panellinies panelladikes 2021
INTIME NEWS
Η Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης να δοθεί στο ασυνόδευτο προσφυγόπουλο, που αποκλείστηκε από τις Πανελλαδικές εξετάσεις, η δυνατότητα να πάρει μέρος στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου

Να δοθεί στον μαθητή η δυνατότητα να πάρει μέρος στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου, ζητά η Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για το ασυνόδευτο προσφυγόπουλο που αποκλείστηκε από τις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, «αρνητική εντύπωση προκαλεί στην εκπαιδευτική κοινότητα της Θεσ/νίκης  το γεγονός ότι ασυνόδευτο προσφυγόπουλο που διαμένει σε Δομή Φιλοξενίας και ενηλικιώθηκε πριν λίγους μήνες, μαθητής της Γ Λυκείου του Ημερήσιου ΕΠΑΛ Βασιλικών Θεσσαλονίκης, έχασε απρόσμενα το δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις του Ιουνίου 2021».

«Το σχολείο στήριξε ιδιαίτερα τον μαθητή αλλά και όλα τα ασυνόδευτα παιδιά, με αποτέλεσμα φέτος να αποφοιτήσουν 3 μαθητές. Έκπληξη αποτέλεσε ο βαθμός του μαθητή σε δύο εργαστηριακά μαθήματα, μισή μόνο μονάδα κάτω από την απαιτούμενη βάση (7,5 αντί 8) με αποτέλεσμα να αποκλειστεί ο  συγκεκριμένος μαθητής» τονίζει μεταξύ άλλων.

Πρόκειται για έναν πολύ καλό μαθητή, που έχει κάνει τα τρία τελευταία χρόνια υπερπροσπάθεια, με εξαιρετικές επιδόσεις, πάνω από τον μέσο όρο των συμμαθητών του, ο οποίος «αντί να επιβραβευτεί, στερήθηκε το δικαίωμα να συμμετάσχει στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και να διεκδικήσει όσες πιθανότητες είχε για να συνεχίσει τις σπουδές και τα όνειρά του. Ο μαθητής βγάζει ΓΜΟ 16,4 (παρά το ότι έχει στα 2 εργαστηριακά μαθήματα 7,5) και σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα έχει βαθμολογηθεί με 16 και άνω. Επίσης τις προηγούμενες χρονιές έβγαζε περίπου ΓΜΟ 17».

«Θεωρούμε από παιδαγωγική και ανθρωπιστική άποψη απαράδεκτο να στερείται από ένα ασυνόδευτο και αδικημένο από τις συνθήκες παιδί που αγωνίζεται να σταθεί όρθιο και μάλιστα με εξαιρετικές εκπαιδευτικές επιδόσεις ,η δυνατότητα να συμμετέχει στην διαδικασία των εξετάσεων» καταλήγει η Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για το δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις:

Από την περσινή χρονιά μέχρι και σήμερα η κυβέρνηση δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο πρόληψης στα σχολεία, ώστε να διασφαλιστεί η λειτουργία τους με ασφάλεια και υγιεινή.

 Σε αυτό το πλαίσιο, φυσικά, δεν υπήρξε η παραμικρή μέριμνα, για το πιο ευάλωτο τμήμα της που είναι τα προσφυγόπουλα. Από την έναρξη, ακόμη, της σχολικής χρονιάς, από τις ΔΥΕΠ που εγκρίθηκαν, δεν λειτούργησε καμία, αφού δεν προσλήφθηκε το αναγκαίο προσωπικό. 

Ανάλογη κατάσταση υπήρξε στις Τάξεις Υποδοχής στα πρωινά σχολεία που ο αριθμός τους είναι πολύ μικρότερος από τις ανάγκες, ξεκίνησαν τη λειτουργία τους με μεγάλη καθυστέρηση αφού δεν είχε λυθεί, σε πολλές περιπτώσεις το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών.

Έπειτα, με την εξέλιξη της πανδημίας, χωρίς να υπάρξουν μέτρα αποτροπής της ανεξέλεγκτης διασποράς της, επιβλήθηκε κλείσιμο των σχολείων. 

Τα προσφυγόπουλα ήταν πάλι εξαφανισμένα, γιατί πολύ απλά δεν δόθηκε η παραμικρή βοήθεια για την στήριξή τους, ούτε τεχνολογικά μέσα, ούτε σύνδεση, με αποτέλεσμα να μη μπουν ούτε στην ψηφιακή τάξη, να πάρουν μια ψηφιακή γεύση της διαδικασίας.

Μέσα λοιπόν σ αυτές τις αντίξοες συνθήκες που είχαν να αντιμετωπίσουν τα προσφυγόπουλα, αρνητική εντύπωση προκαλεί στην εκπαιδευτική κοινότητα της Θεσ/νίκης  το γεγονός ότι ασυνόδευτο  προσφυγόπουλο που διαμένει σε Δομή Φιλοξενίας και ενηλικιώθηκε πριν λίγους μήνες, μαθητής της Γ Λυκείου του Ημερήσιου ΕΠΑΛ Βασιλικών Θεσσαλονίκης, έχασε απρόσμενα το δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις του Ιουνίου 2021.

Το σχολείο στήριξε ιδιαίτερα τον μαθητή αλλά και όλα τα ασυνόδευτα παιδιά, με αποτέλεσμα φέτος να αποφοιτήσουν 3 μαθητές. Έκπληξη αποτέλεσε ο βαθμός του μαθητή σε δύο εργαστηριακά μαθήματα, μισή μόνο μονάδα κάτω από την απαιτούμενη βάση (7,5 αντί 8) με αποτέλεσμα να αποκλειστεί ο  συγκεκριμένος μαθητής. Έτσι ένας πολύ καλός μαθητής, που γνωρίζει άριστα ελληνικά, συγκροτημένος και σοβαρός, που έχει κάνει τα τρία τελευταία χρόνια υπερπροσπάθεια, με εξαιρετικές επιδόσεις, πάνω από τον μέσο όρο των συμμαθητών του, αντί να επιβραβευτεί, στερήθηκε το δικαίωμα να συμμετάσχει στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και να διεκδικήσει όσες πιθανότητες είχε για να συνεχίσει τις σπουδές και τα όνειρά του. Ο μαθητής βγάζει ΓΜΟ 16,4 (παρά το ότι έχει στα 2 εργαστηριακά μαθήματα 7,5) και σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα έχει βαθμολογηθεί με 16 και άνω. Επίσης τις προηγούμενες χρονιές έβγαζε περίπου ΓΜΟ 17.

Θεωρούμε από παιδαγωγική και ανθρωπιστική άποψη απαράδεκτο να στερείται από ένα ασυνόδευτο και αδικημένο από τις συνθήκες παιδί που αγωνίζεται να σταθεί όρθιο και μάλιστα με εξαιρετικές εκπαιδευτικές επιδόσεις ,η δυνατότητα να συμμετέχει στην διαδικασία των εξετάσεων.

Συμπαραστεκόμαστε στο μαθητή και ζητούμε την άμεση λύση του προβλήματος . Να δοθεί στον μαθητή η δυνατότητα να πάρει μέρος στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου.

Είναι η ώρα να διεκδικήσουμε τα σχολεία που μας αξίζουν! Είναι η ώρα να διεκδικήσουμε για τα παιδιά μας τη μόρφωση που τους αξίζει! Τα προσφυγόπουλα, τα μεταναστόπουλα, τα παιδιά των φτωχών οικογενειών δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας.

Η Πρόεδρος                                                                             Ο Γραμματέας

Τραγάκη  Δήμητρα                                                                   Λουκάς Ευάγγελος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες