Αξιολόγηση
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν από τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ να κηρύξουν συνέχιση της απεργίας - αποχής από την αξιολόγηση - 10 στα 15 δημοτικά και 12 στα 16 νηπιαγωγεία του συλλόγου συμμετέχουν στην απεργία

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι 10 από τα 15 δημοτικά σχολεία και 12 από τα 16 νηπιαγωγεία του συλλόγου συμμετέχουν στην απεργία - αποχή, από τις διαδικασίες αξιολόγησης.

Στην ίδια ανακοίνωση, οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν πως η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ οφείλουν να κηρύξουν τη συνέχιση του «αγώνα» και ενημερώνουν τους συναδέλφους τους για την συνέχιση της απεργίας - αποχής.

Η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου»

Μέσα σε κλίμα πρωτοφανούς τρομοκρατίας, συνεχών απειλών και εκβιασμών πέρασε η ημερομηνία κατάθεσης της αξιολόγησης αποτίμησης του 2020-21, δηλαδή της περσινής σχολικής χρονιάς.

Για να μπορέσει να επιδείξει κάποια στοιχεία συμμετοχής το υπουργείο απέκρυψε ότι:

  1. Οι αποτιμήσεις-αξιολογήσεις αυτές είναι ΑΠΑΤΗ! Η αποτίμηση – αξιολόγηση της περσινής χρονιάς ακυρώθηκε από την σχεδόν καθολική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην περσινή Απεργία-Αποχή (αυτό δεν το αμφισβητεί ούτε το ΥΠΑΙΘ). Οι φετινές αποτιμήσεις για το 2020-21 που αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ είναι γελοίες, γιατί έγιναν από εκπαιδευτικούς που δεν ήταν στα σχολεία αυτά την περσινή χρονιά! Υπάρχουν σχολεία, που στελεχώνονται κυρίως από αναπληρωτές/τριες, όπως στην περιοχή μας αλλά και στην επαρχία, στα ειδικά σχολεία, στα ΕΠΑΛ κ.λπ. που όλο ή σχεδόν όλο το προσωπικό είναι διαφορετικό από το περσινό! 
  2. Το παραπάνω όμως είναι ίσως η μικρότερη απάτη. Οι αξιολογήσεις του 2020-21 που αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα του ΙΕΠ δεν είναι αποτέλεσμα συνεδριάσεων των συλλόγων διδασκόντων και αυτό το γνωρίζει απολύτως το ΥΠΑΙΘ, γιατί το ίδιο το προκάλεσε και το επεδίωξε από τον φόβο της αποτυχίας του. Το νομοθετικό πλαίσιο δίνει τη δυνατότητα να αναρτά ο/η διευθυντής/ντρια ό,τι θέλει, αγνοώντας τον σύλλογο διδασκόντων. Αυτή είναι η σημαντικότερη απάτη που νομοθέτησε το ΥΠΑΙΘ. Εν ολίγοις, οι αξιολογήσεις/αποτιμήσεις που υπάρχουν αναρτημένες στην πλατφόρμα του ΙΕΠ είναι για τα σκουπίδια! Επικίνδυνες για το δημόσιο σχολείο, τους μαθητές μας, την εκπαίδευση, τη γνώση. Τι έχουμε, λοιπόν; Διευθυντές/ντριες που ανάρτησαν δικά τους κείμενα αξιολόγησης αποτίμησης, ενώ οι σύλλογοι διδασκόντων τους Απεργούσαν-Απείχαν! 

Είναι πλέον φανερό ότι η νίκη που παρουσιάζει η Κεραμέως και ο Κόπτσης είναι μέγιστη ΑΠΑΤΗ. Και το ξέρουν πολύ καλά! Οι αναρτήσεις αυτές στην πλατφόρμα του ΙΕΠ θα μείνουν στην ιστορία της εκπαίδευσης ως η κατίσχυση του ολοκληρωτισμού, της απολυταρχίας, του αυταρχισμού, της τυραννίας, του εκφασισμού και της διοικητικής αυθαιρεσίας στη δημόσια εκπαίδευση! 
Αποδεικνύεται ταυτόχρονα, ότι δεν έχουν κατορθώσει ακόμα να συνθλίψουν τις αγωνιστικές διαθέσεις των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί σε μεγάλο βαθμό έδωσαν και δίνουν τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση και στη διάλυση του δημόσιου σχολείου! Το ΥΠΑΙΘ δεν πέτυχε τους στόχους του, δεν κατόρθωσε να συναινέσουν οι εκπαιδευτικοί, η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας δεν προχωρά απρόσκοπτα όπως θα ήθελε, παρ’ όλο τον πρωτόγνωρο ολοκληρωτισμό που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί. 

Οι ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ που κήρυξαν νέα Α-Α κράτησαν μεγάλα ποσοστά, που ξεπέρασαν το 60%, στη συμμετοχή στην Α-Α, παρ’ όλο που δέχτηκαν μεγάλη επίθεση. Με συγκινητικό τρόπο οι εκπαιδευτικοί, σε πείσμα των απειλών και του εκφοβισμού, συμμετείχαν στην Α-Α των πρωτοβάθμιων σωματείων. Στο σύλλογό μας αυτό αποτυπώθηκε με 10 στα 15 δημοτικά σχολεία και 12 στα 16 νηπιαγωγεία!

Πώς συνεχίζουμε; 

Το κλίμα τρομοκρατίας και φόβου που επέβαλε η Κεραμέως και ο Κόπτσης στα σχολεία αποδεικνύει ένα και μοναδικό πράγμα: Αποτελεί ζήτημα ζωής για τον κόσμο της εκπαίδευσης να αποτρέψει το ολέθριο κι αποτρόπαιο σχέδιο της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ!

Αυτοί που τολμούν κι απειλούν τόσο ξεδιάντροπα, που θέλουν τους εκπαιδευτικούς υποταγμένα ανθρωπάκια που θα φοβούνται και τον ίσκιο τους, μετατρέπουν τον χώρο εργασίας μας σε κάτεργο διοικητικής αυθαιρεσίας, διευθυντικής επιβολής και παντελούς έλλειψης δημοκρατίας όπου θα κυριαρχεί ο κανιβαλισμός, ο ανταγωνισμός, η κατηγοριοποίηση σε βάρος των παιδιών των φτωχών λαϊκών στρωμάτων, των μαθητριών/των μας. 

Συμμετέχουμε όλες και όλοι στην απεργία-αποχή!

Καλούμε τις/τους συναδέλφισσες/φους να συμμετέχουν δυναμικά και μαζικά στην απεργία-αποχή του συλλόγου. Η δήλωση συμμετοχής στην απεργία αποχή θωρακίζει τους εκπαιδευτικούς με την κάλυψη που προσφέρει η συμμετοχή σε μια νομικά κατοχυρωμένη συνδικαλιστική μορφή πάλης. 

Υπενθυμίζουμε ότι:

  1. Η δήλωση συμμετοχής στην απεργία αποχή του συλλόγου καλύπτει όλους τους εκπαιδευτικούς, αλλά και τους/τις διευθυντές/ντριες, προϊσταμένους/νες των σχολικών μονάδων από όλες τις διαδικασίες που προβλέπει η Υπ. απόφαση από την αξιολόγηση. 
  2. Με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων για να υπάρχει απαρτία στο όργανο απαιτείται οι παρόντες να είναι περισσότεροι από τους απόντες (50%+1) στο σχολείο. Εάν δεν υπάρχει απαρτία (συμμετέχουν, δηλαδή, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί στην απεργία-αποχή), η συνεδρίαση δεν πραγματοποιείται και δεν συντάσσεται σχετικό πρακτικό στο Βιβλίο πρακτικών του Συλλόγου Διδασκόντων. Εάν υπάρχει απαρτία, οι συμμετέχοντες στην απεργία-αποχή απαιτούν να καταχωρηθεί  το περιεχόμενο της δήλωσης, ως άποψή τους, στο βιβλίο πρακτικών, ώστε να γίνεται σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή και να μην υποχρεωθούν στη συμμετοχή τους στην αξιολογική διαδικασία (συγκρότηση ομάδων εργασίας, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης», κλπ.). Τονίζουμε ότι οι διευθυντές/ντριες, προϊστάμενοι/νες που συμμετέχουν στην απεργία αποχή καλύπτονται (λόγω της συμμετοχής τους σε νόμιμη απεργία) από τα όσα ορίζει το άρθρο 10 παρ.1 της Υ.Α. Επομένως δεν είναι υποχρεωμένοι να προβούν «…σε όσες από τις ενέργειες της αρμοδιότητας του συλλόγου διδασκόντων εξακολουθούν να παραλείπονται από τον σύλλογο…» ούτε «…Οι αποφάσεις του είναι υποχρεωτικές για τους εκπαιδευτικούς που ορίζει να συμμετέχουν στις εν λόγω ομάδες.» 
  3. Σε περίπτωση που οι διευθυντές/ντριες, προϊστάμενοι/νες δεν συμμετέχουν στην απεργία αποχή και προχωρήσουν σε υποχρεωτικό ορισμό των εκπαιδευτικών σε ομάδες, οι συνάδελφοι/ισσες που δηλώνουν συμμετοχή στην απεργία αποχή ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να παρέχουν το «έργο» της αξιολόγησης – επεξεργασία του δείκτη κλπ. 
  4. Εάν σε κάποιο σχολείο έχει προχωρήσει η ανάθεση και συγκρότηση ομάδων εργασίας και δεικτών, οι συνάδελφοι/ισσες μπορούν οποιαδήποτε στιγμή το αποφασίσουν να συμμετέχουν στην νέα απεργία αποχή του συλλόγου και να ΜΗΝ έχουν υποχρέωση να ολοκληρώσουν το «έργο» που τους έχει ανατεθεί. Τους/τις καλούμε να προσχωρήσουν τώρα στην απεργία αποχή.
  5. Η Απεργία Αποχή συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει όλους/όλες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. 

Τέλος, επειδή ενημερωνόμαστε ότι συνεχίζεται ένα όργιο φημολογίας που διαρρέει ότι υπάρχει περίπτωση ποινών και χρηματικών προστίμων στα μέλη των σωματείων που συμμετέχουν στην απεργία αποχή, ενημερώνουμε ότι κάτι τέτοιο δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Επισυνάπτουμε εκ νέου τη γνωμοδότηση του νομικού μας συμβούλου σχετικά με αυτό

Το νέο ΔΣ του Συλλόγου

Την Τετάρτη 28-11-2021 πραγματοποιήθηκε στον χώρο του 4ου Δημοτικού Σχολείου Άνω Λιοσίων η ψηφοφορία για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

 

Εκλογές για ΔΣ 2021-2022

Εκλογές για ΔΣ 2019 – 2020

Εγγεγραμμένα μέλη

 

ΕΔΡΕΣ ΣΤΟ ΔΣ

 

ΕΔΡΕΣ ΣΤΟ ΔΣ

Ψήφισαν

195

-

350

-

Έγκυρα

185

-

308

-

Άκυρα

4

-

17

-

Λευκά

6

-

25

-

ΑΣΕ - ΠΑΜΕ

63

2

114

3

ΠΛΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

122

5

194

6

Εκλέγονται:

ΠΛΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ                                                                               

  1. Δινοπούλου Βαγγελίτσα
  2. Δούκα Ευαγγελία 
  3. Κονδύλη Νατάσα
  4. Πυριόχος Διονύσης
  5. Μπίσσια Σταυρούλα

ΑΣΕ - ΠΑΜΕ: 

  1. Ζαπάντης Νίκος
  2. Χονδρός Δημήτρης

Θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση μόλις συσταθεί το νέο ΔΣ και συγκροτηθεί το νέο προεδρείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Καθηγήτρια παραιτήθηκε λόγω του ChatGPT!

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα