Κάλεσμα σε μαζική συμμετοχή στις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ απευθύνουν οι Παρεμβάσεις Δευτεροβάθμιας, ζητώντας να ληφθεί αγωνιστική απόφαση για συνέχιση της απεργίας-αποχής από την αξιολόγηση.
Παράλληλα, οι Παρεμβάσεις ΔΕ προβάλλουν ένα πλαίσιο αιτημάτων, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι περικοπή της ύλης σε όλες τις τάξεις, καθώς και κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων, της ΕΒΕ και της «ελληνικής PISA».
Παράλληλα, οι εκπαιδευτικοί ζητούν να μην εγγραφεί κανένα σωματείο στο ΓΕΜΗΣΟΕ.
Οι Παρεμβάσεις ΔΕ καταλογίζουν ευθύνες στην πλειοψηφία του «διορισμένου», όπως το χαρακτηρίζουν ΔΣ της ΟΛΜΕ, καθώς «μετά από δύο ολόκληρους μήνες αναγκάστηκε να συγκαλέσει τις ΓΣ και την ΓΣ Προέδρων για τις 2 Απριλίου», απόφαση που ανακοινώθηκε παραμονή της 25ης Μαρτίου, με κλειστά τα σχολεία.
Οι εκπαιδευτικοί καλούν σε μαζική συμμετοχή στην απεργία της 6ης Απριλίου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση των Παρεμβάσεων ΔΕ:
Όλοι στις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ!
Όλοι στην Γενική Πανεργατική Απεργία στις 6 Απριλίου!
Απορρίπτουμε την γραμμή του συμβιβασμού και της ηττοπάθειας!
Όλοι στο δρόμο ενάντια στην πολιτική της φτώχειας, της ακρίβειας, του πολέμου!
Κοντεύουν δυο μήνες από τότε που δεκάδες ΕΛΜΕ απαίτησαν από τη Διορισμένη Διοίκηση της ΟΛΜΕ να προκηρύξει Γ.Σ και Γ.Σ προέδρων με συγκεκριμένη θεματολογία, βάσει του καταστατικού της Ομοσπονδίας, ώστε να παρθούν αγωνιστικές αποφάσεις που να προασπίζουν τον εκπαιδευτικό, τους μαθητές/τριες απέναντι στην ανελέητη επίθεση της κυβέρνησης που διαλύει ότι έχει απομείνει στο Δημόσιο Σχολείο, για να οργανωθεί ο αγώνας όλων μας με σκοπό την προάσπιση των οικονομικών, των μορφωτικών δικαιωμάτων της εκπαιδευτικής κοινότητας και της παιδαγωγικής ελευθερίας.
Μετά από δύο ολόκληρους μήνες το αυτοδιορισμένο Δ.Σ της ΟΛΜΕ, αναγκάστηκε να συγκαλέσει τις ΓΣ και την ΓΣ Προέδρων για τις 2 Απριλίου(!!) στέλνοντας στις ΕΛΜΕ μόλις στα τέλη Μαρτίου μια «εισήγηση», (ψηφίστηκε από ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ). Ακόμη και ο χρόνος που επέλεξαν για να ανακοινώσουν τις Γ.Σ (παραμονή της 25ης Μαρτίου, με κλειστά τα σχολεία) επιβεβαιώνει ότι θέλουν να προεξοφλήσουν την αποτυχία. Τόσο η χρονοτριβή τους όσο και η άρνησή τους να εντάξουν προς συζήτησης τα θέματα που ζητούν δεκάδες ΕΛΜΕ, δείχνει την πραγματική τους επιδίωξη είναι να βάλουν προσχώματα στην καλύτερη προετοιμασία των ΓΣ.
Στην εισήγηση τους απέναντι στο μεγάλο ζήτημα της κοινωνικής κόλασης και του πολέμου στην Ουκρανία, δεν αναφέρουν ούτε μια λέξη για τους ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ. Εξαφάνισαν ακόμα και το αίτημα που δονείται στις αντιπολεμικές διαδηλώσεις «Λεφτά για την Παιδεία – Υγεία και όχι για ΝΑΤΟϊκούς εξοπλισμούς, φρεγάτες και Rafale». Συγκαλύπτουν και στηρίζουν δια της σιωπής τους την εμπλοκή της Ελλάδας στον πόλεμο. Αρνούνται να καταγγείλουν την αποστολή πολεμικού υλικού, να απαιτήσουν καμία συμμετοχή στις πολεμικές συγκρούσεις και το κλείσιμο των βάσεων.
Όσο για την ακρίβεια, για την ανάγκη να ζούμε με αξιοπρέπεια, αρνούνται να αναγνωρίσουν τους θύτες και τα θύματα, αρνούνται να δεχτούν ότι η πολιτική της μείωσης των μισθών, της λιτότητας αποτελεί συνέχεια της μνημονιακής κόλασης που υπηρέτησαν όλες οι κυβερνήσεις. Μιας πολιτικής ταξικής, για να κερδίζει σε πλούτο και εξουσία το μεγάλο κεφάλαιο, οι εφοπλιστές, οι ιδιώτες «επιχειρηματίες», οι «ημέτεροι» μιντιάρχες. Καμία αγωνιστική πρωτοβουλία, δράση δεν προτείνουν προς την κατεύθυνση της μάχης για αυξήσεις των μισθών, επαναφοράς των μνημονιακών απωλειών.
Στην εισήγησή τους με μαγικό τρόπο εξαφανίζουν το αίτημα για νέα Απεργία – Αποχή από τις διαδικασίες της αυταξιολόγησης – αξιολόγησης, ειδικά τώρα που ο χρόνος αποτίμησης των δράσεων και της κατάταξης των σχολείων πλησιάζει. Το μόνο πρόβλημα τους απέναντι στην αξιολόγηση είναι – όπως μας γράφουν – ότι αποτελεί «απόλυτα γραφειοκρατικό τερατούργημα, που έχει οδηγήσει στην αποθέωση της γραφειοκρατίας στην εκπαίδευση και έχει επιτείνει την εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών». Ξέχασαν αυτά που οι ίδιοι έλεγαν μέχρι χθες ότι δηλαδή ο μανδύας της αξιολόγησης σημαίνει κατηγοριοποίηση των σχολείων, των εκπαιδευτικών, των μαθητών, σημαίνει απόρριψη και ταξικούς φραγμούς, σχολείο φτηνό, αγοραίο, της κατάρτισης, των εξετάσεων, των χορηγών ενταγμένο στην λογική των επιχειρηματικών αναγκών, χωρίς παιδαγωγική ελευθερία. Μας εισηγούνται μάλιστα την «καλή» αξιολόγηση, κατά τα πρότυπα του Γαβρόγλου.
Γι’ αυτό και δεν λένε λέξη για το προσοντολόγιο και την κατάργηση του. Καμιά λέξη για μονιμοποίηση των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, για τους νεοδιόριστους, για τις αυθαιρεσίες, την καταστρατήγηση του ωραρίου και των εργασιακών σχέσεων, την αδιαφάνεια στις τοποθετήσεις που αποτελούν πλέον την καθημερινότητα για τους εκπαιδευτικούς, σημαντικά συστατικά του «νέου αξιολογημένου» σχολείου. Καμία λέξη – καμιά αντίδραση για τους 114 διευθυντές/τριες που διώκονται από το Υπουργείο επειδή δεν ανάρτησαν στο ΙΕΠ τις φόρμες για την αυταξιολόγηση, την ώρα που επισήμως ποινικοποιείται το δικαίωμα στην απεργία. Ξεχνούν πάντα ότι φτώχεια και ακρίβεια πάνε μαζί με την αυστηροποίηση των ποινών και την περιστολή των δικαιωμάτων.
Η τράπεζα θεμάτων, η ΕΒΕ, η ελληνική «PISA» αποτελούν στην εισήγηση της πλειοψηφίας του αυτοδιορισμενου Δ.Σ «ιδεοληπτική εμμονή» και όχι βασικοί κρίκοι ενός συνολικού σχεδίου που εντείνουν τους ταξικούς φραγμούς και αποκλεισμούς. Απαξιώνουν έτσι την ανάγκη από τα τώρα να οργανωθεί η αντίθεση μας στην PISA, την τράπεζα θεμάτων, στον εξεταστικό μινώταυρο και την Ε.Β.Ε, την αγωνία των εκπαιδευτικών του πως θα βγει η ύλη, σε όλα τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που δημιουργούν εκρηκτικές καταστάσεις. Αρνούνται να δουν πως οι ΕΛΜΕ και οι ΣΕΠΕ από κοινού με τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους Γονείς κινητοποιούνται αγωνιστικά για να θέσουν φραγμούς στα νέα εξεταστικά – ταξικά πλέγματα, να ακυρώσουν στην πράξη τις εξετάσεις της «ελληνικής PISA» να μπλοκάρουν από κοινού την εφαρμογή της και την μη συμμετοχή σ’ αυτές!
Η απάντηση τους απέναντι στο ν. «Χατζηδάκη» περιορίζεται στις μαύρες σημαίες έξω από τα σχολεία. Στην πράξη ετοιμάζονται να τον αποδεχτούν χωρίς καμία αντίσταση. Αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι αρνούνται πεισματικά, να πάρουν θέση και να δράσουν, να καλέσουν τις ΕΛΜΕ να κάνουν εκλογές σύμφωνα με το καταστατικό τους, να μην αποδεχτούν το φακέλωμα των σωματείων (ΓΕΜΗΣΟΕ), τις ηλεκτρονικές κάλπες και τηλεσυνελεύσεις, να μην αποδεχτούν την κατάργηση του δικαιώματος της απεργίας, εξαγγέλλοντας νέα Α – Α. Με υπομνήματα προς το ΥΠΑΙΘ και εξουσιοδοτήσεις – λευκές επιταγές για μελλοντικές απεργίες προσπαθούν να μας πείσουν ότι έρχονται σε αντιπαράθεση με την πολιτική της κυβέρνησης.
Καλούμε τους συναδέλφους/ισσες να συμμετάσχουν μαζικά στις ενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ, δίνοντας αγωνιστική απάντηση στην γραμμή της ηττοπάθειας και του συμβιβασμού! Να καταψηφίσουν την εισήγηση της πλειοψηφίας του αυτοδιορισμένου Δ.Σ της ΟΛΜΕ! Να απαιτήσουμε αγωνιστικά:
Α) Η Γενική Συνέλευση των Προέδρων να κηρύξει εκ νέου απεργία – αποχή! Συνεχίζουμε – διευρύνουμε το μέτωπο της απεργίας – αποχής των ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ ενάντια στην αξιολόγηση! Οι ΕΛΜΕ να κηρύξουν απεργία – αποχή από την αξιολόγηση!
Β) Τώρα να γίνει γενναία περικοπής της ύλης σε όλες τις τάξεις! Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων, της ΕΒΕ. Να καταργηθούν εδώ και τώρα οι εξετάσεις «PISA»! Φραγμός στα νέα εξεταστικά – ταξικά πλέγματα! Ακυρώνουμε στην πράξη τις εξετάσεις της «ελληνικής PISA». Εκπαιδευτικά σωματεία – Σύλλογοι Διδασκόντων και Γονείς μπλοκάρουμε από κοινού την εφαρμογή της και την μη συμμετοχή σ’ αυτές! Οργανώνουμε πλατιά καμπάνια ενημέρωσης γονέων για τις συνέπειες αυτών των εξετάσεων.
Γ) Κανένα σωματείο να μην εγγραφεί στο ΓΕΜΗΣΟΕ – Δεν ενσωματώνουμε/εφαρμόζουμε τις ηλεκτρονικές ψηφοφορίες! Ακυρώνουμε στην πράξη το ν. «Χατζηδάκη»! Να ανατραπεί το αντεργατικό έκτρωμα!
Δ) Να ζούμε με αξιοπρέπεια από το μισθό μας! Τώρα πραγματικές αυξήσεις! Αποκατάσταση όλων των απωλειών από την έναρξη των μνημονίων, την ακρίβεια και τον πληθωρισμό! Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού!
Ε) Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών! Όχι στις ελαστικές εργασιακές σχέσεις! Να καταργηθεί το «προσοντολόγιο» του Γαβρόγλου! Μοναδικά μας εφόδια το πτυχίο και η προϋπηρεσία!
Στ) Να παρθούν τώρα μέτρα για την πανδημία σε όλα τα σχολεία! (15 παιδιά/τμήμα, μαζικά – δωρεάν τεστ για όλους κλπ)
Ζ) Να σταματήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία! Να σταματήσει τώρα η εισβολή της Ρωσίας και κάθε επέμβαση των ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ! Καμία εμπλοκή της χώρας μας! Να κλείσουν όλες οι βάσεις! Έξω από ΝΑΤΟ – ΕΕ! Ειρήνη και Φιλία των Λαών! Γενναία χρηματοδότηση της Παιδείας και της Υγείας από τον κρατικό προϋπολογισμό- όχι στους πολεμικούς εξοπλισμούς!
Απαντάμε με πολύμορφο – παρατεταμένο αγώνα!
- Συμμετέχουμε μαζικά – καθολικά στην πανεργατική απεργία στις 6 Απρίλη! Πανεργατικός – παλλαϊκός ξεσηκωμός ενάντια στην αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική!
- Τα εκπαιδευτικά σωματεία να αναλάβουν πρωτοβουλία για αντιπολεμικό – αντιιμπεριαλιστικό – φιλειρηνικό κίνημα!
- Συνεχίζουμε – κλιμακώνουμε τον αγώνα μας με νέα απεργία στην εκπαίδευση με πανελλαδικό κατέβασμα όλων των εκπαιδευτικών για απεργιακή διαδήλωση στην ΑΘΗΝΑ (ενδεικτικά: 10 – 11/5). Απευθύνουμε αγωνιστικό κάλεσμα απεργιακής συμπόρευσης σε ΔΟΕ, ΑΔΕΔΥ και σε όλες τις Ομοσπονδίες Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα! Διευρύνουμε το απεργιακό μέτωπο!
- Προχωράμε σε νέο γύρο Γενικών Συνελεύσεων (ενδεικτικά: 9 – 13/5) των ΕΛΜΕ και ΓΣ Προέδρων (ενδεικτικά: 14/5) αποφασίζοντας τη συνέχιση και την κλιμάκωση του αγώνα!
- Τιμούμε αγωνιστικά την Εργατική Πρωτομαγιά! ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ συμμετέχουν στις απεργιακές κινητοποιήσεις των Συνδικάτων!
Όλοι στις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ
Όλοι στην γενική πανεργατική απεργία στις 6 Απρίλη!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη