ΥΠΑΙΘ
INTIME NEWS/ΜΠΑΜΠΟΥΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
«Επιδιώκουν την πολυδιάσπαση του συλλόγου διδασκόντων σε φατρίες και κυνηγούς μορίων, με υποσχέσεις για πιθανή “εξέλιξη” σε στελέχη της εκπαίδευσης ή μια καλή βάση στην ατομική αξιολόγηση»

Στην προκήρυξη απεργίας-αποχής προχωρά η ΕΛΜΕ Κέρκυρας για τις υπουργικές αποφάσεις που σχετίζονται με τους μέντορες, τους ενδοσχολικούς συντονιστές και τους υπεύθυνους εκπαιδευτικού ομίλου.

Στη συνέχεια, περιγράφει τα βήματα που ακολούθησε για να εφαρμόσει αυτή την απόφαση.

Τα βήματα της ΕΛΜΕ

ΒΗΜΑ 1: Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ συνεδρίασε τη Δευτέρα 26 Σεπτέμβρη, ώστε να συγκεκριμενοποιήσει την απόφαση της Γ.Σ. για Απεργία – Αποχή από τους Μέντορες και Συντονιστές. Στη συνεδρίαση συντάχθηκε το εξώδικο, το οποίο θα παραδοθεί σε δικαστικό επιμελητή, ο οποίος θα επιδώσει το εξώδικο, στο Υπουργείο Παιδείας, στην ΠΔΕ Ιονίων Νήσων και στη ΔΔΕ Κέρκυρας. Μετά την επίδοση του εξώδικου στους εκπροσώπους του Υπουργείου, χρειάζεται να περάσουν 4 μέρες, μετά τις οποίες η Απεργία – Αποχή είναι καθόλα νόμιμη και σε ισχύ.

ΒΗΜΑ 2: Παραμένουμε στις Συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και καλούμε τους συναδέλφους/τις συναδέλφισσες να ΜΗΝ δηλώσουν συμμετοχή για το θεσμό του Μέντορα/Συντονιστή. Διακινούμε την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ (97/14-09-2022), κάνουμε συζήτηση με βάση αυτή.

Σημειώνουμε: Μέντορες/Συντονιστές δεν ορίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Κατά συνέπεια, αν ορίσει ο Διευθυντής, δεν μπορεί να καταγραφεί σε Πρακτικό τίποτα, πέραν του γεγονότος ότι πραγματοποιήθηκε συζήτηση. Οι συνάδελφοι καλούνται να μην υπογράψουν κανένα άλλο έγγραφο που τυχόν τους ζητηθεί από το σχολείο πέρα από τη συγκεκριμένη δήλωση.

ΒΗΜΑ 3: Σε περίπτωση ορισμού, χωρίς τη θέλησή μας από το Διευθυντή/Διευθύντρια της Σχολικής Μονάδας, δηλώνουμε συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή (θα σταλεί έντυπο-δήλωση, το οποίο καταθέτουμε στο σχολείο 4 μέρες μετά την επίδοση της εξώδικης διαμαρτυρίας στη ΔΙΔΕ Κέρκυρας - θα υπάρξει νέα ενημέρωση).

ΒΗΜΑ 4: Συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή μπορούν να δηλώσουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες που δεν έχουν οριστεί Μέντορες/Συντονιστές, αλλά υποχρεώνονται να εκτελέσουν σχετικές εργασίες από τον Μέντορα/Συντονιστή που έχει οριστεί στο σχολείο τους ή εμπλέκονται με οποιονδήποτε τρόπο στη συγκεκριμένη διαδικασία. Επίσης, είναι προφανές ότι συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή μπορούν να δηλώσουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες Διευθυντές/ Διευθύντριες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η συμμετοχή στην Απεργία – Αποχή από συγκεκριμένες ενέργειες, προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας και δεν επιφέρει καμία μισθολογική μείωση.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας:

Κανείς - καμία μέντορας, ενδοσχολικός συντονιστής, υπεύθυνος εκπαιδευτικού ομίλου!

Προκήρυξη Απεργίας-Αποχής ενάντια στις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (υπ’ αριθμόν 102919/ΓΔ4, 102939/ΓΔ4 και Φ12/102913/ΓΔ4, όπως δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ αριθμός φύλλου 4509/Τεύχος Β/25 Αυγούστου 2022)

Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ (4509/Β/25-8-2022) η απόφαση του ΥΠΑΙΘ που προβλέπει τη συγκρότηση εκπαιδευτικών ομίλων στις σχολικές μονάδες και τον ορισμό ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων, με την τετριμμένη φράση που χρησιμοποιεί εδώ και 3 χρόνια, αυτή της ενδυνάμωσης του εκπαιδευτικού έργου.

Μετά λοιπόν την «ενδυνάμωση» με την αύξηση των μαθητών στις τάξεις, τα σχολικά κτήρια να είναι από ασυντήρητα έως ακατάλληλα, τους εκπαιδευτικούς εξουθενωμένους να προσπαθούν να ανταποκριθούν στον αυξανόμενο γραφειοκρατικό φόρτο (με αντίκτυπο στον παιδαγωγικό τους ρόλο), έρχεται φέτος ξανά το ΥΠΑΙΘ να «ενδυναμώσει» ακόμα περισσότερο το έργο μας!

Με «συνταγές» που δοκιμάστηκαν σε πλήθος άλλων χωρών στο παρελθόν και οδηγούν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, όπως έχει αποδειχτεί εκεί που εφαρμόζονται (π.χ. Αγγλία), ακόμα και ως νομοθετήματα που έμειναν στο συρτάρι (νόμος Διαμαντοπούλου του ΠΑΣΟΚ), το ΥΠΑΙΘ επιχειρεί να παρέμβει ακόμα περισσότερο στη λειτουργία και το περιεχόμενο του σχολείου, όχι όμως από τη σκοπιά των συμφερόντων των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Επιπλέον, και τρεις αυτοί θεσμοί εντάσσονται στη διαδικασία της αξιολόγησης τόσο του σχολείου, όσο και του κάθε εκπαιδευτικού χωριστά, στηρίζονται στην απλήρωτη επιπλέον εργασία, καταστρατηγούν το διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών. Επιδιώκουν την πολυδιάσπαση του συλλόγου διδασκόντων σε φατρίες και κυνηγούς μορίων, με υποσχέσεις για πιθανή «εξέλιξη» σε στελέχη της εκπαίδευσης ή μια καλή βάση στην ατομική αξιολόγηση.

Με βάση τα παραπάνω, αλλά και την σχετική απόφαση της Γ.Σ. της ΕΛΜΕ (101/22-09-2022), το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Κέρκυρας, συνεχίζοντας τον πολύμορφο αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, προχωράει στην προκήρυξη Απεργίας-Αποχής, ενάντια στις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (υπ’ αριθμόν 102919/ΓΔ4, 102939/ΓΔ4 και Φ12/102913/ΓΔ4, όπως δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ αριθμός φύλλου 4509/Τεύχος Β/25 Αυγούστου 2022).

Αναλυτικές Οδηγίες:

ΒΗΜΑ 1: Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ συνεδρίασε τη Δευτέρα 26 Σεπτέμβρη, ώστε να συγκεκριμενοποιήσει την απόφαση της Γ.Σ. για Απεργία – Αποχή από τους Μέντορες και Συντονιστές. Στη συνεδρίαση συντάχθηκε το εξώδικο, το οποίο θα παραδοθεί σε δικαστικό επιμελητή, ο οποίος θα επιδώσει το εξώδικο, στο Υπουργείο Παιδείας, στην ΠΔΕ Ιονίων Νήσων και στη ΔΔΕ Κέρκυρας. Μετά την επίδοση του εξώδικου στους εκπροσώπους του Υπουργείου, χρειάζεται να περάσουν 4 μέρες, μετά τις οποίες η Απεργία – Αποχή είναι καθόλα νόμιμη και σε ισχύ.

ΒΗΜΑ 2: Παραμένουμε στις Συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και καλούμε τους συναδέλφους/τις συναδέλφισσες να ΜΗΝ δηλώσουν συμμετοχή για το θεσμό του Μέντορα/Συντονιστή. Διακινούμε την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ (97/14-09-2022), κάνουμε συζήτηση με βάση αυτή.

Σημειώνουμε: Μέντορες/Συντονιστές δεν ορίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Κατά συνέπεια, αν ορίσει ο Διευθυντής, δεν μπορεί να καταγραφεί σε Πρακτικό τίποτα, πέραν του γεγονότος ότι πραγματοποιήθηκε συζήτηση. Οι συνάδελφοι καλούνται να μην υπογράψουν κανένα άλλο έγγραφο που τυχόν τους ζητηθεί από το σχολείο πέρα από τη συγκεκριμένη δήλωση.

ΒΗΜΑ 3: Σε περίπτωση ορισμού, χωρίς τη θέλησή μας από το Διευθυντή/Διευθύντρια της Σχολικής Μονάδας, δηλώνουμε συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή (θα σταλεί έντυπο-δήλωση, το οποίο καταθέτουμε στο σχολείο 4 μέρες μετά την επίδοση της εξώδικης διαμαρτυρίας στη ΔΙΔΕ Κέρκυρας - θα υπάρξει νέα ενημέρωση).

ΒΗΜΑ 4: Συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή μπορούν να δηλώσουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες που δεν έχουν οριστεί Μέντορες/Συντονιστές, αλλά υποχρεώνονται να εκτελέσουν σχετικές εργασίες από τον Μέντορα/Συντονιστή που έχει οριστεί στο σχολείο τους ή εμπλέκονται με οποιονδήποτε τρόπο στη συγκεκριμένη διαδικασία. Επίσης, είναι προφανές ότι συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή μπορούν να δηλώσουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες Διευθυντές/ Διευθύντριες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η συμμετοχή στην Απεργία – Αποχή από συγκεκριμένες ενέργειες, προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας και δεν επιφέρει καμία μισθολογική μείωση.

Υ.Γ. Το Υπουργείο Παιδείας, αδυνατώντας να αντιπαρατεθεί στην εκπαιδευτική και παιδαγωγική ουσία της κριτικής σε σχέση με τους δήθεν καινοτόμους θεσμούς των μεντόρων και των ενδοσχολικών συντονιστών, ακολουθεί, για μια ακόμα φορά, τον δρόμο των δικαστικών προσφυγών και διώξεων. Αυτή τη φορά, ενάντια στην απόφαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ να κηρύξει Απεργία-Αποχή.

Μετά τις προσφυγές της κυβέρνησης ενάντιων των απεργιακών αγώνων στα Μέσα σταθερής τροχιάς, στο εργαζόμενους του ΕΟΔΥ και του ξενοδοχείου «Τιτάνια» έρχεται η σειρά του δικού μας κλάδου.

Όση λάσπη και αν ρίχνει το Υπουργείο Παιδείας, όσα ψέματα και αν χρησιμοποιεί για να συκοφαντήσει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που δίνουν καθημερινή μάχη για τη μόρφωση των μαθητών, που κρατάνε όρθια τα σχολεία χωρίς καμία στήριξη Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΔΕ ΛΕΡΩΝΟΝΤΑΙ. Μέσα στα σχολεία μας, μέσα στις τάξεις, οι γονείς και οι μαθητές μας γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει, κρίνουν με βάση την πείρα τους.

Στον αυταρχισμό του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης απαντάμε άμεσα!

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ - ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 9 ΝΟΕΜΒΡΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μια σταγόνα γάλα στον καφέ μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία που δεν
Τι κίνδυνο για την υγεία μπορεί να κρύβει το γάλα στον καφέ;
Όσοι κατανάλωναν καθημερινά το ισοδύναμο ενός μεγάλου latte σε γάλα για το σύνολο της μελέτης, διέτρεχαν 5% υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας...
Τι κίνδυνο για την υγεία μπορεί να κρύβει το γάλα στον καφέ;
donti.jpg
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
Τα στοματικά έλκη που δεν θεραπεύονται εντός τριών εβδομάδων μπορεί να είναι ένα από τα πρώτα σημάδια καρκίνου του στόματος
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
elliniki-glossa
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε
Ο καθηγητής Μπαμπινιώτης, με τη βαθιά κατανόησή του στη γλωσσολογία και τη γλώσσα ως πολιτιστικό εργαλείο, υποδεικνύει την ορθότερη μορφή...
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε