Πρόεδροι ΕΛΜΕ: Ψήφισμα- κόλαφος για αυταρχισμό κατά Κεραμέως και Κόπτση
Ηχηρή απάντηση των Προέδρων των ΕΛΜΕ στις αυθαιρείες της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ για την αξιολόγηση

Βαρύ «κατηγορώ» κατά της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και ειδικά κατά του γενικού του γραμματέα κ.Αλ.Κόπτση για τις αυταρχικές εγκυκλίους που εξέδωσε το τελευταίο διάτημα, απευθύνει σε ψήφισμά της η γενική συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ της χώρας.

Οι εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για «πρωτοφανές επιθετικό κρεσέντο εναντίον της εκπαιδευτικής κοινότητας» και «προσπάθεια εκφοβισμού και χειραγώγησης των εργαζομένων, μία προσπάθεια εκδικητικής τιμωρίας της εκπαιδευτικής κοινότητας που με τους αγώνες της ανέδειξε τα προβλήματα της Δημόσιας Εκπαίδευσης και αποδόμησε την επικοινωνιακή «κανονικότητα», που μάταια προσπαθεί να προβάλλει»

Υπερασπίζονται τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ, τονίζοντας ότι ο Γ.Γ. «αποφασίζει και διατάσσει» πώς και τι θα αναρτούν οι εκπαιδευτικοί για την αξιολόγηση, και καταλήγουν:

«Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ γνωρίζει πολύ καλά ότι οι εκπαιδευτικοί με τις συλλογικές μας αποφάσεις, δεν αποδεχόμαστε και απορρίπτουμε τα αντιεκπαιδευτικά αυτά σχέδια, όπως την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση. Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων στέκεται απέναντι στα σχέδια διαφοροποίησης των σχολείων, στην απαξίωση της ολόπλευρης μόρφωσης για όλα τα παιδιά, στη μεταφορά του κόστους ακόμα περισσότερο στους γονείς, στην απαξίωση των συλλόγων διδασκόντων και στην αλλοίωση του παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών»

Όλο το ψήφισμα της Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ

Ο αυταρχισμός του ΥΠΑΙΘ δε θα περάσει!

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ καθόλη τη διάρκεια της θητείας της επιδίδεται σε ένα πρωτοφανές επιθετικό κρεσέντο εναντίον της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η παντελής έλλειψη διαλόγου, ο εκφοβισμός, οι απειλές και οι επανειλημμένες προσφυγές στα δικαστήρια αποτελούν πλέον πάγια τακτική της, που αποδεικνύει την αδυναμία να πείσει με επιχειρήματα για τις πολιτικές που εφαρμόζει.

Το αποκορύφωμα της αυταρχικής αυτής τακτικής ήταν η «αξιοποίηση» του νόμου Χατζηδάκη προκειμένου να απαγορεύσει με δικαστικές αποφάσεις στο εκπαιδευτικό κίνημα να συνεχίσει τον δίκαιο αγώνα του. Η ΓΣ των Προέδρων των ΕΛΜΕ, μετά την τελεσίδικη απόφαση του Εφετείου και με βάση τις κυρώσεις που προβλέπονται στον νόμο Κεραμέως, αποφάσισε και στις 2 ΓΣ που προηγήθηκαν να σταματήσει την απεργία αποχή και να συνεχίσει με κινηματικές δράσεις τον αγώνα, προκειμένου να προφυλαχτεί ο κλάδος από τις αδιανόητες κυρώσεις του ν.4823/21.

Όμως, ούτε η πρωτοφανής απαγόρευση ενός συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος, όπως αυτό της απεργίας, δεν ικανοποίησε τον αυταρχισμό του ΥΠΑΙΘ. Με έγγραφό του, απόδειξη της εκδικητικής του μανίας εναντίον όσων αγωνίζονται, ενεργοποιείται η ποινή της αναστολής κάθε εξέλιξης σε 114 διευθυντές/ντριες σχολείων, που συνέχισαν να μην καταθέτουν εκθέσεις αποτίμησης για το προηγούμενο σχολικό έτος.

