρωτ. 197948/Ε1/13.12.2019 Κοινής Υπουργικής Απόφασης κατανομής θέσεων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Προκήρυξη 3ΕΑ/2019) με Ε595/2020. Η υπόθεση αναβλήθηκε για την 23η του Σεπτεμβρίου, γεγονός που μας δίνει τη δυνατότητα να σας απευθυνθούμε και να επικοινωνήσουμε τα αιτήματά μας.
Οι θεατρολόγοι ήταν η μόνη ειδικότητα αισθητικής αγωγής που αποκλείστηκε από τους διορισμούς μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού στις δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Οι λόγοι αυτής της απόφασης παραμένουν άγνωστοι καθώς ποτέ δεν υπήρξε ούτε δικαιολόγηση από το Υπουργείο Παιδείας, ούτε αξιολογική έκθεση που να εισηγείται αντιστοίχως από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Πρόκειται για μία καταφανή αδικία που υπάρχει μία ευκαιρία να διορθωθεί με την εκδίκαση του αιτήματος των θεατρολόγων στο ΣτΕ.
Εν αναμονή της απόφασης του ΣτΕ ζητάμε και από το Υπουργείο Παιδείας να τοποθετηθεί σχετικά με το ζήτημα και θα θέλαμε να θέσουμε το εξής ερώτημα: Τη στιγμή που ολόκληρη η παιδαγωγική ακαδημαϊκή κοινότητα εστιάζει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, στην βιωματική μάθηση, στην καλλιέργεια δεξιοτήτων, πώς είναι δυνατόν να λείπει το θέατρο; Εάν ήταν αβλεψία, να διορθωθεί. Εάν ήταν πολιτική επιλογή να αιτιολογηθεί.
Η δημιουργία μόνιμων θέσεων εργασίας δεν είναι ένα τεχνοκρατικό ζήτημα που αφορά μόνο την ίδρυση οργανικών κενών. Πρόκειται για ένα ζήτημα ουσίας: Πρωτίστως αποτελεί μία δήλωση ότι το μάθημα της θεατρικής αγωγής είναι μέρος της σχολικής ζωής των μαθητών και δεν αντιμετωπίζεται ευκαιριακά. Δευτερευόντως είναι και μία πράξη αναγνώρισης των εξειδικευμένων εκπαιδευτικών ΠΕ91 ΕΑΕ για το έργο που προσφέρουν ήδη ως αναπληρωτές στις δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ειδικής εκπαίδευσης.
Θέλουμε να ελπίζουμε ότι το Υπουργείο δεν επιθυμεί το σχολείο του 1980, όπου οι δάσκαλοι -πέρα από το ρόλο τους- δίδασκαν επίσης γυμναστική, θέατρο, μουσική, ζωγραφική και οτιδήποτε άλλο παρουσιαζόταν.
Θέλουμε να ελπίζουμε ότι το Υπουργείο δε θα κάνει διάκριση ανάμεσα στην ειδική και τη γενική αγωγή αφήνοντας τους μαθητές της πρώτης χωρίς εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό.
Θέλουμε να ελπίζουμε ότι το Υπουργείο θα δημιουργήσει ένα σύγχρονο σχολείο, προασπιζόμενο πρωτίστως τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και δίνοντας έμφαση στην ολόπλευρη ανάπτυξη του ανθρώπου, αναπόσπαστο μέρος της οποίας είναι και η αισθητική αγωγή.
Πρωτοβουλία Θεατρολόγων Ειδικής Αγωγής
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη