δασκάλα, μαθητές, σχολείο, μάθημα
Να μπει τέλος στην ανασφάλεια και την απαξίωση του μαθήματος - Να διδάσκεται σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού σχολείου

Την ανάγκη σύστασης οργανικών θέσεων για τη Θεατρική Αγωγή στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευση αναδεικνύει ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας σε ανακοίνωσή του, έτσι ώστε και οι εκπαιδευτικοί να απεγκλωβιστούν από το καθεστώς ανασφάλειας αλλά και οι μαθητές να δημιουργούν μία σταθερή σχέση με τους δασκάλους τους και το αντικείμενο. 

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας επισημαίνει ότι οι διορισμοί, τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική εκπαίδευση, θα πρέπει να γίνουν με βάση τα λειτουργικά κενά των σχολείων, ενώ θα πρέπει να σταματήσει η απαξίωση των εκπαιδευτικών της Θεατρικής Αγωγής, οι  οποίοι είναι στο «περίμενε» πάνω από 10 έτη, και το μάθημα να διδάσκεται σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού σχολείου.

Τέλος, ξεκαθαρίζεται στην ανακοίνωση ότι ο Σύλλογος δεν θα σταματήσει να διεκδικεί μαζικούς μόνιμους διορισμούς και να παλεύει για εξίσωση των δικαιωμάτων μόνιμων και αναπληρωτών.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου

«Η πολιτική της αδιοριστίας και των περικοπών, καθώς και οι νόμοι που ψηφίστηκαν από την προηγούμενη Κυβέρνηση έχουν επιδεινώσει και υποβαθμίσει τη δημόσια εκπαίδευση και το ρόλο που θα έπρεπε να έχει στην εκπαίδευση των παιδιών μας η Θεατρική αγωγή και οι τέχνες γενικότερα. 

Η υπηρεσιακή αποτύπωση των οργανικών κενών του κλάδου ΠΕ91.01 (Θεατρικής Αγωγής) είναι ανύπαρκτη. Θεωρούμε πως η έλλειψη οργανικών θέσεων αποτελεί μέγιστη απαξίωση για τους εκπαιδευτικούς της Θεατρικής Αγωγής οι οποίοι περιμένουν πάνω από δέκα έτη ως αναπληρωτές πότε θα διοριστούν, αφού αντιμετωπίζονται από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία ως «δευτερεύουσες» ειδικότητες.

Mε βάση αυτά ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας στηρίζει τα δίκαια αιτήματα των συναδέλφων Θεατρικής αγωγής : 

Αιτούμαστε 

•    να συσταθούν οι οργανικές θέσεις, που απαιτούνται στα σχολεία της Α/θμιας Εκπαίδευσης  προκειμένου επιτέλους να απεγκλωβιστούν οι συνάδελφοι ΠΕ91.01 από το εργασιακό περιβάλλον ανασφάλειας και να αποκτήσουν μια σταθερή ποιοτική επαγγελματική σχέση με τα σχολεία, τους μαθητές και τις μαθήτριες σε όποια γωνιά της Ελλάδας και αν βρίσκονται. Το ίδιο ζητούμε για όλες τις κοινές ειδικότητες, που δεν έχουν ακόμη οργανικές θέσεις αντίστοιχες των λειτουργικών αναγκών.

•    οι επερχόμενοι διορισμοί, τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική εκπαίδευση, να γίνουν με βάση τα λειτουργικά κενά των σχολείων, τα οποία αποτυπώνονται στο my school και με ισοκατανομή για όλες τις ειδικότητες.

•    η Θεατρική Αγωγή να διδάσκεται σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού σχολείου.

•    να συμπεριληφθεί ακαδημαϊκός εκπρόσωπος των κλάδων αυτών σε κάθε επιστημονική επιτροπή διαχείρισης  θεμάτων που άπτονται αυτών των κλάδων.
 
Συνεχίζουμε 

•    να αγωνιζόμαστε για μαζικούς μόνιμους διορισμούς.

•    να αγωνιζόμαστε για εξίσωση των δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών συναδέλφων.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα