Την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2021 και ώρες 18:00 έως 21:00 η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής διοργάνωσε διαδικτυακή ενημερωτική εκδήλωση, με θέμα: «ΠΔΕ Αττικής και “Ημέρες Erasmus 2021": αναδεικνύοντας πρωτοβουλίες ευρωπαϊκής συνεργασίας στη σχολική εκπαίδευση».
Το διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο απευθυνόταν σε στελέχη εκπαίδευσης, μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και εντασσόταν στο πλαίσιο του εορτασμού των «Ημερών Erasmus 2021». Αποτέλεσε ευκαιρία για την προβολή των ευρωπαϊκών προγραμμάτων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής, που υλοποιούνται με σκοπό την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, την ανταλλαγή καλών πρακτικών, την απόκτηση ψηφιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων και την ενίσχυση της ευρωπαϊκής συνεργασίας και επικοινωνίας.
Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάστηκαν τα ακόλουθα έργα Erasmus+ KA2, στα οποία μετέχουμε ως Συντονιστές ή Εταίροι:
Το έργο «CONNECT»(2021-2023), το οποίο έχει ως κύριο στόχο την προώθηση της ψηφιακής εκπαίδευσης στα μαθήματα Μαθηματικών, Φυσικής και Ξένων Γλωσσών στο Γυμνάσιο, καθώς και την ενίσχυση των δεξιοτήτων των διδασκόντων στην ψηφιακή τεχνολογία, με βάση τις αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, της μικτής και της ανεστραμμένης μάθησης.
Το έργο «QuaMMELOT» (2018-2020), το οποίο αποσκοπεί στη συμπεριληπτική εκπαίδευση των προσφύγων/μεταναστών μαθητών και παρέχει διαδικτυακά εργαλεία για την κατάρτιση των εκπαιδευτικών και πρακτικές ενίσχυσης της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Με σημείο αναφοράς τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας με επιμορφωτικό υλικό, ανοικτής και δωρεάν πρόσβασης, το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που διδάσκουν κυρίως σε σχολεία με Τάξεις Υποδοχής.
Το έργο «INCLUDED» (2021-2023), το οποίο εστιάζει στη διαφορετικότητα και στοχεύει στην υποστήριξη των εφήβων μαθητών/τριών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με νοητική αναπηρία και των γονέων τους, σε ζητήματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, καθώς και των εκπαιδευτικών και του υποστηρικτικού προσωπικού για την εφαρμογή πρακτικών συμπεριληπτικής σεξουαλικής αγωγής μέσω δημιουργικών μεθόδων.
Το έργο «ROBOGIRLS»(2020-2022), το οποίο προσβλέπει στην ισότητα των φύλων στις επιστήμες STEAM και στη μεγιστοποίηση της θετικής στάσης κοριτσιών και αγοριών στις επιστήμες αυτές.
Επίσης, έγινε αναφορά στο νέο έργο «EMBRACE - Προώθηση της Ένταξης των παιδιών με Νοητική Αναπηρία στην Πρώιμη Εκπαίδευση και Φροντίδα», στην υλοποίηση του οποίου συμμετέχει η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής. Το έργο αυτό εγκρίθηκε πριν λίγες ημέρες, έχει διάρκεια δύο (2) χρόνια και αποσκοπεί να συμβάλει στην αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και φροντίδας στην πρώιμη ηλικία και να προωθήσει την ένταξη των παιδιών με νοητική αναπηρία.
Στην επιμορφωτική διαδικτυακή εκδήλωση αναδείχθηκε η πολύτιμη συνεισφορά του προγράμματος Erasmus+ σε όλες τις εκφάνσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και τα πολλά και διαφορετικά οφέλη για τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τις μαθήτριες και την ευρύτερη σχολική κοινότητα. Τέλος, παρουσιάστηκαν συγκεκριμένα βήματα για τη συγγραφή και υποβολή προτάσεων για όλες τις νέες δράσεις, με τελικό στόχο τα εκπαιδευτικά αποτελέσματά τους να είναι χρήσιμα και διαθέσιμα στους ενδιαφερομένους.
Δείτε την επιμορφωτική εκδήλωση:
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης, οι περιλήψεις των εισηγήσεων και οι παρουσιάσεις των εισηγητών είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της ΠΔΕ Αττικής.
Τέλος, για την εξέλιξη της υλοποίησης των ευρωπαϊκών προγραμμάτων της ΠΔΕ Αττικής μπορείτε να ενημερώνεστε από την αντίστοιχη ιστοσελίδα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη