Ελλείψεις σε σχολεία, αθλητικές εγκαταστάσεις, ελεύθερους χώρους και συντηρήσεις στις υπάρχουσες υποδομές παρατηρεί η Ένωση των Συλλόγων Γονέων των σχολείων στην Αγία Παρασκευή.
Οι γονείς αποδίδουν τις ευθύνες για τις ελλείψεις αυτές στις δημοτικές αρχές.
«Για τα λάθη και τις παραλείψεις της εκάστοτε Δημοτικής Αρχής υπεύθυνη είναι η ίδια η Αρχή. Τα προβλήματα της πόλης είναι σοβαρά και μεγάλα και απαιτείται σοβαρότητα, δουλειά, συναίνεση και συνεργασία για την επίλυσή τους» επισημαίνουν οι γονείς.
Η ανακοίνωση των γονέων
Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Σχολείων Αγίας Παρασκευής:
H πόλη μας χρειάζεται ΚΑΙ Σχολεία ΚΑΙ αθλητικές εγκαταστάσεις ΚΑΙ ελεύθερους χώρους ΚΑΙ επισκευές ΚΑΙ συντηρήσεις στις υπάρχουσες υποδομές .
Δυστυχώς σε όλους αυτούς τους τομείς υπάρχουν σημαντικότητες ελλείψεις, με διαχρονική ευθύνη των Δημοτικών Αρχών.
Τις ελλείψεις αυτές τις υφίσταται -διαχρονικά- το σύνολο των κατοίκων της Αγ. Παρασκευής: Οι μαθητές/ριες των σχολείων μας, οι αθλούμενοι (μικροί και μεγάλοι) στα αθλητικά σωματεία, οι πολιτιστικοί σύλλογοι, όλη η κοινωνία στους ελάχιστους ελεύθερους χώρους που διαθέτει η πόλη. Η κατάσταση αυτή επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο λόγω της πανδημίας.
Κύριος και πρωταρχικός στόχος των Συλλόγων Γονέων και της Ένωσης είναι οι ανάγκες των σχολείων της πόλης μας. Γνωρίζουμε όμως και τα προβλήματα των αθλητικών σωματείων , αφού δικά μας παιδιά τα πλαισιώνουν- ανήλικα και ενήλικα. Γνωρίζουμε και αναγνωρίζουμε τις ανάγκες για προπονητήριο, για νέες αθλητικές εγκαταστάσεις, ενώνουμε τη φωνή μας και προσυπογράφουμε τα αιτήματα αυτά, με μοναδική παράμετρο να μην είναι εις βάρος της σχολικής κοινότητας.
Η σχολική κοινότητα και οι φορείς του αθλητισμού ΔΕΝ βρίσκονται σε αντιπαράθεση.
Είμαστε στην ίδια όχθη και μαζί θα πρέπει να απαιτούμε από την εκάστοτε Δημοτική Αρχή να υλοποιεί έργα προς όφελος της πόλης. Γνωρίζουμε ότι στα «χαρτιά» και στις «μελέτες» βρίσκονται οι εργολαβίες για τα σχολεία που μεταφέρονται “copy-paste” από προϋπολογισμό σε προϋπολογισμό και από τεχνικό πρόγραμμα σε τεχνικό πρόγραμμα. Το ίδιο ακριβώς που συμβαίνει με το προπονητήριο, με τα «μπαλόνια» και τις αθλητικές εγκαταστάσεις. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τελευταία μεγάλη εργολαβία για τα σχολεία ήταν το πρόγραμμα «Φιλόδημος ΙΙ» που δημοπρατήθηκε το 2018 και ολοκληρώθηκε το 2021.
Η πόλη μας έχει το ευτύχημα να διαθέτει θεσμοθετημένους και κατάλληλους χώρους στα Πευκάκια (στην κάτω γειτονιά) και στο Σταύρος Κώτσης (στην πάνω γειτονιά) προκειμένου να καλυφθούν οι υπαρκτές ανάγκες σε αθλητικούς και πολιτιστικούς χώρους. Δυστυχώς η πόλη τους στερείται τόσα χρόνια τώρα και οι χώροι αυτοί παραμένουν αναξιοποίητοι ενώ θα μπορούσαν να δώσουν ΑΜΕΣΑ λύσεις εάν υπήρχε πραγματική βούληση.
Τέλος , σημειώνουμε ότι στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 8/12/2021 από τη Διοίκηση συζητήθηκε το θέμα τοποθέτησης «μπαλονιού» στο προαύλιο του 3ου ΓΕΛ χωρίς τεχνικές προδιαγραφές, σχεδιασμό και οικονομικά στοιχεία, χωρίς διαβούλευση και ενημέρωση της σχολικής κοινότητας . Το θέμα καταψηφίστηκε.
Σε αυτή τη συνεδρίαση προσκλήθηκαν από τη Δημοτική Αρχή , και καλώς , εκπρόσωποι αθλητικών σωματείων προκειμένου να ακουστεί η γνώμη τους για το θέμα αυτό. Υπογραμμίζουμε ότι ΔΕΝ προσκλήθηκε εκπρόσωπος από την σχολική κοινότητα του 3ου ΓΕΛ ή/και την Ένωση για ένα θέμα που αφορούσε αμιγώς το σχολείο.
Για τα λάθη και τις παραλείψεις της εκάστοτε Δημοτικής Αρχής υπεύθυνη είναι η ίδια η Αρχή. Τα προβλήματα της πόλης είναι σοβαρά και μεγάλα και απαιτείται σοβαρότητα, δουλειά, συναίνεση και συνεργασία για την επίλυσή τους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη