Thumbnail
Συνάντηση εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών διοργανώνει τη Δευτέρα η ΕΛΜΕ Ηρακλείου, με στόχο «τη συνδιαμόρφωση ενός κοινού πλαισίου αιτημάτων και αγωνιστικών δράσεων για την περιφρούρηση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου» και την απόκρουση της αξιολόγησης

Σε συνάντηση γονέων και μαθητών καλεί η ΕΛΜΕ Ηρακλείου, το απόγευμα της Δευτέρας, «με στόχο τη συνδιαμόρφωση ενός κοινού πλαισίου αιτημάτων και αγωνιστικών δράσεων για την περιφρούρηση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου και την απόκρουση των αντιλαϊκών μέτρων για την αξιολόγηση - διάλυση της εκπαίδευσης».

Μεταξύ άλλων, η ΕΛΜΕ Ηρακλείου ζητά ανατροπή της αξιολόγησης, της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής και της Τράπεζας Θεμάτων.

Ακολουθεί η σχετική ανακοίνωση:

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 15/11 ΚΑΙ ΩΡΑ 7.30 ΜΜ ΣΤΟ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΕΙΟ

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ καλεί γονείς και μαθητές, όλους τους φορείς του γονεϊκού και μαθητικού κινήματος, σε μια προσπάθεια ενημέρωσης και συγκρότησης ΜΕΤΩΠΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στην αντιλαϊκή εκπαιδευτική πολιτική που ακυρώνει θεμελιώδεις μορφωτικές, εργασιακές και δημοκρατικές λαϊκές κατακτήσεις στο χώρο της εκπαίδευσης

ΚΑΛΕΙ τους εκπροσώπους των Συλλόγων Γονέων, της Ένωσης Γονέων, της Ομοσπονδίας Γονέων, αλλά και τους εκπροσώπους όλων των μαθητικών κοινοτήτων σε μια ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ, με στόχο τη συνδιαμόρφωση ενός ΚΟΙΝΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ αιτημάτων και αγωνιστικών δράσεων για την περιφρούρηση του ΔΗΜΟΣΙΟΥ και ΔΩΡΕΑΝ χαρακτήρα του σχολείου και την απόκρουση των αντιλαϊκών μέτρων για την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΔΙΑΛΥΣΗ της εκπαίδευσης (ν 4823/21,4692/20), τα οποία:

  • Εισάγουν τα Ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια στη λειτουργία των σχολείων
  • Υπάγουν τα σχολεία στην Τ. Αυτοδιοίκηση και απαλλάσσουν το κράτος και από αυτό ακόμη το πολύ μικρό ποσοστό του προϋπολογισμού για την παιδεία
  • Εναποθέτουν το οικονομικό κόστος για τη λειτουργία των σχολείων στους Δήμους, επιβαρύνοντας τους γονείς με ανταποδοτικά τέλη, αλλά και στους κάθε είδους Χορηγούς(!) που θα έχουν λόγο στη λειτουργία των σχολείων.
  • Επιβάλλουν το Διαφοροποιημένο Πρόγραμμα σπουδών για τα σχολεία, με την κατάργηση του βασικού βιβλίου και τη θέσπιση της δυνατότητας χρήσης πολλαπλών βιβλίων (που σταδιακά θα είναι μόνο ηλεκτρονικά), κατηγοριοποιώντας έτσι τα σχολεία σε μορφωτικές και κοινωνικές ζώνες, δηλ καταργώντας τον ενιαίο χαρακτήρα των σπουδών και επιτείνοντας τις κοινωνικές ανισότητες στη μόρφωση
  • Θεσπίζουν την ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ, δηλ. εξετάσεις πανελλαδικού τύπου σε όλες τις τάξεις του Λυκείου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ), μέτρο που ακυρώνει τη δυνατότητα προσαρμογής των θεμάτων στο επίπεδο των δυνατοτήτων κάθε τάξης και σχολείου και πολλαπλασιάζει τις κοινωνικές ανισότητες στη μόρφωση με νέους εξεταστικούς φραγμούς.
  • Θεσπίζονται ακόμη εξετάσεις για τους μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού και Γ΄ Γυμνασίου σε πανεθνικό επίπεδο (PISA) από φέτος με σκοπό την ταξινόμηση των παιδιών σε «επιτυχημένους» και «αποτυχημένους», αλλά και το χαρακτηρισμό των σχολείων ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών
  • Επιβάλλουν ακόμη πιο πολλούς φραγμούς στην Εισαγωγή των μαθητών στα ΑΕΙ, μέσω της Eλάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ), που απέκλεισε φέτος από την Γ/θμια Εκπαίδευση 45.000 μαθητές
  • Καταργούν μαθήματα όπως οι κοινωνικές επιστήμες και η καλλιτεχνική παιδεία που περιορίζουν τη γενική μόρφωση και τους ορίζοντες των μαθητών, ενώ υποβαθμίζουν τη διδασκαλία άλλων.
  • Καταργούν την παιδαγωγική ελευθερία, τη μόνιμη και σταθερή εργασία των εκπαιδευτικών και όλα τα δημοκρατικά δικαιώματα του συλλόγου διδασκόντων
  • Μετατρέπουν το διευθυντή σε manager που μπορεί να αξιοποιεί εμπορικά ακόμη και το σχολικό χώρο σε μη διδακτικό χρόνο για την εξοικονόμηση πόρων από εταιρίες και χορηγούς
  • Επιβάλλουν έναν ασφυκτικό παιδαγωγικό, διοικητικό και ιδεολογικό έλεγχο στους εκπαιδευτικούς, ακυρώνοντας το ρόλο του δασκάλου και του παιδαγωγού και διαμορφώνοντας το νέο μοντέλο του φοβισμένου, ανασφαλούς και ελαστικοποιημένου εργαζόμενου, χωρίς λόγο και δικαιώματα στο σχολείο.
  • Δεν προβλέπουν τα αναγκαία μέτρα υγειονομικής προστασίας των σχολείων, υποκαθιστώντας την εκπαιδευτική πράξη με την αποδεδειγμένα υπνωτιστική και αντιπαιδαγωγική τηλε-εκπαίδευση Επειδή τα παραπάνω μέτρα καταργούν θεμελιώδεις και πολύχρονες κατακτήσεις και δικαιώματα του εκπαιδευτικού, μαθητικού, γονεϊκού και συνολικότερα λαϊκού κινήματος, το Δ.Σ της ΕΛΜΕ σας καλεί να συστρατευθούμε στον ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ για την κατοχύρωση των δίκαιων αιτημάτων μας.

Το πρώτο βήμα πρέπει να είναι άμεσο με κοινές κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών, φοιτητών μαθητών, γονέων για:

Ανατροπή της αξιολόγησης, της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, της Τράπεζας Θεμάτων.

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των νόμων 4823 (αξιολόγηση), 4692 (Τράπεζα Θεμάτων), 4763 (Τεχνική Εκπαίδευση – κατάρτιση), 4777 (Πανεπιστημιακή Αστυνομία – Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής)

Κάτω τα χέρια από τα σωματεία και την απεργία!

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΜΕΙΩΣΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ, ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.

Παλεύουμε για δουλειά – σπουδές – ελευθερίες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syntaksiouxoi.jpg
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο
Οι μόνοι που δεν θα δουν αύξηση στον τραπεζικό λογαριασμό τους είναι οι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά μεγαλύτερη των 10 ευρώ, οι οποίοι θα...
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο