ekpaideutikoi kinitopoiisi
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
«Η κινητοποίηση για την ακύρωση του διαγωνισμού της ελληνικής P.I.S.A. θα πραγματοποιηθεί κανονικά», τονίζει η Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

«Αναμενόμενη», χαρακτηρίζει η Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης τη στάση της υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμεώς, που άσκησε αγωγή κατά ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για την απεργία που κήρυξαν κατά τη διάρκεια των εξετάσεων της «Ελληνική Pisa».

Τονίζουν πως το υπουργείο «αποκρύπτει συστηματικά ότι οι εξετάσεις τύπου P.I.S.A. εντάσσονται στα εργαλεία που θα εκμεταλλευτεί, προκειμένου να προχωρήσει ακόμα πιο γρήγορα τον αντιεκπαιδευτικό-αντιλαϊκό σχεδιασμό του».

Οι εκπαιδευτικοί επισημαίνουν πως τόσο η κυβέρνηση όσο και το υπουργείο, κοροϊδεύουν απροκάλυπτα όταν λένε ότι με τέτοιες εξετάσεις θέλουν να αναβαθμίσουν την εκπαιδευτική διαδικασία και συμπληρώνουν πως «αν πραγματικά ήθελαν να αναβαθμίσουν την Εκπαίδευση, θα άκουγαν και θα υλοποιούσαν τις εκατοντάδες προτάσεις των εκπαιδευτικών σωματείων, των γονιών και των μαθητών που καταθέτουν και παλεύουν όλα αυτά τα χρόνια».

Αναλυτικά

Η κινητοποίηση για την ακύρωση του διαγωνισμού της ελληνικής P.I.S.A. θα πραγματοποιηθεί κανονικά!

Ο αυταρχισμός και οι απαγορεύσεις της κυβέρνησης δε θα περάσουν! 

Η Α΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης στη συνεδρίαση του ΔΣ στις  3/5/2022 είχε αποφασίσει στάση εργασίας 8 με 11 το πρωί και αυτή ισχύει!

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και η κυβέρνηση αντιμετωπίζει, με μια ακόμα προσφυγή στα δικαστήρια, την 4η κατά σειρά, τους εκπαιδευτικούς και τις κινητοποιήσεις τους. Αυτή τη φορά το Υπ. Παιδείας προσφεύγει ενάντια στις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες για την προκηρυγμένη πανελλαδική στάση εργασίας την ημέρα των διαγνωστικών εξετάσεων τύπου P.I.S.A.
Δε μας προκαλεί βέβαια καμιά εντύπωση, η στάση αυτή του Υπουργείου. Ήταν αναμενόμενη, αφού μόνο μ’ αυτόν τον τρόπο ξέρει να αντιμετωπίζει τις διεκδικήσεις και τα αιτήματα των εκπαιδευτικών σωματείων, συνεχίζοντας τον ολισθηρό και αντιδημοκρατικό κατήφορο.

Η κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας, όμως, προχωράνε ένα βήμα παραπέρα. Με ένα προκλητικό Δελτίο Τύπου μιλάνε για δήθεν «οπισθοδρομική στάση των εκπαιδευτικών» και ότι αντί «…να πρωτοστατούν διεκδικώντας σταθερά τη βελτίωση της εκπαίδευσης στη χώρα, θέτουν μονίμως προσκόμματα στις διεθνώς αποδεκτές μεθόδους αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου…» (sic!).

Βέβαια, το Υπ. Παιδείας αποκρύπτει συστηματικά ότι οι εξετάσεις τύπου P.I.S.A. εντάσσονται στα εργαλεία που θα εκμεταλλευτεί, προκειμένου να προχωρήσει ακόμα πιο γρήγορα τον αντιεκπαιδευτικό-αντιλαϊκό σχεδιασμό του. 

Ο διαγωνισμός τύπου P.I.S.A., η Τράπεζα Θεμάτων, η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και όλο το πλαίσιο παρέμβασης στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης, στοχεύουν σε ένα πιο εχθρικό σχολείο για τα παιδιά του λαού, πιο ταξικό, αξιολογημένο-κατηγοριοποιημένο. Σε ένα σχολείο, πολλών ταχυτήτων, φτηνό για το κράτος και ακριβό για τον λαό. Τέτοιου τύπου εξετάσεις εφαρμόζονται σε μια σειρά χώρες, εδώ και χρόνια, με τα γνωστά αποτελέσματα, δηλαδή τη βαθύτερη κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών, τη διεύρυνση των ανισοτήτων ανάμεσά τους, γεγονός που τελικά καθορίζει την πορεία των νέων και τα μελλοντικά τους εκπαιδευτικά μονοπάτια. 

Κυβέρνηση και Υπουργείο κοροϊδεύουν απροκάλυπτα όταν λένε ότι με τέτοιες εξετάσεις θέλουν να αναβαθμίσουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Αν πραγματικά ήθελαν να αναβαθμίσουν την Εκπαίδευση, θα άκουγαν και θα υλοποιούσαν τις εκατοντάδες προτάσεις των εκπαιδευτικών σωματείων, των γονιών και των μαθητών που καταθέτουν και παλεύουν όλα αυτά τα χρόνια.
Αλήθεια ρωτάμε, γιατί το Υπ. Παιδείας και η κυβέρνηση δεν υλοποιεί έστω και μια από αυτές τις προτάσεις;

•    Γιατί δε μειώνει τον αριθμό των παιδιών στις τάξεις, που είναι στοιβαγμένα σε 25άρια και 28άρια  τμήματα;
•    Γιατί δε καλύπτει τα χιλιάδες εκπαιδευτικά κενά με μόνιμους και μαζικούς διορισμούς;
•    Γιατί δε καταργεί την Τράπεζα Θεμάτων, την ΕΒΕ, δε μειώνει την ύλη όπως ζήτησαν εκατοντάδες Σύλλογοι Διδασκόντων Λυκείων και χιλιάδες εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές; 
•    Γιατί μετατρέπει το Λύκειο σε ένα απέραντο εξεταστικό κέντρο και εισάγει στα Δημοτικά και στα Γυμνάσια εφήμερες δεξιότητες σε βάρος της γενικής Παιδείας;
•    Γιατί μειώνει κατά 9.000 τους εισακτέους, κυρίως στα Πανεπιστήμια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης; Και με αυτό τον τρόπο καθιστά απαγορευτικές τις σπουδές για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών που δεν μπορούν να σπουδάσουν στην επαρχία, σε συνθήκες επέλασης της ακρίβειας;
•    Γιατί προχωρά σε νέα Αναλυτικά Προγράμματα χωρίς να έχει κουβεντιάσει με τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς;
•    Γιατί δεν πήρε έστω και ένα μέτρο για τη στήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσα στην πανδημία αλλά και μετά από αυτή; Γιατί δε στήριξε ούτε στιγμή τους μαθητές μας στα τεράστια γνωστικά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί μετά την πανδημία;

Ο κατάλογος είναι ατελείωτος… Όμως, αντί για την ικανοποίηση αυτών των αιτημάτων, κυβέρνηση και Υπουργείο καταφεύγουν στα ψέματα και στις συκοφαντίες, ότι οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί που δίνουν ακόμα και τη ζωή τους μέσα στις σχολικές τάξεις «αρνούνται διαρκώς την οποιαδήποτε προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας της εκπαίδευσης».

Δεν μας εκπλήσσει η στάση του Υπουργείου και της κυβέρνησης, που «σέρνουν» τους εκπαιδευτικούς για άλλη μια φορά στα δικαστήρια, επικαλούμενοι τον αντισυνδικαλιστικό – αντιαπεργιακό νόμο Χατζηδάκη. Δεν μας εκπλήσσουν οι αστείες δικαιολογίες περί απεργίας ενάντια σε ψηφισμένο νόμο του κράτους. «Τι έχεις Γιάννη, τι είχα πάντα…», όπως λέει και ο λαός μας. Χρησιμοποιούν ξανά τον αυταρχισμό για να περάσουν τα αντιλαϊκά και αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια, για να κάμψουν το αγωνιστικό φρόνημα και τις δίκαιες αντιδράσεις των εκπαιδευτικών, να περάσουν δια πυρός και σιδήρου την αντιδραστική τους πολιτική. 

Δε θα τους το επιτρέψουμε. Οι απαγορεύσεις δεν πρόκειται να περάσουν! 

Συνεχίζουμε ακόμα πιο αποφασιστικά! Συμμετέχουμε στις κινητοποιήσεις ενάντια στις εξετάσεις της λεγόμενης «ελληνικής P.I.S.A.». 
Καλούμε τους ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ  Π.Ε., τις ΕΛΜΕ, τη ΔΟΕ, την ΟΛΜΕ και την ΑΔΕΔΥ να καταδικάσουν τις απαράδεκτες απαγορεύσεις του Υπουργείου Παιδείας. Να πάρουν όλα τα μέτρα, ώστε η απεργιακή κινητοποίηση της Τετάρτης 18/5, ενάντια στις διαγνωστικές εξετάσεις τύπου P.I.S.A., να πραγματοποιηθεί κανονικά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!