Thumbnail
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, μετά από επικοινωνία με τις ΕΛΜΕ της χώρας, σας ζητάει να μην προχωρήσετε για ένα χρονικό διάστημα την εγκύκλιο 117436/Δ1/02-10-2012 σχετικά με τον επανακαθορισμό των περιοχών μετάθεσης και τις προτάσεις που έχουν κατατεθεί από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης.

Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

e-mail:[email protected]                                                         

   Αθήνα, 25/10/12                                                                      

  Α.Π.:1082                                                                     

                     ΠΡΟΣ:

           τον Υφυπ. Παιδείας                                                      

       κ. Θεόδ. Παπαθεοδώρου

           

ΘΕΜΑ: Επανακαθορισμός περιοχών μετάθεσης.

Κύριε Υφυπουργέ,

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, μετά από επικοινωνία με τις ΕΛΜΕ της χώρας, σας ζητάει να μην προχωρήσετε για ένα χρονικό διάστημα την εγκύκλιο 117436/Δ1/02-10-2012 σχετικά με τον επανακαθορισμό των περιοχών μετάθεσης και τις προτάσεις που έχουν κατατεθεί από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης.

            Θεωρούμε ότι ο επανακαθορισμός των περιοχών μετάθεσης με βάση το νόμο 3850/2010 (ΦΕΚ 87/τ. Α΄/02-06-2012) που ορίζει τους Καλλικρατικούς Δήμους δεν είναι εύκολη διαδικασία και πρέπει για κάθε περιοχή να μελετηθεί αναλυτικά τόσο ως προς τη διαμορφωμένη υπηρεσιακή κατάσταση των υπηρετούντων συναδέλφων και τις δυνατότητες μετακίνησης εντός των Νομών, όσο και ως προς την υπηρεσιακή κατάσταση των νέων συναδέλφων, ώστε να μη δημιουργηθούν αδικίες και προβλήματα.

            Σχετικά με το θέμα, έχουμε αποστείλει ενημερωτικό σημείωμα προς τις ΕΛΜΕ της χώρας.

 

 

   Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

e-mail:[email protected]                                                            Αθήνα, 25/10/12

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

            Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, μετά από επικοινωνία με αρκετές ΕΛΜΕ της χώρας σχετικά με την εγκύκλιο 117436/2-10-2012 για τον επανακαθορισμό των περιοχών μετάθεσης, αφού συζήτησε το θέμα κατέληξε ότι είναι πολύ σοβαρό για την υπηρεσιακή κατάσταση των συναδέλφων και ζητάει από το Υπουργείο Παιδείας το «πάγωμα» της συγκεκριμένης εγκυκλίου.

            Είναι γνωστό ότι ο Νόμος 3850/2010 έχει δημιουργήσει προβλήματα ως προς τη μοριοδότηση της συνυπηρέτησης και της εντοπιότητας για τις μεταθέσεις των συναδέλφων, τη στιγμή που ένας Καλλικρατικός Δήμος μπορεί να περιλαμβάνει δύο ή και τρεις περιοχές μετάθεσης. Πιστεύουμε ότι μια πρόχειρη ανακατανομή και κυρίως διεύρυνση των περιοχών μετάθεσης, με τις εφαρμοζόμενες πολιτικές που θεωρούν τους εκπαιδευτικούς «λάστιχο» μπορεί να σημαίνει καθημερινές μετακινήσεις για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολεία που απέχουν 50 χλμ.

            Καλούμε τις ΕΛΜΕ να απαντήσουν για τον επανασχεδιασμό των περιοχών μετάθεσης αφού λάβουν υπόψη τους ότι:

·         Με βάση το άρθρο 5 του ΠΔ 100/97 υπαγωγή σχολείων σε άλλη περιοχή μετάθεσης σημαίνει αυτοδίκαια και υπαγωγή των εκπαιδευτικών που έχουν οργανική θέση στα σχολεία αυτά στη νέα περιοχή μετάθεσης.

·         Οι Καλλικρατικοί Δήμοι του ν. 3850/2010 είναι ευρύτερες γεωγραφικές ενότητες που προέκυψαν από τεχνητές συνενώσεις-συγκολλήσεις Καποδιστριακών Δήμων χωρίς διοικητική συνοχή, συγκοινωνιακή επικοινωνία και κέντρα αναφοράς, έχουν ήδη δημιουργήσει προβλήματα στις τοπικές κοινωνίες.

·         Οι περιοχές μετάθεσης καθορίζουν τις τοποθετήσεις σε οργανικές θέσεις και οι μετακινήσεις εντός αυτών ενδέχεται να προκαλούν αδικίες για τους υπηρετούντες συναδέλφους σε σχέση με τα μόρια των σχολείων.

·         Οι τοποθετήσεις συναδέλφων από τα ΠΥΣΔΕ σε σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου μπορεί να σημαίνει πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις και μάλιστα σε ορεινές περιοχές με δύσκολες συνθήκες πρόσβασης.

·         Ο επανακαθορισμός των περιοχών μετάθεσης θα πρέπει σε επόμενο στάδιο να επανακαθορίσει και τις ομάδες σχολείων για τις εσωτερικές μετακινήσεις.

Επειδή η ΟΛΜΕ δεν είναι σε θέση να γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής μετάθεσης που καλύπτουν οι ΕΛΜΕ, σας καλεί να εξετάσετε το ζήτημα με την ανάλογη σοβαρότητα και οι όποιες αλλαγές προτείνετε να μην είναι σε βάρος συναδέλφων και της υφιστάμενης υπηρεσιακής κατάστασής τους.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
Επίτιμος διδάκτορας αθλητικής διοίκησης στο Πανεπιστήμιο της Πελοποννήσου ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
O Oικουμενικός Πατριάρχης, αυτές τις ημέρες βρίσκεται στην Ελλάδα. Απ’ τη Δευτέρα, μέχρι και την Τετάρτη, θα είναι στη Σπάρτη
Επίτιμος διδάκτορας αθλητικής διοίκησης στο Πανεπιστήμιο της Πελοποννήσου ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος
πιερρακακης δυτικης μακεδονιας
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Δέσμευση Πιερρακάκη για στήριξη της αναπτυξιακής στρατηγικής και της διεθνοποίησής του
Ερχονται αναβαθμίσεις των υφιστάμενων εγκαταστάσεων Σχολών και νέων κτιρίων εκπαίδευσης, ανέγερση φοιτητικών εστιών 750 κλινών, Εκπαιδευτικό...
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Δέσμευση Πιερρακάκη για στήριξη της αναπτυξιακής στρατηγικής και της διεθνοποίησής του
Σχολική αίθουσα
Παιδεία και πρόληψη ή επιβολή ποινών;
Το σχολείο, οφείλει να δρα αντισταθμιστικά, να κοινωνικοποιεί τα παιδιά, να αναπτύσσει δράσεις και παρεμβάσεις που ενισχύουν την ενσυναίσθηση,...
Παιδεία και πρόληψη ή επιβολή ποινών;