Αυτοαξιολόγηση - Αγωνιστική Παρέμβαση Πειραιά: ΣΥΝΕΚ, οι καλύτεροι συνεργάτες της Κεραμέως
«Το "ενιαίο" κείμενο δεν είναι καθόλου "ενιαίο", γιατί δεν είναι αποτέλεσμα των συλλογικών διαδικασιών της ΕΛΜΕ, αλλά μόνο μίας συγκεκριμένης παράταξης και κυρίως γιατί νομιμοποιεί την κυβερνητική πολιτική για την αξιολόγηση», σημειώνει η Αγωνιστική Παρέμβαση Πειραιά ασκώντας «σκληρή » κριτική στη στάση των ΣΥΝΕΚ

«Οι καλύτεροι συνεργάτες της Υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως και φυσικά της Κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι οι ΣΥΝΕΚ», σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Αγωνιστική Παρέμβαση Πειραιά, με αφορμή το «ενιαίο» κείμενο για την αυτοαξιολόξηση.

«Η πρόταση αυτή των ΣΥΝΕΚ συμβάλλει στην αξιολογική διαδικασία, γιατί απαντά στο ερώτημα που θέτει η Κυβέρνηση. Ναι ή όχι στην αυτοαξιολόγηση των σχολείων. Και η απάντηση τους είναι θετική. Το "ενιαίο" κείμενο δεν είναι καθόλου "ενιαίο", γιατί δεν είναι αποτέλεσμα των συλλογικών διαδικασιών της ΕΛΜΕ, αλλά μόνο μίας συγκεκριμένης παράταξης και κυρίως γιατί νομιμοποιεί την κυβερνητική πολιτική για την αξιολόγηση», υπογραμμίζεται σχετικά.

Η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Παρέμβασης Πειραιά:

Οι καλύτεροι συνεργάτες της Υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως και φυσικά της Κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι οι ΣΥΝΕΚ.

Αφού:

φρόντισαν στην ολομέλεια Προέδρων των ΕΛΜΕ σε αγαστή συνεργασία με τη ΔΑΚΕ και ΠΕΚ, με πραξικοπηματικό τρόπο να σταματήσουν την Απεργία Αποχή,

φρόντισαν να αφήσουν σχεδόν ένα μήνα τους συναδέλφους - ισσες ακάλυπτους συνδικαλιστικά και πολιτικά, έρμαια στις ορέξεις του Υπουργείου και της κυβέρνησης,
δεν ψηφίζουν τη συνέχεια της Απεργίας Αποχής παρά την πλειοψηφική θέληση του κλάδου υπέρ της,

σαμποτάρουν κάθε προσπάθεια που γίνεται από τα πρωτοβάθμια σωματεία για συντονισμό με στόχο την επαναπροκήρυξη της Απεργίας Αποχής,

έχουν το θράσος να προτείνουν «ενιαία κείμενα» και να τα στέλνουν στα σχολεία, ενώ στη Γ.Σ. της ΕΛΜΕ Πειραιά, τα ψήφισαν μόλις  εννέα (9) συνάδελφοι -ισσες, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο της αποδοχής της αξιολόγησης και του συμβιβασμού με την κυβερνητική πολιτική. Η απόφαση της Γ.Σ. στην ΕΛΜΕ Πειραιά είναι να επαναπροκηρυχθεί μέσω της ΟΛΜΕ, η Απεργία - Αποχή, να κηρυχθούν στάσεις εργασίας, όπου καλούνται συνάδελφοι και συνεδέλφισσες σε συνεδριάσεις Σ.Δ., ώστε να μην προχωρήσει αυτή η διαδικασία με αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων.

Διασπώντας το κίνημα και υπονομεύοντας τον αγώνα των εκπαιδευτικών οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις (ΣΥΝΕΚ) προτείνουν «ενιαία κείμενα» τόσο για την αποτίμηση όσο και για τα σχέδια δράσης του προγραμματισμού.

Μια τέτοια στάση ήταν αναμενόμενη από την ΔΑΚΕ μιας και είναι η κυβερνητική παράταξη που υπερασπίζεται σφόδρα την πολιτική της κυβέρνησης της ΝΔ, κάτι που το έδειξε από την αρχή αφού σε καμία περίπτωση δεν συμφώνησε και δεν στήριξε την Απεργία –Αποχή. 

Όμως υπάρχει μια «πολύ μικρή λεπτομέρεια» εδώ.

Η πρόταση αυτή των ΣΥΝΕΚ συμβάλλει στην αξιολογική διαδικασία, γιατί απαντά στο ερώτημα που θέτει η Κυβέρνηση. Ναι ή όχι στην αυτοαξιολόγηση των σχολείων. Και η απάντηση τους είναι θετική.

Το «ενιαίο» κείμενο δεν είναι καθόλου «ενιαίο», γιατί δεν είναι αποτέλεσμα των συλλογικών διαδικασιών της ΕΛΜΕ, αλλά μόνο μίας συγκεκριμένης παράταξης και κυρίως γιατί νομιμοποιεί την κυβερνητική πολιτική για την αξιολόγηση!

Ποια είναι τα κίνητρα όμως των ΣΥΝΕΚ; Γιατί προχωρά από μόνη της σε αυτή τη διαδικασία, αφού έχει απορριφθεί η πρότασή τους τόσο από την ΟΛΜΕ όσο και από την πλειοψηφίας των ΕΛΜΕ; Θεωρούμε ότι με αυτό τον τρόπο οι ΣΥΝΕΚ προλειαίνουν το έδαφος, ώστε σε περίπτωση που γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ να έχουν έτοιμη και την απάντηση. Εξάλλου αποτελεί και απόφαση τη κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων (Νόμος Γαβρόγλου 4547/2018). Δεν είναι τυχαίο μάλιστα που ο συγκεκριμένος νόμος μνημονεύεται στην υπουργική απόφαση της τωρινής Κυβέρνησης για την αξιολόγηση των σχολείων.

Ο υποταγμένος συνδικαλισμός, όπως εκφράστηκε από τις δυνάμεις των ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ, αλλοίωσε με συνδικαλιστικά τερτίπια και πραξικοπηματικό τρόπο τις αποφάσεις των ΕΛΜΕ στην Γ.Σ. των Προέδρων και υπονόμευσε τον αγώνα του εκπαιδευτικού κινήματος. Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό ότι η παράταξη των ΣΥΝΕΚ μαζί με τη ΔΑΚΕ στην πρόσφατη συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ (9-11-21) καταψήφισε την πρόταση των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ακόμα και για συμμετοχή στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο  στις 11/11, αλλά και την πρόταση για στήριξη του συλλαλητηρίου των μαθητών! Ο κατήφορος δεν έχει πάτο!

Το μαζικό ρεύμα της απεργίας – αποχής ενάντια στην αξιολόγηση, η μεγαλειώδης απεργία των 100.000 εκπαιδευτικών στις 11/10, το πανεκπαιδευτικό ποτάμι που αμφισβητεί την αντιεκπαιδευτική πολιτική, φωτίζουν το δρόμο που πρέπει να διαβούμε.

Εξάλλου, μετά τον συντονισμό 36 ΕΛΜΕ που απαίτησαν, με βάση και σύμφωνα με το καταστατικό της ΟΛΜΕ, νέες Γ.Σ και νέα Γ.Σ. Προέδρων, την επόμενη βδομάδα θα έχουμε αυτές τις νέες γενικές συνελεύσεις και νέα γενική συνέλευση Προέδρων στις 27/11/2021, όπου θα τεθεί εκ νέου το ζήτημα της επαναπροκήρυξης της Απεργίας – Αποχής. Και ενώ συμβαίνει αυτό, οι ΣΥΝΕΚ στέλνουν στα σχολεία το «ενιαίο» κείμενο σαμποτάροντας για μια ακόμη φορά την  Απεργία – Αποχή.

Δεν υποστέλλουμε τη σημαία του αγώνα! Οι δεκάδες ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ που, παρά την υπονόμευση και το ξεπούλημα,  επιμένουν να υπερασπίζουν την απεργία – αποχή, αποτελούν μια πολύ σημαντική παρακαταθήκη. Αυτό το αγωνιστικό μέτωπο των πρωτοβάθμιων σωματείων πρέπει να διευρυνθεί σε αντιπαράθεση με τις δυνάμεις της υποταγής και της συνθηκολόγησης.

• Να αγωνιστούμε ώστε, στις έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις σε όλες τις ΕΛΜΕ, να στηριχθεί η πρόταση για την επαναπροκήρυξη της Απεργίας – Αποχής!

• Να συντονίσουν τη δράση τους οι ΕΛΜΕ, ενισχύοντας το μέτωπο της απεργίας – αποχής!

• Ανυποχώρητα και αταλάντευτα να συνεχίσουμε τη μάχη για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης της ΝΔ, για την υπεράσπιση του Δημόσιου Δωρεάν Σχολείου!

• Κανένα «ενιαίο» ή μη κείμενο ως έκθεση αυτοαξιολόγησης να μην έχει την συγκατάθεση και την έγκριση του συλλόγου διδασκόντων. Εξάλλου οι συνεδριάσεις των Σ.Δ. έχουν παρέλθει από τις 10/10/2021.

• Όπου κληθούμε σε συνεδριάσεις Σ.Δ. με αυτό το θέμα απαιτούμε να μην γίνουν, και αν διεξαχθούν κάνουμε τις στάσεις εργασίας που αποφάσισε η Γ.Σ. της ΕΛΜΕ. 

Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Πειραιά συμμετέχει στην ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία