sxoleio mathitria foto
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ / INTIME
Tην Πέμπτη 9 Σεπτέμβρη εκπαιδευτικός του 31ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης τραυματίστηκε σοβαρά από την πτώση συρόμενης καγκελόπορτας της αυλής του σχολείου που την καταπλάκωσε προκαλώντας της κακώσεις στα πλευρά.

Καθηγήτρια του 31ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, τραυματίστηκε σοβαρά με διάσειση και κακώκεις στα πλευρά όταν έπεσε καγκελόπορτα πάνω της.

Hταν «θαύμα» που το ατύχημα συνέβη την Πέμπτη 9 και Σεπτεμβρίου, όταν τα παιδιά δεν είχαν επιστρέψει ακόμη στο σχολείο.

Πολυάριθμα είναι τα περιστατικά που αποδεικνύουν πως η συντήρηση των σχολικών μονάδων δεν είναι προτεραιότητα της κυβέρνησης, όπως πτώση ανεμιστήρα στο 5ο Δημοτικό Θεσσαλονίκης, πτώση σοβάδων στο 1ο Γενικό Λύκειο, τοποθέτηση προκατασκευασμένων αιθουσών (ΚΙΒΟ) για να στεγάσουν/στοιβάξουν προνήπια στο 90ο Δημοτικό Θεσσαλονίκης ή έφηβους στο ΕΠΑΛ Σίνδου. Το 1ο και 2ο Γυμνάσιο Λαγκαδά έχει κριθεί κόκκινο για αντισεισμική προστασία για χρήση από τις αρχές του καλοκαιριού και ακόμα σήμερα δεν έχει δοθεί λύση.

Οι καταγγελίες εκπαιδευτικών

Λίγες ώρες πριν τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού,  το βήμα της ΔΕΘ, για την «ανάπτυξη» που έρχεται για τα μεγάλα κέρδη και για την παιδεία που ονειρεύεται ακριβώς στο κέντρο της Θεσσαλονίκης,  καγκελόπορτα έπεσε και καταπλάκωσε καθηγήτρια την ώρα που προσπαθούσε να την ανοίξει. 

Η καθηγήτρια του 31ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης τραυματίστηκε σοβαρά από την πτώση συρόμενης καγκελόπορτας της αυλής του σχολείου που την καταπλάκωσε προκαλώντας της κακώσεις στα πλευρά.

Η εκπαιδευτικός νοσηλεύεται με διάσειση κακώσεις στα πλευράενώ ήταν θαύμα που εκείνη την στιγμή δεν υπήρχαν παιδιά στο σχολείο.

Kι ενώ η κυβέρνηση δηλώνει πως “όλα είναι έτοιμα και στη θέση τους” για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, η ίδια η πραγματικότητα έρχεται να τη διαψεύσει με το χειρότερο τρόπο καθώς αυτό το εργατικό ατύχημα έλαβε χώρα πριν καν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι, αλλά την ίδια περίοδο που οι αναδιαρθρώσεις στην εκπαίδευση βιάζονται να προχωρήσουν και να εμβαθύνουν τόσο στο περιεχόμενο, όσο και στα εργασιακά. 

Το συγκεκριμένο περιστατικό, αποτελεί ένα ακόμα από τα εκατοντάδες ατυχήματα που συμβαίνουν σε χώρους του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα εν ώρα εργασίας. Δεν είναι ούτε μεμονωμένο, ούτε τυχαίο. Για παράδειγμα πριν λίγα χρόνια από τύχη δεν έχασε τη ζωή του 12χρονος μαθητής στο Μουσικό Σχολείο Άμφισσας! Την ώρα που το παιδί ήταν στο σχολείο, έπεσε η μεγάλη κεντρική πόρτα του κτιρίου και καταπλάκωσε τον μαθητή, τραυματίζοντάς τον πολύ σοβαρά και μόνο από καθαρή τύχη, δεν τραυματίστηκε άλλος μαθητής!

Οι κυβερνήσεις και οι δημοτικές αρχές προσπαθούν να αποσείσουν από πάνω τους τις ευθύνες για τις τεράστιες ελλείψεις σε σχολική στέγη, τη διαχρονική υποχρηματοδότηση, την υποστελέχωση των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου.

Όλο και περισσότεροι καταλαβαίνουν ότι η ανάπτυξή τους είναι για λίγους κι εκλεκτούς, όπως, βέβαια και το σχολείο που θέλουν να φτιάξουν. Γι’ αυτό και δεν παίρνουν κανένα μέτρο ούτε για τις υποδομές των σχολείων ούτε, βέβαια, για την προστασία εκπαιδευτικών και μαθητών από την πανδημία. Το μονο που ενδιαφέρει την κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ είναι να προλάβει να κάνει όσο το δυνατόν περισσότερες νομοθετικές παρεμβάσεις που αφανίζουν το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης και προωθούν τις περικοπές, την ιδιωτικοποίηση και την υποταγή στις κατευθύνσεις της αγοράς.

Οι εκπαιδευτικοί (Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης) καταγγέλλουν: «Είναι γεγονός ότι δεν πήραν  ούτε ένα μέτρο για την προστασία από την πανδημία, αντίθετα τα πρωτόκολλα που ισχύουν μέσα στην τάξη είναι πρωτόκολλα υπερμετάδοσης του ιού. Οι υποδομές στις σχολικές μονάδες έχουν να ελεγχθούν χρόνια ουσιαστικά, η αντιπυρική και αντισεισμική προστασία υπάρχει σε σχολεία μετρημένα στα δάχτυλα».

Η Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης απαιτεί:

  • Η κυβέρνηση και ο Δήμος Θεσσαλονίκης έχουν ευθύνη να στηρίξουν τη συγκεκριμένη εκπαιδευτικό (ηθικά και υλικά) καθ' όλη τη διάρκεια της αποκατάστασης της υγείας της.
  • Άμεσα να καταγραφούν όλα τα προβλήματα στα κτίρια και τις υποδομές των σχολείων του Δήμου Θεσσαλονίκης και να προχωρήσουν οι εργασίες συντήρησης και επισκευής.
  • Να προχωρήσει άμεσα η ανέγερση όλων των αναγκαίων νέων σύγχρονων και ασφαλών σχολείων στο Δήμο Θεσσαλονίκης».

Ανακοίνωση εξέδωσαν και οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών καθώς και ο Εκπαιδευτικός Όμιλος - Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
Πιερρακάκης: «Το Πολυτεχνείο είναι ένα σύμβολο ενότητας απέναντι στον διχασμό»
«Σκύβουμε το κεφάλι με σεβασμό και συγκίνηση σε όσους αγωνίστηκαν», τονίζει, μεταξύ άλλων ο υπουργός Παιδείας
Πιερρακάκης: «Το Πολυτεχνείο είναι ένα σύμβολο ενότητας απέναντι στον διχασμό»
papadopoulos.jpg
Η αβυσσαλέα αμορφωσιά και η κακοήθεια της χουντικής ρητορικής
Ο «χωροφυλακίστικος» λόγος με την ψευτοκαθαρεύουσα, η αβυσσαλέα αμορφωσιά και η «κουλτούρα» του ασφαλίτη εξασφάλισαν στη Χούντα Μνημείο Γελοιότητας...
Η αβυσσαλέα αμορφωσιά και η κακοήθεια της χουντικής ρητορικής
drama
Πηγές Αγίας Βαρβάρας: Το πανέμορφο φυσικό πάρκο και σήμα κατατεθέν της Δράμας (Vid)
Το κατάπράσινο Πάρκο της Αγίας Βαρβάρας, με τα τεράστια πλατάνια, τις μικρές λίμνες και τα ξύλινα γεφύρια του, σίγουρα, δε θυμίζει μια κοινή ελληνική...
Πηγές Αγίας Βαρβάρας: Το πανέμορφο φυσικό πάρκο και σήμα κατατεθέν της Δράμας (Vid)