Η κίνηση αυτή του ΥΠΑΙΘ είναι μία ακόμη προσπάθεια εκφοβισμού και χειραγώγησης των εργαζομένων, μία προσπάθεια εκδικητικής τιμωρίας της εκπαιδευτικής κοινότητας που με τους αγώνες της ανέδειξε τα προβλήματα της Δημόσιας Εκπαίδευσης και αποδόμησε την επικοινωνιακή «κανονικότητα», που μάταια προσπαθεί να προβάλλει.

Και το Υπουργείο δε σταματά εδώ. Ο Γ. Γ. Αλέξανδρος Κόπτσης βάζει στο στόχαστρο και τα «Ενιαία κείμενα» που ακολούθησε η ΔΟΕ και εκατοντάδες σχολεία της δευτεροβάθμιας. Σε σύσκεψη που πραγματοποίησε με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ζήτησε να παρεμβαίνουν γιατί είναι εκτός «κανονιστικού πλαισίου». Διευκρίνισε πως θα δοθεί και παράταση μια εβδομάδας για την παραπάνω διαδικασία. Δηλαδή ο Γ.Γ. «αποφασίζει και διατάσσει» πώς και τι θα αναρτούν οι εκπαιδευτικοί για την αξιολόγηση.

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ γνωρίζει πολύ καλά ότι οι εκπαιδευτικοί με τις συλλογικές μας αποφάσεις, δεν αποδεχόμαστε και απορρίπτουμε τα αντιεκπαιδευτικά αυτά σχέδια, όπως την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση. Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων στέκεται απέναντι στα σχέδια διαφοροποίησης των σχολείων, στην απαξίωση της ολόπλευρης μόρφωσης για όλα τα παιδιά, στη μεταφορά του κόστους ακόμα περισσότερο στους γονείς, στην απαξίωση των συλλόγων διδασκόντων και στην αλλοίωση του παιδαγωγικού ρόλου των εκπαιδευτικών.

Στηρίζουμε απόλυτα τους συλλόγους διδασκόντων που επέλεξαν να αναρτήσουν τα «ενιαία κείμενα» και τους διευθυντές που διώκονται, καταγγέλλουμε το ΥΠΑΙΘ για την άκρως αντιδημοκρατική κίνησή του, η οποία θυμίζει άλλες εποχές και απαιτούμε να ανακληθεί άμεσα το έγγραφο που επιβάλλει τις κυρώσεις αυτές.

 

Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν τρομοκρατείται!

Συνεχίζουμε τον αγώνα για την προάσπιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syllipsi.jpg
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Γιάφκα στο Παγκράτι: Σύλληψη 49χρονου για την αποθήκη «οπλοστάσιο» – Φιλόλογος φέρεται να είναι ο ενοικιαστής
Γιάφκα στο Παγκράτι: Φιλόλογος σε φροντιστήριο ο 49χρονος που συνελήφθη
Bullying πατέρα σε 17χρονη μαθήτρια στη Γλυφάδα
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)
Γλυφάδα: Πατέρας μαθήτριας χτύπησε 17χρονη μπροστά στα μάτια άλλων ανηλίκων
Γλυφάδα: Πατέρας ξυλοκόπησε μαθήτρια - «Πόσες φορές σου είπα μην πλησιάζεις το παιδί μου;» (Video)
pada
Υπουργείο Παιδείας: Νέα απόφαση για αντιστοίχιση τμήματος του ΠΑΔΑ με Πολυτεχνική Σχολή
Σε ΦΕΚ η νέα απόφαση αντιστοίχισης του τμήματος Τμήματος Ναυπηγών Μηχανικών του ΠΑΔΑ με Πολυτεχνική Σχολή
Υπουργείο Παιδείας: Νέα απόφαση για αντιστοίχιση τμήματος του ΠΑΔΑ με Πολυτεχνική Σχολή